"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 13 stycznia 2016

Exploding box bardzo męski

" Ko­bieta nie po­win­na być gor­sza od anioła, mężczyz­na zaś tyl­ko trochę lep­szy od diabła. "

 
Witam wieczorowa porą 

Zgodnie z  postanowieniem noworocznym 
nadrabiam zaległości w bywaniu 
zarówno na swoim blogu jak i  u Was 
Końcówka zeszłego roku to kilka miesięcy, 
zabiegania, zatroskania, rozwiązywania różnego rodzaju problemów 
Tworzyłam - oczywiście ale na chwalenie się nie starczało już czasu 

Nie było dotychczas czasu aby pokazać Wam exploding box, 
który powstał w październiku.
na urodziny dla inżyniera...
To było wyzwanie...
ale tylko przez chwilę ;-)))
Pamiętałam, że gdzieś miałam cudne papierki z trybikami
naszukałam się ich trochę 
ale wiedziałam, że będą idealne

Później było już łatwo 
wystarczyło wiedzieć, że jedną z pasji solenizanta 
jest fotografia 


  że marzy o dalekie podróży 
do Kanady albo na Alaskę 

 

że jego azylem i świątynią 
jest jego warsztat 


no i że na żadną ze swoich pasji nie ma czasu 


najcenniejszą podpowiedzią było jednak to,
że kocha naturę, las i zwierzęta 
dlatego środek exploding boxa wypełnia 
mech i pasący się na nim 
wśród szyszkowych drzewek
jelonek



Choć mój męski exploding box powstał 
na urodziny 
to jest to doskonały prezent na każdą okazję 
- na ślub
- z gratulacjami 
lub z okazji zbliżającego się dnia babci i dziadka 

Ja bardzo lubię reakcję ludzi, 
którzy delikatnie otwierają prezent 
podnosząc wieczko 
i nagle...
rozpadają im się  ścianki ;-)))
 


Boxa zgłaszam na wyzwanie do Studio 75 

Życzę Wam miłego wieczorka 
spokojnego delektowania się chwilą, która właśnie trwa
 i słowami, które zostawiam Wam na dobranoc
To jest Twoje życie.
Rób to, co kochasz i rób to często.
Jeśli czegoś nie lubisz, zmień to.
Jeśli nie lubisz swojej pracy, zwolnij się.
Jeśli nie masz na coś czasu, nie oglądaj TV.
Jeśli szukasz miłości swojego życia, przestań. Będzie na Ciebie czekać, kiedy zaczniesz robić rzeczy, które kochasz.
Przestań analizować, życie jest proste. Wszystkie emocje są piękne.
Kiedy jesz - doceń każdy najmniejszy kawałek.
Otwórz swój umysł ramiona i serce na nowe rzeczy i ludzi, jesteśmy zjednoczeni w naszych różnicach.
Zapytaj następną napotkaną osobę jaka jest jej pasja, a potem podziel się inspirującym snem.
Często podróżuj, zgubienie się pomoże Ci się znaleźć.
Niektóre okazje trafiają się tylko raz, wykorzystaj je.
W życiu chodzi o ludzi, których spotykasz oraz rzeczy, które z nimi tworzysz.
Więc wyjdź z domu i zacznij tworzyć. Żyj swoimi marzeniami i dziel się swoją pasją.
Życie jest tak krótkie

11 komentarzy:

  1. Wyszło na prawdę bardzo męsko, choć i mnie osobiście także takie pudełko bardzo by ucieszyło, bo kocham podróżować, majsterkować i chodzić po lesie, być blisko natury... Czy zatem ja jestem męska, czy Twoja kartka mogłaby być unisex?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite pudełko!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Uwielbiam Twoje dzieła naprawdę... Muszę w końcu zrobić zdjęcia pierwszych wpisów w przepiśniku - na razie moim, bo Informatyk jeszcze nie zaczął pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł na prezent. Otwierając taki byłabym..wniebowzięta !

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko się zgadza- ofiarowany musiał być zdumiony,(i zachwycony) kiedy otworzył pudełko...
    buziaki, Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful work! Thank you for joining us at Studio 75 challenge!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny box w świetnym klimacie :) dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczny klimat uzyskałaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny box i super dodatki :) Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia :)
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń