"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Hej Ludzie idą święta




"Hej ludzie, idą święta.
Świeci gwiazda uśmiechnięta.

Znowu jest w prezentach cały świat.

Hej ludzie, idą święta.
Niech się otwierają serca.
Zacznie się od nowa liczyć czas..."



U nas święta nadchodzą  tylko w pracowni 
i jeszcze w kolejnej zapalonej świeczce adwentowej
i może w zapachu cynamonu, który unosi się po domu
i w liście napisanym do Mikołaja
i w gwieździe betlejemskiej 
i w bigosie, który czeka doprawienia 



Idą święta
ehh... lubię ten czas
to podniecenie, planowanie, wyczekiwanie...
Lubię moje mieszkanko, które przeobraża się świątecznie 
i lubię świątecznie tworzyć ;-))) 



"Dziś niebo pełne gwiazd 
Rozświetla drogę nam 
Dziś chcę wybaczyć wszystko 
Bo gniew niszczy nas" 


Brakuje mi śniegu...
białego puchu, który sprowadziłby magię na ziemię 
więc obsypuję śniegiem moje kartki ;-)))


i taką śnieżną kartkę zgłaszam do Art - Piaskownicy



a gdy taka potrzeba to oszraniam też stroiki ;-)))
 


w święta nikt nie powinien być sam
więc nawet moje karteczki mają towarzystwo 
Przywędrował do mnie z daleka 
i teraz dzielnie pomaga mi tworzyć ;-)))


 

a że kartki bombki są hitem tegorocznych świąt
więc powstają jedna po drugiej 
a jak szybko powstają 
tak szybko znikają
powyższą zgłaszam na wyzwanie do Art - Piaskownicy




i choć wszystkie takie same to każda inna 


 ooo... i jeszcze jedna ;-)))



"Zaprowadź mnie prosto do Betlejem
zaprowadź mnie, gdzie Bóg narodził się
zaprowadź mnie, nie mogę spóźnić się


świeć gwiazdeczko 
mała świeć 
do Jezusa prowadź mnie."

a dla tych którym
bombki opatrzyły się już mam i inne kształty -
taką gwiazdę chociażby ;-)))



i znów tęsknota za śniegiem dala znać...
i znów zimy mi się zachciało
i znów posypało...





Bombkę zgłaszam na wyzwanie do Kwiatu Dolnośląskiego 




oraz do Przyda się 



Gdzieś tam jeszcze jakieś kartki się  robią 
gdzieś bombki karczochowe czekają
świąteczny decupage pod obiektyw się wpycha ;-)))
ale na dziś już wystarczy




"Powiedziały anioły że chcą ciebie na święta mi dać..
Powiedziały mi że będziesz ze mną przez długi czas...
Byłam grzeczna przez rok idą święta więc do mnie chodź...
Anioł mi ciebie dał idą święta nie będziesz sam

Na święta tu do mnie chodź
I zostań na Nowy Rok
Na święta tu do mnie chodź
I zostań na Nowy Rok
Całe święta będę tylko twoją muzą
Będę twym aniołkiem z uśmiechniętą buzią
Będę twoją gwiazdką będę twoja muzą
Będę twym aniołkiem z uśmiechniętą buzią"


 

17 komentarzy:

  1. Prawdziwie swiątecznie u Ciebie i świateczna Ty:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo twórczo i świątecznie u Ciebie:)widać, że lubisz ten czas...mnie również brakuje puchu. Jeśli w tym roku nie będzie na święta śniegu, będę zasmucona. Tak mi brakuje tego magicznego, baśniowego krajobrazu:(
    Cudowne jest Twoje zdjęcie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki w kształcie bombek to naprawdę rewelacyjny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdeczko Miła, aleś mi dziś dzień bombką z ptaszkiem umiliła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki i stroiki - moje serce skradł ten niebiesko-srebrno-różowy, niczym z "krainy lodu". No i bombka z ptaszkiem. A na koniec piękna Śnieżynka - genialna fotka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wysyp! Piękne prace. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mów, że nową sesję miałaś?? śliczna śnieżynka, tylko śniegu niet :)
    ozdoby świąteczne też piękne, wciąż nowe wzory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysyp świątecznych kartek, Przepięknie wyglądają te okrągłe i cała reszta.
    A ty cudownie wyglądasz- "Piękna Kobietko" w bieli. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z okazji świąt Tobie, Twoim bliskim i wszystkim czytelnikom składam najlepsze życzenia. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Dziękuję za Twoją tegoroczną obecność na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNE KARTKI - DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W WYZWANIU ART-PIASKOWNICY. Szczęśliwego Nowego Roku życzymy

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace, a bombka z gile zdecydowanie najpiękniejsza.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle piękna że nie wiem co podziwiać
    Dziękuję za udział w wyzwaniu i Szczęśliwego Nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle piękna że nie wiem co podziwiać
    Dziękuję za udział w wyzwaniu i Szczęśliwego Nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i bardzo klimatyczne inspiracje. Moje serce jednak podbiła ostatnia bombka. Jest cudowna. Dziękuję za udział w wzywaniu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń