"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 26 października 2015

Torcik z papieru - wyjątkowy prezent ślubny

Grafika to jak zwykle sprawka niezawodnej Judi Judyty
wykonała ją expresowo
Zdolniacha ;-)))

Często jest tak iż zastanawiamy się
co dać Młodym w prezencie ślubnym
i jak to efektownie zapakować 
Myślę, że oryginalnym pomysłem jest 
Tort z papieru 

Papierowy torcik składa się z 12 kawałków
a każdy z kawałków jest otwierany 
i może stanowić osobny prezencik


Wystój sali był biało czerwony 
dlatego też zrobiłam biało czerwony torcik 
a tak naprawdę to najpierw zrobiłam 
taki torcik 
a później okazało się iż idealnie wpasował się 
w wystrój sali ;-)))


W komplecie do Papierowego Tortu powstała 
czerwono - biała kartka ślubna 


Kartka wraz z kompletem 
prezentowała się moim nieskromnym zdaniem ;-)))
pięknie i elegancko ;-)))


Tak przynajmniej uznała 
Kocia Inspekcja Jakości ;-)))


A skoro jesteśmy przy kolorze czerwonym 
i pomysłach na prezent ślubny 
to pokażę Wam coś co zrobiłam kilka miesięcy temu 
na prośbę zaprzyjaźnionych fotografów 


a mianowicie 
Albumy harmonijkowe 

2 w rozmiarze 13cm x 18cm


a 2 na zdjęcia 10cm x 15cm


 na dziś to tyle...
Powracam w końcu na dobre do blogosfery
Będę nadrabiać zaległości
rozczytywać się
podglądać i pisać
 A w najbliższym Poście opowiem Wam 
Jakie cuda przywędrowały do mnie 
od M.Arty ;-)))

12 komentarzy:

  1. Coś niesamowitego ! I pięknego oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny komplecik. Torcik swietnie pomyslany i pieknie udekorowany. Karteczkowe albumiki sliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - najwięcej trudu kosztowało mnie przegotowanie szablonu ;-))) reszt poszła już łatwo ;-)))

      Usuń
  3. Powiem Ci szczerze, że torcik zapiera dech w piersiach. Jest przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na prezent. I te karteczki.. na noc poślubną, na ciche dni... No bomba! Sam torcik faktycznie piękny i elegancki. Idealny na tak dostojną okazję. Kartki i albumy dorównują mu urodą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe projekty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy pisałam już, że lubię oglądać i zachwycać się Twoimi pracami? Tak... No poparz... ;) Znów muszę się powtórzyć. Uścisków moc przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń