"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 3 grudnia 2015

300 postów napisane - czas zakochać się na nowo

 "Kocham życie, przy­jacielu, i na­wet wte­dy, kiedy zra­niło mnie tak bar­dzo, że przez krótką chwilę zap­ragnęłam um­rzeć, na­wet wte­dy nie po­pełniłam zdrady."
 Halina Poświatowska
powertex, anioł
Czas biegnie, czas płynie, czas ucieka...
Nie wiem jak i kiedy ale napisałam 299postów
ten jest 300 ;-)))


Pisanie bloga zmieniło mój świat
Nie oddałabym tego czasu za nic...
Od pierwszego posta do dziś zmieniło się całe moje życie...
Pomijając oczywiście fakt, że rozmnożyły mi się Kotowe ;-)))
Zmieniłam się ja...
Z osoby zagubionej, szukającej swojego miejsca i celu w życiu
Zakładającej bloga "nie wiadomo po co"
Stałam się właścicielką  firmy,
 która pisze do Was z własnej pracowni
o sensie życia ;-)))


Przebudowałam  swoje mieszkanie,
Przemeblowałam swoje życie
i...
Dobrze mi z tym...

lustro z aniołem, warsztaty, anioł, lustro

"Życie jest zmianą. 
Jeśli przes­ta­niesz się zmieniać, przes­ta­niesz żyć."

Taaak... jestem szczęśliwa więc... 
postanowiłam znaleźć sobie nową miłość ;-)))

Pamiętam nasze pierwsze spotkanie
Warszawa - jesienny deszczowy dzień 
poranek 
sala na III piętrze


Długo czekałam na to spotkanie
gdy go tylko dotknęłam... od razu wiedziałam 
Zakochałam się ;-)))


Już dawno nie bawiłam się tak beztrosko
niczym małe dziecko bawiące się błotkiem


Powertex
toimię mojej nowej miłosci
i chyba jestem bigamistką 
bo moich papierków nie planuję porzucić ale 
z nowej milości nie zrezygnuję ;-)))

 

Już nie mogę się doczekać 
kiedy przyjdą do mnie 
zamówione materiały 
i znów będę mogła tworzyć 

 

Zdradzę Wam jeszcze w sekrecie
że nie tylko ja się zakochałam 
Kotowe też zapałały gorącym uczuciem 
do Powertex ;-)))


Dawno, dawno temu, na oceanie istniała wyspa, którą zamieszkiwały emocje, uczucia
oraz ludzkie cechy - takie jak:
dobry humor, smutek, mądrość, duma;
a wszystkich razem łączyła miłość.
Pewnego dnia mieszkańcy wyspy dowiedzieli się, że niedługo wyspa zatonie.
Przygotowali swoje statki do wypłynięcia w morze, aby na zawsze opuścić wyspę.
Tylko miłość postanowiła poczekać do ostatniej chwili.
Gdy pozostał jedynie maleńki skrawek lądu
- miłość poprosiła o pomoc.
Pierwsze podpłynęło bogactwo na swoim luksusowym jachcie. Miłość zapytała:
- Bogactwo, czy możesz mnie uratować ?
Niestety nie. Pokład mam pełen złota, srebra i innych kosztowności.
Nie ma tam już miejsca dla ciebie. - Odpowiedziało Bogactwo.

Druga podpłynęła Duma swoim ogromnym czteromasztowcem.
- Dumo, zabierz mnie ze sobą ! - poprosiła Miłość.
Niestety nie mogę cię wziąć!
Na moim statku wszystko jest uporządkowane,
a ty mogłabyś mi to popsuć... - odpowiedziała Duma i z dumą podniosła piękne żagle.

Na zbutwiałej łódce podpłynał Smutek.
- Smutku, zabierz mnie ze sobą ! - poprosiła Miłość,
Och, Miłość, ja jestem tak strasznie smutny, że chcę pozostać sam.
- Odrzekł Smutek i smutnie powiosłował w dal.

Dobry humor przepłynął obok Miłości nie zauważając jej, bo był tak rozbawiony,
że nie usłyszał nawet wołania o pomoc.
Wydawało się, że Miłość zginie na zawsze w głębiach oceanu...

Nagle Miłość usłyszała:
- Chodź! Zabiorę cię ze sobą ! - powiedział nieznajomy starzec.
Miłość była tak szczęśliwa i wdzięczna za uratowanie życia,
że zapomniała zapytać kim jest jej wybawca.

Miłość bardzo chciała się dowiedzieć kim jest ten tajemniczy starzec.
Zwróciła się o poradę do Wiedzy.
- Powiedz mi proszę, kto mnie uratował ?
- To był Czas. - Odpowiedziała Wiedza.

- Czas ? - zdziwiła się Miłość. - Dlaczego Czas mi pomógł ?
- Tylko Czas rozumie, jak ważnym uczuciem w życiu każdego człowieka jest Miłość.
- Odrzekła Wiedza.


Autor nieznany

 

Życzę Wam abyście odnaleźli swoje miejsce i swoją Miłość
Abyście zakochali się znów - na nowo
abyście nakarmili serce i duszę pasją i radością 


24 komentarze:

  1. anioł dojechał cały, jak widzę? :) to Nela tak się pucuje przed lustrem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojechał cały a Nelka uznała, że jest jej ;-)))

      Usuń
  2. Rewelacyjna milosc. Fajny Ci wyszedl. Tylko uwazaj bo oprocz milosci mozna sie uzaleznic tak powertex uzaleznia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że już za późno ;-)))
      Już się uzależniłam i chcę... WIĘCEJ ;-)))

      Usuń
  3. Kicia jak się przygląda :))) 300 postów to masę pracy, gratuluję Cie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;-)))
      taaak... trochę tego było ;-)))

      Usuń
  4. Na miłość trzeba chuchać i dmuchać, życzę Ci aby Twoja nigdy nie ostygła :)))
    Lustro prezentuje się bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o moją będę dbać, będę pieścić i gładzić ;-)))

      Usuń
  5. Pięknie wygląda takie lustro.

    Pomiziaj ode mnie Nelę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nelcia wymiziana ;-))) Dziękujemy ;-)))

      Usuń
  6. Piękne życzenia i z całego serca gratuluję Ci miłości oraz, oczywiście, postów :D!!!... Niech tak płynie dalej... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abi!! jak miło Cię widzieć - dziękuję, że świętujesz ze mną 300-rocznicę ;-)))

      Usuń
  7. Przepiekne dzielo, cuuudo:)))gratuluję 300setnego posta:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i dziękuję ;-)))
      Miło Cię gościć Kasieńko :*

      Usuń
  8. Wygląda, że właściwie ulokowałaś swoje uczucia:))) i stworzyłaś piękne dzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh tak - moje serce zabiło szybciej już przy pierwszym spotkaniu ;-)))

      Usuń
  9. Wow..przepiękne ! Pierwszy raz w życiu coś takiego widzę..

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziało się dużo dobrego i wciąż trzymam kciuki za więcej takich wydarzeń Czarowniczko Miła. :)
    Anielica jest bardzo urokliwa - z przyjemnością wgapiłam się w każde załamanie jej sukni i piór.
    Uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podzielam Twoją radość i zakochanie!!! Ta technika rękodzielnicza daje tyle możliwości i fascynacji. Potrafi zamącić w głowie , bo wciąż się chce tworzyć. Twój Anioł choć jest czarny (rozbielony) prezentuje się ślicznie w tej rameczce z lustrem.Też spróbowałam tej techniki i również mi się spodobało. mój kolejny post poświęcę moim figurkom. Pozdrawiam i życzę kolejnych pięknych dzieł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna historia i śliczne lusterko , ta technika dla mnie niestety pozostanie niezgłębiona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, niesamowity i jedyny w swoim rodzaju! Niedawno widziałam coś takiego po raz pierwszy i zakochałam się od pierwszego wejrzenia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna postać...
    ... i już sobie wyobrażam jakie będzie Twoje życie Kasiu po kolejnych 300 postach...
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń