"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 10 listopada 2015

paczuszka

Niektóre posty pisze się bardzo trudno...
Niekiedy dlatego, że zmęczenie, że zagubiona wena, że temat jakiś taki nie bardzo
a niekiedy dlatego, że chciałoby się napisać najpiękniejszego posta 
i żadne słowa do tego nie pasują
żadne nie oddają w pełni tego co w sercu krzyczy 
to właśnie jeden z tych trudnych postów 
tych trudnych bo chciałoby się tak pięknie ;-)))

Ja już wiele razy pisałam, że ten wirtualny świat 
stał mi się tak samo bliski jak ciche odgłosy krzątania sąsiadki za ścianą ;-))) 
Niedzielne pogaduszki przez telefon, krótki mail w środku tygodnia
Nocna podróż aby napić się wspólnie kawy
List w skrzynce...
Paczka...


Paczka zapakowana z taką dbałością,
w papier rybkami bo napisałam, że
"będzie mi pasować do łazienki"


A każdy wyciągany z paczki malutki pakuneczek zapakowany osobno,
w szeleszczący woreczek
przewiązany sznureczkiem


a z każdego woreczka zapach kuszący, wabiący
zapach kawy, pomarańczy, lawendy
zapach marzeń i tęsknot


Woreczków było całe mnóstwo 
a każdy skrywał cuda i cudeńka 
a każde cudeńko 
to dzieło Jej rąk i..
serca 


bo widzicie...
M.Arta tworzy sercem
Wszystko tworzy sercem...
i piękne kompozycje i dekoracje 
a ostatnio...


a ostatnio tworzy też naturalne mydełka i kosmetyki 
Sama tworzy - od podstaw tworzy 
ba... nawet przepisy na nie tworzy ;-)))


Każdy drobiazg wyciągany z pudełka
był niespodzianką - wzbudzał zachwyt ;-)))
nie tylko mój 


Woreczek z lawendą, mydełka
(poza tymi niebieskimi jeszcze pomarańczowe i kawowe)
skrub i pomada do ust
olejek
naturalne Potpourri
oczywiście w kolorze błękitnym 


Nie wszystko udało mi się ująć na zdjęciach 
ale wszystko zachwyciło mnie
zapachem, precyzją wykonania, pomysłowością autorki
i wszystko znalazło swoje miejsce w mojej
morskiej łazience ;-)))


Nadając jej wyjątkowy i niepowtarzalny klimat ;-))) 


Musicie koniecznie zajrzeć
M.Arta ostatnio szaleje i 
każdego dnia zaskakuje nowymi cudami 


Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe i serdeczne słowa pod poprzednim postem
Tak jak napisałam na początku
wirtualny świat stał mi się niezwykle bliski  
i Wasza obecność dodaje mi skrzydeł ;-)))

Od dzisiaj:
1. Pamiętaj, że od twojego wyboru zależy, co widzisz, co myślisz i co słyszysz.
Jedna osoba widzi filiżankę do połowy pustą, a druga do połowy pełną.
Jedna osoba widzi piękny ogród za oknem, a druga brudną szybę.
2. Codziennie sobie przypominaj, że TO ŻYCIE TO JEST TO, że masz ograniczony czas i chcesz  jak najlepiej go wykorzystać.
3. Codziennie potwierdzaj doskonałość wszechświata:
NIECHAJ BĘDZIE POZDROWIONA DOSKONAŁOŚĆ WSZECHŚWIATA!!
4. Codziennie przypomnij sobie, że świat już jest piękny i nie trzeba go zmieniać.
Możesz natomiast zmienić siebie.
5. Jeżeli dopadnie cię chandra - jak najszybciej znajdź sobie jakieś zajęcie. Zajmij się czymś przez 5 minut, inwestując całą swoją energię. Po tych pięciu minutach poczujesz się lepiej.
6. Wiedz, że najlepszym sposobem na polepszenie własnego samopoczucia jest zrobienie czegoś dla kogoś innego.
7. Jeżeli dopadnie cię pokusa bycia nieszczęśliwym przeczytaj poniższe słowa umierającego starca:

Gdybym jeszcze raz miał przeżyć moje życie, tym razem usiłowałbym popełniać więcej błędów.
Nie starałbym się być taki doskonały. Więcej bym odpoczywał. Rozluźniałbym się, byłbym bardziej beztroski i wiele spraw traktował poważniej. Byłbym bardziej szalony.
Wykorzystywałbym więcej szans, więcej bym podróżował, przewędrował więcej gór, przypłynął więcej rzek, odwiedził więcej nie znanych mi miejsc. Jadłbym więcej lodów, a mniej sałaty.
Miałbym więcej prawdziwych, a mniej wydumanych zmartwień!
Prawda jest taka, że byłem jednym z ludzi, którzy godzina za godziną, dzień za dniem, pędzili asekuracyjny tryb życia, roztropny i przemyślany. Och, gdybym znowu mógł przeżyć moje życie, delektowałbym się każdą chwilą.
Byłem jednym z tych, którzy nigdzie nie ruszają się bez termometru, termoforu, wody do płukania gardła, płaszcza przeciwdeszczowego i spadochronu. Gdybym miał jeszcze raz przeżyć moje życie, tym razem podróżowałbym z małym bagażem.
Gdybym miał jeszcze raz przeżyć życie, wiosną wyskakiwałbym boso z łóżka, a jesienią wstawał później, więcej bym jeździł na karuzeli, obejrzał więcej wschodów słońca i więcej bym się bawił z dziećmi. Gdybym miał przeżyć życie od nowa...
Ale nie przeżyję.
Andrew Matthews - Bądź szczęśliwy!

11 komentarzy:

  1. Piękne prezenty , a nasz MArta zdolna kobitka :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda M.Arta ma talent wielki a do tego wszechstronny
      A zdjęcia nie oddają w całości cudów jakie do mnie przywędrowały ani słowa wzruszenia jakie mą duszę ogarnęło ;-)))

      Usuń
  2. Ale cuda:) przyjemnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczuszka :) Rewelacyjne prezenty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna paczuszka dotarła do Ciebie :)))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kasiu za piękne słowa:)))))))))*
    Buziaki:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń