"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 13 października 2015

jest takie miejsce...

" Jeden dzień może być perłą, a wiek cały może nic nie znaczyć"


Jest takie miejsce...
jedzie się tam długo a droga kręta
Nie ma drogowskazów 
a zasięg kończy się gdzieś przy rogatkach 
Jest takie miejsce 
gdzie ciepło daje bliskość drugiego człowieka
gdzie szczęście budzi się o poranku
gdzie ludzie spotykają się przy wielkim stole 
gdzie śmiech jest zaraźliwy
gdzie serdeczność jest za darmo

zdjęcie z galerii Dom za potokiem
  Właśnie w takim miejscu spędziłam ostatni weekend
Przejechałam pół Polski aby oddychać górskim powietrzem
pić mleko od krowy
spotkać się z szalonymi scraperkami
zgłębiać i poznawać nowe techniki 


Są w naszym scrapowym świecie ludzie, których prace podziwiam od dawna...
których podglądam zawsze z tym samym niemym zachwytem

jedną z nich jest właśnie Dorota m_k


"Pew­ne dźwięki, ob­ra­zy, słowa zdarze­nia niczym pod­much wiat­ru poz­wa­lają od­kryć, 
że w ser­cu na­dal tli się płomień. 
Płomień pełen pas­ji i prag­nień, który po­kazu­je jak bar­dzo żywe są nasze marzenia."


 Świąteczne kartki - moje pierwsze w tym roku ;-)))


i tak całkiem różne od tego co tworzę zazwyczaj ;-)))


Dawka tajemnej wiedzy,
szczypta serdeczności
kilka gramów szczerego uśmiechu 
i atmosfera świątecznego ciepła zapanowała w piwnicznej pracowni 


Oprócz kartek Dorota pokazała nam 
jak od podstaw stworzyć album klejony ;-)))

Wszystkie tworzyłyśmy to samo a jednak każda stworzyła coś innego 
wyjątkowego i niepowtarzalnego ;-)))
Mój prezentuje się tak:





W moi domu trwa szaleństwo remontowe 
tworzy się pracownia
ściany zmieniają kolor 
meble miejsce i przeznaczenie 
Kotowe są w kocim raju 
a ja tworzę wciśnięta między kuchnię a przedpokój 
powtarzając jak mantrę:
"jeszcze tylko chwilkę, jeszcze tylko troszkę
własna pracownia, własna pracownia, własna pracownia"
;-)))
Jak tylko się spełni i nadrobię zaległości w publikowaniu 
tego co powstało w międzyczasie 
to zabieram się za twory Bożonarodzeniowe 

Ktoś chętny na taką karteczkę??

Mówią, że idzie zima...
Życzę Wam więc ciepła - ciepła miłości
życzę Wam więc wygody - podczas długich rozmów z przyjaciółmi
życzę Wam uśmiechu, spokoju
zwolnienia tempa i
chwili zadumy nad filiżanką gorącej czekolady


24 komentarze:

  1. i ty tam byłaś a mnie nie było :(((( a miałam ....miałam jechać :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słowa, piękne prace :-) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale prace, widac, ze fantastycznie sie tam bawias !! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie napisałaś Kasiu :) Dziękuję :) Piękne prace, szkoda, ze już nie starczyło nam czasu, aby swoje prace popodziwiać wzajemnie. Dobrze, że można przynajmniej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu pięknie to opisałaś , wyraziłaś chyba to co wszyscy czujemy po tym weekendzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się łezka w oku kręci ..... tak pięknie odpisałaś to co chyba wszystkie czujemy. Cudowny czas, chwile, które długo pozostaną w moim sercu. Dziękuję za to, że przemierzyłaś dla nas tak długą drogę. Jestem szczęśliwa, że mogłam poznać tak cudowną kolejną już osobę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kartki piękne, wspaniałe szkolenie , a atmosfera robi swoje

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne chwile spotkań...szkoda,ze tak rzadko...
    Pięknie opisałaś te chwile, Kasiu:)

    Karteczki naprawdę piękne:)
    O matko, zaczyna sie robić świątecznie, a ja ciągle te swoje lalki...
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super spotkanie i piekne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie cudnie! A kartki mi przypomniały, że mam tyle do roboty bo sezon za chwilę się zacznie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękne miejsce
    a prace zachwycają
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspanaile karteczki we wszystkich postaciach. Piekne wersy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie opisane! Cudne karteczki o album! Piękności! I jeszxze dobra energia Doroty....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie opisane! Cudne karteczki o album! Piękności! I jeszxze dobra energia Doroty....

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne opisałas atomosfere:)
    śliczne prace..kazdy chciałby taką:) a ta gorąca czekoalda..mniam..

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowita relacja i cudowne prace

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ci zazdroszczę tego spotkania! album boski

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak świątecznie już się u Was zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wiersz, sercem napisany i widać, że bardzo miłe wspomnienie tego miejsca i spotkania. Kartki i inne prace - urocze :)) Warto czasem kilka dobrych pomysłów przyswoić , by oddać to potem w swojej pracy twórczej. Pozdrawiam cieplutko :))
    Och !!! Przydałoby mi się też takie spotkanie - jako odskocznia od codzienności :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Było cudnie! Wróciłam do domu późną nocą, a to się nigdy nie zdarzyło po innych warsztatach.
    U mnie jest już album z warsztatów;. Masz ochotę zerknąć, zapraszam : http://gonek-scrapbooking.blogspot.com/
    Może się jeszcze kiedyś spotkamy. Dzięki za towarzystwo! Pozdrowienia dla Ciebie i chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki i album prześliczne. Szczerze zazdroszczę Ci nowej pracowni, ja utknęłam w rogu sypialni i też coraz częściej marzy mi się więcej przestrzeni... Przepięknie piszesz :) Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń