"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 6 listopada 2015

Gdy marzenia stają się rzeczywistością

 "Liczą się tylko marzenia. 
Bez nich jesteś niczym więcej niż pyłem na wietrze."

Stało się...
Nie było łatwe i nie spadło jak gwiazdka z nieba...
Były już momenty kiedy miałam dość i chciałam się poddać 
Były chwile zwątpienia
Były nawet łzy 
ale...
stało się 
Spełniło się moje marzenie ;-)))


Tak naprawdę nie wiem kiedy się narodziło...
Rosło gdzieś we mnie - dojrzewało razem ze mną 
Wierciło się w sercu
Przychodziło w snach
Aż stało się moim celem

Uwaga!! Uwaga!!
Ogłaszam Wszem i Wobec
Dzieląc się z Wami moim szczęściem
iż:

Z dniem 2go  listopada 2015 roku
BRUJITA
stała się
samodzielną i niezależną firmą
Moja pasja stała się moim sposobem na życie

Cały proces trwał od maja i jak wcześniej wspomniałam 
kosztował mnie sporo nerwów i stresów
Panie w urzędach,
choć bardzo miłe i uśmiechnięte
piętrzyły problemy,
los kłody rzucał pod stopy
ale dotrwałam i spełniłam
jedno z moich marzeń
Jest oczywiście lęk,
są chwile zwątpienia
ale zaczynam nowy rozdział życia
a wszystko co nowe zawsze wzbudza lęk ;-)))



Na liście czekają kolejne do spełnienia ;-)))
Zgodnie z moim mottem życiowym
"Nie wiesz dopóki nie spróbujesz"
podejmuję nowe wyzwanie

Dziękuję tym Wszystkim, który we mnie wierzyli
wspierali, trwali przy mnie w trudnych chwilach

Dziękuję Wam, którzy tutaj zaglądacie,
nie zapominacie o mnie pomimo iż ostatnio brakuje mnie w Necie
macie dla mnie dobre słowo
a czasami chcecie mnie nawet poznawać osobiście




"W pobliżu Cripple Creek w Kolorado występuje złoto zmieszane z tellurem w postaci rudy zwanej tellurytem. Dawnymi metodami górniczymi nie umiano rozdzielić tych dwóch pierwiastków, więc rudę wyrzucano na hałdę odpadów.
Pewnego dnia jeden z górników wziął kawał rudy za bryłę węgla i wrzucił do pieca. Gdy wyrzucał popiół, zobaczył, że dno pieca usłane jest grudkami czystego złota. Żar wypalił tellur zostawiając oczyszczone złoto. Odrzuconą rudę przetopiono, uzyskując fortunę.
Ludzie są jak ta ruda. Mamy w sobie złoto, lecz często konieczna jest próba ognia w wielkim piecu życia, by nas przemienić."

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arte... rok temu wydawało się to niemożliwe - a jednak spełniło się ;-)))

      Usuń
    2. Gdyby człowiek nie spróbował, nie zaistniałyby różne fajne zdarzenia:)

      Usuń
  2. Brujitko! Ho ho!!!!! Gratuluję bardzo bardzo bardzo bardzo! Będę trzymać kciuki by wszystko ułożyło się firmowo jak najlepiej i z samymi sukcesami:-)))))) Bardzo Ci tego życzę:-))))
    Może w ferworze walki z biurokracją o swoje marzenia zapomniało Ci się, a i miało prawo:-), że zapisałaś się na Wymiankę Pod Patronatem Świętego Mikołaja u mnie?
    Twoja Pani do Obdarowania, mająca Ciebie jako Mikołaja, nie może się domejlować do Ciebie, tj. maile do Ciebie wracają do niej z informacją, że adres niewłaściwy. Czyli jakieś kłopoty w łączności nastąpiły:-) Czy byłabyś tak miła i znalazła chwilę i odezwała się do Biebrzmilskiej Krainy czyli do Joli, tak by mogła wysłać do Ciebie swój List do Świętego Mikołaja? Oto Jej adres: jolantakapla@wp.pl
    Mam nadzieję, że Ty swój list do swojego Mikołaja wymiankowego już wysłałaś??? :-)))))) Przecież to sama przyjemność pisać taki list:-))))) Zwłaszcza, że Twoim Mikołajem jest Inka z Klonowej. Żyć nie umierać:-)
    W sprawie wymianki pozwoliłam też sobie napisać do Ciebie maila, z góry przepraszam za tą pogoń za Tobą, ale Mikołaj nie może czekać... :-)
    Jeszcze raz życzę ogrrrrrrrrrromnie dużo sukcesów i radości firmowych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś się okazało, że jednak i Twój Mikołaj czeka na Twój list:-) Mam nadzieję, że najpóźniej w poniedziałek znajdziesz czas i się odezwiesz:-))))) Pewnie praca pochłonęła Cię na całego:-) i słusznie:-) choć smutno będzie bez Ciebie w Mikołaja. Jeśli nie będziesz miała czasu na wymiankę, daj proszę jak najszybciej znać, to jeszcze się "przesunie" osoby z Twojego wymiankowego sąsiedztwa:-)
      Pozdrawiam ciepło:-)

      Usuń
  3. gratulacje, niech ci się wiedzie! :-)
    fajnie, że udaje ci się spełniac marzenia :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - to piękne...
      ale to tylko dzięki ludziom...
      Dzięki tym, którzy we mnie wierzyli i dodawali mi sił ;-)))

      Usuń
  4. O rety wielkie wielkie gratulacje! A to szczęście, móc robić to co się kocha zawodowo :) trzymam kciuki, żeby wszystko szło jak po maśle! A jeśli masz ochotę - to organizuję u siebie wymiankę świąteczną z akcentem książkowym. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do zabawy. W tamtym roku było super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      dziękuję, że o mnie pamiętałaś...
      obrobię się z zaległościami i z chęcią skorzystam ;-)))

      Usuń
  5. Serdeczne gratulacje:)))życzę wielkiego powodzenia na nowej drodze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo... jakże miło znów Cię "widzieć"
      dziękuję - za słowa i obecność ;-)))

      Usuń
  6. Kasiu, Czarowniczko MIła :) Ty wiesz, że serce me i rozum cieszą się wraz z Tobą. Życzę Ci powodzenia i samych sukcesów. :) Uścisków moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      wiem... wiem...
      i Ty wiesz, że szczęściem jest to dla mnie - Twoja obecność ;-)))

      Usuń
  7. Powodzenia i wiele cierpliwości i siły.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ;-)))
      więc musi się udać - dziękuję

      Usuń
  9. Gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja juz wszytko rozumiem...
    Martwiłam sie, ale widzę Cię w jak najlepszej kondycji:)
    Gratuluję Kasiu, niech wiatr pomyślnosci zawsze wieje w Twoje żagle:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh... ostatnie tygodnie były mocno zabiegane... ale już, już jestem i nadrabiam... zaległości
      Dziękuję M.Arto ;-)))

      Usuń
  11. Gratuluje i powodzenia i wytrwalosci. Pozdrawiam ze slonecznej hiszpani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh Hiszpania...
      jednym z moich marzeń jest do niej wrócić...
      zrealizuje i to... na pewno
      Dziękuję za Twoją obecność

      Usuń
  12. Gratuluje i powodzenia i wytrwalosci. Pozdrawiam ze slonecznej hiszpani.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby moc sił i wytrwałości był z Tobą.To nic że łzy,że zwątpienie -naprzód .W życiu nic nie przychodzi łatwo ale chcieć to móc.A Ty możesz.Szukaj ,poszukuj ,spełniaj.Jak nie spróbujesz nie będziesz wiedziała .Puszczaj chleb po wodzie czyli mów o swoich marzeniach a nuż ktoś usłyszy i Ci pomoże NA PEWNO POMOŻE -ja mówię .POWODZENIA Estera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Esterko - dzięki Tobie mam siły do działania i wiarę, że się uda - wszystko się uda ;-)))

      Usuń
  14. Gratuluję! :)
    pozdrawiam i dalej pędzę lecę ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci z całego serca! To wspaniała wiadomość :) Życzę Ci powodzenia i wytrwałości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń