"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 19 listopada 2015

Jesienna nostalgia



Jesień mnie cieniem zwiędłych drzew dotyka,

Słońce rozpływa się gasnącym złotem.
Pierścień dni moich z wolna się zamyka,

Czas mnie otoczył zwartym żywopłotem.


Ledwo ponad mogę sięgnąć okiem
Na pola szarym cichnące milczeniem.
Serce uśmierza się tętnem głębokiem.
Czemu nachodzisz mnie, wiosno, wspomnieniem?


Tak wiele ważnych spraw mam do zachodu,
Zanim z mym cieniem zostaniemy sami.
Czemu mi rzucasz kamień do ogrodu
I mącisz moją rozmowę z ptakami? 



I oto nadeszła pora
czerniawa traw zżętych
pozostał za nami
kosmos jesienny
przyszło nam u drogowskazu
z napisem "donikąd" stanąć
a w nas słowa jak ptaki zmoknięte
a w nas myśli strachliwe jak zając
i oto czas nadchodzi
wyjaśnień nie zbędnych
stoimy obok chociaż
na wyciągnięcie ręki
Żeby choć chwila niewielka
by spokój znowu znaleźć
lecz w nas słowa jak ptaki zmoknięte
lecz w nas myśli strachliwe jak zając
i oto popatrzmy tylko
stoimy na rozdrożu
z którego każde odejść
osobną drogą może
I każde z nas obce pośród
stron świata wybierając
bo w nas słowa jak ptaki zmoknięta
bo w nas myśli strachliwe jak zając
a tyle drogi przed nami
tyle światów przed nami
a tyle pieśni jeszcze tyle pieśni przed nami
                                                               Wolna Grupa Bukowina


Spotkałyśmy się znowu...
Świeciło słonko choć raczej było mroźno
Prawie nie zdążyłam na pociąg
bardzo nie chciało mi się rano wstać
buty przemokły mi od porannej rosy na trawie
Spotkałyśmy się znowu
Ona jak zawsze pełna entuzjazmu
w głowie 1000 pomysłów, scenariuszy, miejsc i stylizacji
ja marząca tylko o kawie
Spotkałyśmy się znowu 

Jesienna sesja z Betty 
jak każda sesja z nią 
to potężna dawka doznań, emocji, wyzwań
śmiechu, zabawy, rozmowy
wyczekiwań i w końcu pięknych zdjęć


Gdy pozuję odzywa się we mnie ta część mojej duszy, 
która pragnie być wiecznie wolna
która tęskni do podróży 
 do przygód 
do odkrywania tego co nieznane
Gdy pozuję odzywa się we mnie ta częściej duszy,
która pragnie być wiecznie piękna, 
adorowana i podziwiana 
Gd pozuję jest po prostu tak jakby moja dusza domykała się w całość
I dlatego pomimo przemarzniętych stóp i dłoni 
pomimo braku kawy
pomimo uciekającego za chwilę ostatniego pociągu 
jest jeszce jeden kadr, jeszcze jedno kolejne ujęcie 
i ten spokój w duszy i to szczęście na twarzy...


Już jesień
rodzi się w moich oczach .
Króluje
przez kilka miesięcy
i odchodzi
JESTEM JAK JESIEŃ
złota ,
szczera
ciepła
zimna .
KOCHAM JESIEŃ
Kiedyś przysypie mnie
liśćmi 

JESTEM JESIENIĄ 
Widzę, że przemijam

                 Maria Jasnorzewska Pawlikowska
 


wszystkie zdjęcia do dzisiejszego posta wykonała Beatrisa Betty a naleźć ją można:
  http://beatrisabetty.pl/  
   https://www.facebook.com/beatrisabettyfotografiaart
Serdecznie polecam ;-)))

13 komentarzy:

  1. Przepiekna sesja, wspaniały wiersz......Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekna sesja , zadraszczam pozytywnie
    bzuiole

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasujesz do tej epoki ze zdjeć. Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekające zdjęcia, w rudych włosach, w długiej sukni w na wpół otwartej bramie wyglądasz jak dama oczekująca gości... Cudna sesja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te stroje pasują do Twojej urody idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie zachwycam się każdą Twoją sesją. Fotografie są niezwykłe. Niczym obrazy. A Ty wyglądasz na nich pięknie, jak prawdziwa dama:) gratuluję Tobie i autorce tak cudnie wykonanych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna sesja, widać że dobrze się czujesz w roli modelki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Wygląda na to, że... urodziłaś się o 100 lat za późno :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. A wczoraj rozmawiałyśmy o zdjęciach... :) A Ty ani słowa nie wspomniałaś o tym, że są nowe.
    Ach cuuuudne. Jak zawsze. Bardzo podobają mi się te starodawne stylizacje.
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń