"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 6 stycznia 2016

ażurowe zaproszenia ślubne


 - Powiedz mi jak mnie kochasz.
  - Powiem.
 - Więc?
- Kocham cie w słońcu. I przy blasku świec.
Kocham cię w kapeluszu i w berecie.

W wielkim wietrze na szosie, i na koncercie.
W bzach i w brzozach, i w malinach, i w klonach.
I gdy śpisz. I gdy pracujesz skupiona.
I gdy jajko roztłukujesz ładnie -
nawet wtedy, gdy ci łyżka spadnie.
W taksówce. I w samochodzie. Bez wyjątku.
I na końcu ulicy. I na początku.
I gdy włosy grzebieniem rozdzielisz.
W niebezpieczeństwie. I na karuzeli.
W morzu. W górach. W kaloszach. I boso.
Dzisiaj. Wczoraj. I jutro. Dniem i nocą.
I wiosną, kiedy jaskółka przylata.
  - A latem jak mnie kochasz?
  - Jak treść lata.
  - A jesienią, gdy chmurki i humorki?
  - Nawet wtedy, gdy gubisz parasolki.
  - A gdy zima posrebrzy ramy okien?
  - Zimą kocham cię jak wesoły ogień.
Blisko przy twoim sercu. Koło niego.
A za oknami śnieg. Wrony na śniegu.
K.I Gałczyński "Rozmowa Liryczna"


Dziś będzie romantycznie...
ślubnie
delikatnie, 
ażurowo 
i w kolorze fuksji 


Fuksja- kolor, którego nikt nie potrafi zdefiniować ;-)))
Miała z tym problem pani w papierniczym, 
pani w pasmanterii 
a nawet wujek Google nie potrafił podpowiedzieć mi 
jak wygląda fuksja ;-)))
Znalazłam więc własną wersję tego koloru ;-)))
 i stworzyłam ażurowy komplet ślubny 
zaproszenie 
winietkę

i zawieszkę na alkohol

a cały komplet razem wyglada tak:


"Nie płacz w liście
nie pisz, że los Ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
Kiedy Bóg drzwi zamyka – to otwiera okno
Odetchnij, popatrz
Spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij, że jesteś, kiedy mówisz, że kochasz"
Ks. Jan Twardowski "Nie Płacz w kiście"

a gdy już zrobiłam, gdy było gotowe...
ba - nawet wysłane -
coś mnie jeszcze męczyło
coś w łapki świerzbiło
i powstało
w środku nocy

- kolejna wersja ażurowej winietki 


i jeszcze jedna ażurowa zawieszka na alkohol


 A która wersja Wam bardziej się podoba??









5 komentarzy:

  1. Wszystkie! ^^ aczkolwiek u mnie ślub... na rudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie lubię koloru fuksji, ale wybrałabym wersję pierwszą:)
    Buziaki, Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te ażurowe dodatki bardziej do zaproszeń pasują, a i też delikatniejsze

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń