"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 12 grudnia 2015

Mikołaj istnieje naprawdę






- Czy byłaś grzeczna??
- Jak aniołek!!

Czy ktoś wątpi w to że byłam grzeczna??
Mam nadzieję, że nikt 
a na dowód, że prawdę mówię
pokażę Wam co Mikołaj przyniósł mi w tym roku. 



Przyszedł kilka dni wcześniej...
ale obiecałam, że z otwarciem poczekam do niedzieli
Nie było to proste gdyż cierpliwość zdecydowanie nie
należy do najmocniejszych stron mojego charakteru
alee...
wytrwałam

Oczywiście otwarcie nastąpiło pod czujnym okiem
Venus


 

 i obie miałyśmy z tego tyleż samo frajdy ;-)))


a w paczce...
same cuda ;-)))



Pierwsze co poczułam
to cudowny aromat świąt...
nutka pomarańczy pomieszana z goździkami i cynamonem...
Wszystko tak cudnie zapakowane
że musiałam się trochę natrudzić zanim ustaliłam
skąd ten zapach się wywodzi

Pierniczki a może pyszna herbatka??


W paczce znalazły się też



Piękna kartka ręcznie robiona 


no i kolejny Aniołek do mojej
aniołkowej kolekcji ;-)))



ale ale... 
to jeszcze wcale nie koniec...


bo w paczce znalazła się też szkatułka
cudnie ozdabiana 


 i wiecie co...
to wszystko dla grzecznej dziewczynki czyli
dla Kasi ;-)))

Inka z Klonowej - Mój Mikołaj 2015 ;-)))
Zajrzyjcie do niej 
zobaczcie jakie cuda tworzy 
jak fantazja ją cudnie niesie 




Dla tych, którzy z jakiegoś powodu powątpiewają 
w anielską mą naturę 
mam dowód nr 2 ;-)))
boo...
mnie w tym roku 2 mikołajów nawiedziło 

Ten drugi, który tak naprawdę pierwszy był ;-)))
osobiście paczuszkę mi wręczył 
a natrudził się biedaczek, natrudził
bombkę mi zmajstrował  


i kielich do pracowni 
na długopisy, których u mnie ciągle brak 
i z motylkiem 
bo słabość mam do nich ogromną


i Lawendowe Woreczki
bo zapach lawendy uwielbiam 


Jednak muszę Wam zdradzić,
 że Mikołaj wcale nie ma długiej białej brody 
i wcale nie jest staruszkiem 
ba... 
on nawet MENczyzną nie jest 
Ma za to ciepły głos i szczere poczucie humoru
jest serdeczny i otwarty 
i niezwykle miły 

Ten pierwszy czyli drugi skrywa się gdzieś na Klonowej ;-)))
i dzięki cudownej zabawie u Edytki 
dostarczył mi wiele radości i zachwytu 



A ten drugi czyli pierwszy 
W Palmogrodzie zamknięty 
jest...
ehh... ten jest jedyny w swoim rodzaju 
i za to, że jest 
baaardzo jej dziękuję :*


Jutro już 3ci tydzień Adwentu
Narasta w nas wyczekiwanie...
 z dnia na dzień
pogłębia się przedświąteczne szaleństwo
zakupy, porządki, gotowanie

Nie dajmy się zwariować,
nie pozwólmy się ogłupić telewizyjnym reklamą
zapalmy 3cią świeczkę
i wyczekujmy...
Wyczekujmy cudu
zachodu słońca, uśmiechu bliskiej osoby
dobrego słowa od sąsiada
i pamiętajmy, że my także możemy być
Mikołajami
bez worków drogich prezentów
ale z sercami przepełnionymi
dobrem i miłością

10 komentarzy:

  1. Ho, ho. ho ! To dopiero piękny Mikołaj :) Śliczności prezenty grzeczna Kasia dostała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołja nadzwyczaj hojny;)Zazdroszczę takich cudnych prezentów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego dobra i miłości u Ciebie na blogu Kasiu jest baaaaaaaaaaaaardzo wiele. Śliczne prezenty otrzymałaś. Oj bardzo grzeczna byłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałaś :) Musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja Tobie dziękuję, że jesteś Kasiu Kasieńko Czarowniczko Miła :) Uściski ciepłe ode mnie i Małżowinka

    OdpowiedzUsuń
  6. Istnieje, ja wczoraj sie o tym ponownie przekonałam:)
    Śliczne prezenty, musiały sprawić Ci wiele radości, Kasiu:)
    Gratuluje ponad 300 posta, nie złozyłam życzeń, bo ciągle mam problemy z intarnetem...:-(
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty! W pełni na nie zasłużyłaś! :) I na wszystkie następne też!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikt już nie podda w wątpliwość Twojej grzeczności po obejrzeniu tej masy cudnych prezentów:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tej cierpliwości, no ale z taką "obstawą" ;) Bardzo mi miło było być tym Mikołajem, i teraz jak czytam i oglądam to widzę, naprawdę musiałyśmy być grzeczne! Życzę udanych Świąt i realizacji swoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń