"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Ewa - kartka w pudełku



Ewa to imię pochodzenia hebrajskiego, od słówhajja (być) lub hawwa (wzięta od męża albo dająca życie). Według Biblii jest to imię pierwszej kobiety stworzonej z żebra Adama. Przypuszcza się również, że może ono pochodzić od imienia najwyższej bogini przedhebrajskich mieszkańców Kanaanu. 



Pastelowa delikatna kartka warstwowa 
z imieniem solenizantki 
bo:

Ewa to odpowiedzialna i rozsądna kobieta, która posiada naturę pełną czułości i miłości.
Niezwykle poświęca się w każdej pracy i przykłada do powierzanych jej obowiązków. Jest zdecydowaną realistką o wzniosłych ideałach. Bywa, iż wiele sił i czasu poświęca potrzebującym. Najczęściej kieruje się dobrem innych i najważniejsza jest dla niej radość dawania. Ceni sobie jednak swoją nietykalność, czy czasami wręcz samotność. Jest przy tym dość skryta i zdarza jej się zamykać w sobie. Pozostaje mimo to pewną siebie i zdecydowaną osobą. Nie lubi narzucać się ludziom, zawsze jednak jest gotowa służyć radą i pomocą. To wierna i prawdziwa przyjaciółka, na której można polegać w każdej sytuacji.


Coś w tym jest... 
Bo taka właśnie jest Ewa dla której jakiś już czas temu powstał 
elegancki pastelowy komplet na 60 urodziny:
kartka w pudełku
Kartka elegancka ale raczej skromna
za to tworząc pudełko 
odrobinę poszalałam 


Ukwieciłam go dodając do delikatnych pasteli 
żywych, soczystych zieleni 
Przyznaję, że lubię tworzyć takie komplety urodzinowe bądź imieninowe
bo mogę wtedy twórczo poszaleć ;-)))
A obdarowana poza kartką ma jeszcze pudełko do przechowywania drobiazgów ;-)))



Mój komplet zgłaszam na wyzwania do:



a Tobie Ewuś 
(choć minęło już sporo czasu od Twych jakże pięknych urodzin)
Życzę radości i spełnienia
świadomości, że jesteś ważna i potrzebna
niegasnącego pragnienia odkrywania świata wciąż na nowo
z entuzjazmem małego dziecka 
wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych zadań 
ale przede wszystkim życzę Ci abyś w natłoku codziennych obowiązków 
każdego dnia znalazła czas tylko dla siebie 
na spokojne wypicie kawy, 
na zabawę z kotami 
na oddanie się błogiemu lenistwu ;-))) 
Każdemu z nas taka chwila po prostu jest potrzebna ;-)))

zdjęcie znalezione w sieci na wall.alphacoders.pl
A moim Gościom życzę cudnego i radosnego dnia 

8 komentarzy:

  1. Wspaniała ta kartka! Niebanalna i kolorowa. Po prostu radosna. Czyli krótko mówiąc, idealna na ten mroźny poranek :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna karteczka.Dziekuje za odwiedziny u mnie i również życzę wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A jako, że na imię mi Ewa to kilka słów ode mnie.
    Kasiu, piszesz pięknie o Ewie, całą prawdę o kobiecie matce dającej życie. Nie prawdą jest, że Ewa była grzesznicą - tak twierdzą patriarchowie, żeby umniejszyć w ogóle rolę kobiety - pierwiastka żeńskiego...
    Pozdrawiam serdecznie w nowym już 2016 roku i życzę Ci wszystkiego tego czym tylko kobieta pochwalić się może, a chwalić się powinna swoimi osiągnięciami, sukcesami, swoją pracą, swoimi uczuciami, tym co bierze od innych i tym czym tak obficie obdarza... Niech Ci się szczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, pięknie dziekuję za życzenia i za kartkę, która jest cudna. Nie zasłużyłam na tyle pochwał i pewnie w glowie mi się od nich przewróci, ale karteczka jest z moich marzeń i z mojej duszy. Twoja znajomość ludzkich dusz pozwala Ci na tworzenie pięknych prac. Ta kartka jest dla mnie wazna i wielka. Dziękuję Kasiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. zaświadczam, Ewie bardzo się prezent podobał i ją wzruszył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka, całość bardzo delikatna i subtelna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet w super kolorach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń