"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 25 grudnia 2015

Gdy pod choinką Anioł śpi...


Choinka ubrana
Uszka poklejone, 
barszczyk ugotowany, 
makowiec upieczony
mieszkanie lśni...


tylko...
czegoś brakuje...
tylko...
o czymś zapomniałam... 


co to... 
co to miało być
po co te nerwy, to zmęczenie??


To jeszcze raz... 
lista sprawdzona, 
pozycje odhaczone więc...
więc skąd ta pusta w sercu, 
ten niepokój, 
że zapomniałam o czymś bardzo ważnym??


Czy zdążyłam się przygotować??
Czy odpalając kolejne adwentowe świeczki
miałam czas aby zatrzymać się, zadumać nad cudem
który ma się wydarzyć??


Czy gotując, piorąc sprzątając
robiłam to w oczekiwaniu 
na Małą Dziecinę 
czy dlatego, że tak wypada, 
bo ciocia, babcia, sąsiadka??


Czy to puste miejsce przy stole...
to tradycja - pusty gest czy też jestem gotowa przyjąć 
Jezusa w ubogim, który być może zapuka do mych drzwi
i brudnymi butami zniszczy całą moją pracę??  



Zadaję sobie to pytanie co roku
Czy naprawdę czekam?/
Czy naprawdę przygotowuję się na przyjście mojego Pana
Czy jestem gotowa kochać mocniej
wierzyć bardziej
dawać szczerzej
wybaczać prawdziwiej
zapominać szybciej??

Czy  jestem gotowa aby narodził się w mym sercu??



Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci:

wytrwałości w realizacji marzeń i dążeniu do wyznaczonych celów.
Spokoju ducha i przekonania, że to, co robisz ma sens bez względu na to co mówią inni.

 aby otaczali Cię wspaniali ludzie. Ukochana osoba, rodzina, przyjaciele.
By ich miłość i wsparcie pomagało Ci osiągać to, co wydaje się nieosiągalne.

miłości, wierności, ale również namiętności i wiecznie żywych emocji.
To bardzo ważne, by kochać i być kochanym.

zdrowia - duszy i ciała.
Harmonii pomiędzy tym czego pragnie dusza a tym czego potrzebuje ciało.  

spełnienia marzeń ale nie takich magicznych pstryknięć ale wypracowanego w pocie czoła.
Tylko wtedy człowiek w pełni potrafi cieszyć się z tego, co doświadcza.

W końcu życzę Ci umiejętności cieszenia się z tego, co przynosi życie.
Doceniania codzienności ze wszystkimi jej wadami i zaletami.
Dostrzegania cudów, jakie każdego dnia dzieją się tylko dla Ciebie.

Wesołych Świąt


a kartkę zgłaszam na wyzwania do:

- studia 75


Rapakivi 


37 komentarzy:

  1. Dziękuję za piękne życzenia :-)
    Dla Ciebie , Twoich bliskich i dla futerek również Zdrowych , Spokojnych Radosnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życze Tobie i nam wszystkim spokojnych i normalnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalność to pojęcie względne ;-))) ale były spokojne i miziate ;-)))
      Dziękujemy Ewuś :*

      Usuń
  3. Też, życzę Ci dużo spokoju i wytrwałości w spełnianiu swoich celów i marzeń :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne życzenia... Dobrej i pięknej reszty Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wszystkiego dobrego na Nowy Rok dla Ciebie Miko

      Usuń
  5. Mądrze napisała. I oby jej życzenia spełniły się i jej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie wesołych Świąt i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko - Tobie również ;-)))

      Usuń
  7. Pięknie u Ciebie jak zawsze :-)
    Pozdrawiam świątecznie i miłego odpoczynku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu Twoja wizyta pięknym jest dla mnie prezentem - dziękuję i pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Dziekuj za piękne życzenia.Ja Tobie życzęwspanialych, szczęśliwych i pięknych świątecznych dni oraz wszystkiego dobrego w Nowym 2016 Roku.Wesołych Świąt:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Tobie również Kasieńko i Tobie również ;-)))

      Usuń
  9. Kiedy piszesz ten sposób, to znaczy,że wiesz,ze tak...

    I choć te Święta zaraz się skończa, to jednak trwają jeszcze, jeszcze dzieje się magia, jeszcze płoną swiece i bliskość tak bardzo jest odczuwana...
    Wesela i samych radosnych chwil, Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Tobie również M.Arto
      i żeby było nam do siebie bardziej po drodze ;-)))

      Usuń
  10. Piękna jest Twoja wiara. Najlepszego, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))) nadaje sens mojemu życiu i czyni mnie tym kim jestem ;-)))

      Usuń
  11. Tobie też życzę z okazji mijających świąt i nadchodzącego Nowego Roku szczęśliwych chwil, miłości oraz dążenia do równowagi wewnętrznej. Życzę Ci, by cuda się zdarzały w Twoim życiu i byś je mogła dostrzec. Wszystkiego Najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Pięknie napisane ;-)))
      i od razu cieplej zrobiło się na sercu :*

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Na ciepłe gesty zawsze jest dobry czas ;-)))

      Usuń
  13. śliczny klimat stworzyłaś :) dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękny post! Mądry.
    W Twoim domu czuć to oczekiwanie, sam fakt, że o tym piszesz...
    Kartka na zakończenie pasuje do całości - jest śliczna z ta czerwienią.
    Ale zdjęcie w banerze - ooo rany!!! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Inko ;-)))
      Banerkowe zdjęcie to jedna z moich ulubionych sesji ;-)))

      Usuń
  15. pięknie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zimowa praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu eko-deco

    OdpowiedzUsuń
  17. A gorgeous card showing the true meaning of Christmas. Thank you for sharing with us at Dream Valley Challenge. Marlene

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny post i śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75 :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że Twoje Święta upłynęły tak, jak to sobie zaplanowałaś, bez pośpiechu i w zadumie. Najlepszego na Nowy Rok.

    Ps.Dziękuję że dołączyłaś do zabawy z Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam!
    Anna/DT Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń