"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 16 stycznia 2016

Coś dla babci coś dla dziadka


dzień babci, czekoladownik

Dzień dobry w sobotni poranek ;-)))
Świat za moim oknem pokrywa biały puch
Jest tak... bajkowo i magicznie 
Zima co prawda trochę się spóźniła ale... 
chyba musimy jej to po prostu wybaczyć 


Styczeń to miesiąc naszych dziadków 
Święto naszych babć i dziadków


Choć moi dziadkowie odeszli dawno temu 
to w mojej pracowni tworzy się 
babciowo i dziadkowo ;-)))


Czekoladownik który pokazywałam ostatnio spodobał się tak bardzo, 
że powstały 3 kolejne ;-)))

prezeny, dzień babci, kartka dla babci

Czekoladownik dla Kochanej Babci 
w ciepłych fioletach z motywem kwiatowym 
posyłam na wyzwanie  do:


Nie można jednak zapomnieć o dziadkach 
Więc tym razem powstał także 
warstwowy, przestrzenny prezent dla dziadka 

Utrzymany w męskich kolorach
szarości i zieleni 
czekoladownik dla dziadka 


który zgłaszam na wyzwanie do

prezent na dzień dziadka, kartka dla dziadka

I na koniec ostatnia praca
Czekoladowik dla babci Danusi 
 Pierwszy mój twór tak bardzo się spodobał,
iż zostałam poproszona o zadedykowanie go 
Babci Danusi 
oto więc on po maleńkiej modyfikacji 

Na dzisiaj wystarczy 
choć lojalnie uprzedzam, że w  pracowni 
wciąż praca wre
ale nie jestem sama
 moje pomocnice  dzielnie mi pomagają ;-)))

Wczoraj byłam na pierwszej w tym roku górskiej wyprawie 
i dziś całą sobą czuję, że żyję.
Taka górska wyprawa to idealna lekcja anatomii
Człowiek dowiaduje się, że posiada mięśnie 
z których istnienia nigdy wcześniej nie zdawał sobie sprawy ;-))) 


Życzę Wam cudnego weekendu 
Świat pokrył się białym puchem
Pozwólcie się zaczarować, 
dajcie się uwieść Zime


Przebaczaj szybciej!
Całuj wolniej!
Kochaj mocniej!
Ufaj bardziej!
Śmiej się głośniej!
Dziękuj częściej!
Akceptuj pełniej!
Przytulaj serdeczniej!
Działaj rozsądniej!
Mów pozytywniej!
Słuchaj uważniej!
Uwierz bardziej!
Dziel się szczodrzej!
Tańcz swobodniej!
Odpuszczaj łatwiej!
Marz odważniej!
Oddychaj pełniej!
Ciesz się radośniej!
Uśmiechaj się szerzej!
Pozdrawiaj cieplej!
Zakochaj się w życiu!
POWIEDZ ŻYCIU TAK!

~Ewa Foley~

15 komentarzy:

  1. Piękne te czekoladniki ...
    Znam książki Ewę Foley :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno ucieszą się z takich upominków.
    Żałuję, ale nie mam już żadnej babci ani dziadka :(.
    " Całuj wolniej!
    Kochaj mocniej!
    Ufaj bardziej!
    Śmiej się głośniej!
    Dziękuj częściej!....." piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny czekoladownik! dziękuje za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne czekoladowniki :) Powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne masz pomysły Kasiu! :) udostępniłam na fb

    OdpowiedzUsuń
  6. Górska wyprawa owszem, ale w cieplejsze dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam: Twoje czekoladowniki, bo są śliczne, kartki również,
    podziwiam Góry, bo je uwielbiam, ale niestety zimą nie wyjeżdżam, zrobiłam się zmarzluchem (chyba się starzeje), Tobie dziękuję za piękne zdjęcia, by móc je podziwiać. Dziękuję za piękne sentencje z którymi się dzielisz. Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe prace :) dziękuję za udział w zabawie na blogu I like challanges

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten dla dziadka jest fantastyczny :)
    Sama bym chętnie taki przytuliła. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. NIce!

    Thank you for sharing with CraftyEnjoyments

    Malwina
    DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace! Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  13. urocza :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygladasz w tej czapie:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń