"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 24 października 2015

W dniu nauczyciela

14 październik 
Dzień Edukacji Narodowej 


Choć minął 10 dni temu to dopiero dziś znajduję chwilkę 
aby pokazać Wam co poczyniłam na tę okazję 

Sama zakończyłam edukację
już kilka lat temu
(zdradzę Wam, że wciąż myślę o tym aby wrócić w szkolne/uczelniane mury)
ale poproszono mnie o zrobienie dwóch kartek 
dla nauczycieli... muzyki ;-)))


Miały  być w kształcie wykładanych przez nich przedmiotów 
czyli 
Fortepian

 

 oraz 
Skrzypce


 O ile fortepian to rzecz łatwa
to kształt skrzypiec był wyzwaniem
Największym zaś struny ;-)))


Dwie Kartki na Dzień Nauczyciela
Kartka Fortepian
i Kartka Skrzypce
Która podoba Wam się bardziej??


Dla tych którzy zastanawiają się co pochłania mnie ostatnio
mam małe zaproszenie 
Zapraszam Was na Wydarzenie,
które zorganizowałam na FB
tam dzień po dniu do 2go listopada
będę zdradzać po kawałku tajemnicy  
oraz opowiem od czego się zaczęło i 
gdzie doprowadziło mnie 
moje MARZENIE ;-)))


Życzę Wam słonecznego, barwnego
radosnego weekendu
;-)))

5 komentarzy:

  1. Obie mi się bardzo podobają. Chciałabym być nauczycielem, któremu ktoś daje TAKIE kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie też obie fajne :)
    Kasiu, zaniedbałaś blogi to i u Ciebie pustki, musisz odrobić zaległości! wizyta prowokuje rewizytę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie swietne ale skrzypce maja swoj specjalny walor . Na pewno bardzo sie podobaly. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie swietne ale skrzypce maja swoj specjalny walor . Na pewno bardzo sie podobaly. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako, że fortepian sama kiedyś robiłam, zdecydowanie bardziej podobają mi się skrzypce :) Piękne karteczki z mądrymi słowami...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń