"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 29 grudnia 2015

Album na roczek dla chłopca

To była dla mnie prawdziwa niespodzianka
kiedy w skrzynce mailowej znalazłam
mail od Babci Olafka

album dla chłopca, album ręcznie robiony

Babcia w ciepłych słowach
ale stanowczo napisała czego chce
Albumu dla jej Ukochanego Wnusia

prezent na roczek

Szybko ustaliłyśmy szczegóły
i zabrałam się za cięcie i klejenie


Ponieważ Babcia przysłała zdjęcia i opisy do nich
to mogłam poszaleć...
i szalałam...
Cięłam, wycinałam, docinałam i ozdabiałam
a dawało mi to tyle samo radości
co Olafkowi zabawy z jego starszym Braciszkiem


To niesamowite uczucie móc ozdabiać Miłość
Bo właśnie Miłość bije z każdego zdjęcia, które
wkleiłam do tego albumu


Przyznaję, że w gorączce przedświątecznej
był to nie lada wyczyn
a i czasu nie było wcale dużo
ale 6 kaw, Venus na kolanach,
kilka nieprzespanych nocy i...
Olaf w dniu swoich 1szych urodzin
cieszył się swoim własnym albumem

 

Ahh... uwielbiam takie zlecenia
uwielbiam to ciepłe uczucie w serduchu, 
które daje świadomość
że mogłam być przyczyną czyjegoś uśmiechu
że mogłam sprawić komuś radość

album 

  W karty albumu zaklęłam
życzenia dla Małego Olafka 
aby radość jego dziecięcej beztroski trwała jak najdłużej 
aby każdy krok jego małych nóżek 
prowadził go do spełnionego, wypełnionego miłością życia 
aby każdy upadek był wyzwaniem 
by się nie poddawać i spróbować jeszcze raz

i Wam też tego życzę
tej dziecięcej wiary w to, że życie jest przygodą
a problemy jak klocki lego
choć czasami skomplikowane
da się ułożyć
a im ciężej się je układa t
ym ciekawsza i piękniejsza budowla z nich powstaje ;-)))
i nie zapominajcie, że:

5 komentarzy:

  1. Piękne, taka Babcia to skarb :-)
    A u Ciebie zawsze tak serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,sprawianie ,że ktoś się uśmiecha, to cenna umiejętność...:-)
    Buziaki, Kasieńko :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna pamiątka, póki co dla rodziców malucha :) lubię takie prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny albumik :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak babcia maleństwa podeszła do jego narodzin, tak jak Ty włożyłaś swoje serce w wykonanie albumu , w którym umieściłaś zaklęte życzenia, tak pamiątka będzie piastowana dłuuugo!. Kasiu! życzę Ci w Nowym Roku samych radości, szczęścia i... ciągłej przygody życia

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń