"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 1 września 2015

Winietki ślubne czyli Mała Armia

"Jeszcze do dzisiaj jest we mnie, 

W ciszy słychać twój głos jeszcze pełniej 
To twój głos poznaję jego ton 
Jeszcze dłużej chciałbym żyć chwilą 



Poddać ciało poczuć znów miłość 
Warto tak przecież warto tak 



Ktoś spragniony tym bardziej spełniony stąd wyjdzie 
Ktoś odważny ze wszystkich swych marzeń ją weźmie 
Miłość tak słodka jest jak czereśnie 



Jeszcze teraz we mnie coś siedzi 
Dlatego chciałbym z nią się znów zmierzyć 
Spotkać ją i zwyciężyć 
Na ostatniej najważniejszej stronie 
Niekoniecznie zawsze musi być koniec 
Zostań tam tylko dla mnie"
                                                      De Mono


  
Tytuł zapewne powinien być bardziej romantyczny ale
Gdy robiłam zdjęcia, gdy zobaczyłam te rządki
Kartka przy kartce, Kwiatek przy kwiatku
Przyszedł mi do głowy obraz Terakotowej Armii
Czyli  Armii Chińskich Wojowników  i Koni

Wykonanych z wypalonej gliny 


To było wyzwanie...
i wcale nie dlatego, że mocno skomplikowane,..
Nie dlatego, że wyjątkowo trudne 
Nawet zdobycie materiałów nie stanowiło problemu
To była po  prostu ta praca. której świstaki jednak nie lubią ;-))) 

Kocham tworzyć, wymyślać, projektować...
ale gdy mówię i piszę, że moje kartki są "hand made" to jednak zobowiązuje... 
Zobowiązuje do wycięcia 76 takich samych czerwonych kartoników 



zobowiązuje do zawiązania 76 kokardek 


Zobowiązuje do wycięcia 76 kwiatków 


zrobienia w nich 76 dziurek 
i przewleczenia 76 razy pręcików 


Jak już wypełni się te wszystkie zobowiązania to pozostaje jedynie 
76 razy nakleić kokardki na wstążeczki na kokardki przykleić kwiatki 
Wszystko razem przykleić na kartoniki 



Na koniec wystarczy już tylko dokleić karteczki z imionami ;-)))
oczywiście w liczbie 76 i...
gotowe 




Mała Armia pręży się dumnie gotowa witać gości weselnych ;-)))



Nie mam niestety wielu zdjęć z tego wesela 
ale te które mam mówią:
"Ach, co to był za ślub,
ach, co to był za ślub!
Dęta orkiestra grała
ile tchu,
wierzcie nam,
trąby tu,
tuby tam,
ach, szkoda słów!
Panie, panowie, był to
wspaniały ślub,
to był ślub!






Do winietek w komplecie były
Bordowe zawieszki na alkohol ;-)))






A na koniec żeby odstresować umysł od liczby 76
i dlatego że zapałałam do Młodych ogromną sympatią 
powstała karteczka dla nich
Prosta elegancja, która zawsze się sprawdza ;-)))


I to tyle na dziś...
Post dedykuję wszystkim tym, którzy zastanawiają się dlaczego
hand made czyli RĘKODZIEŁO
 jest takie drogie i dlaczego
nie mogą dostać kartki (najlepiej w pudełku)
za godzinę... no max za 2 ;-)))


Na progu nowego tygodnia życzę nam wszystkim niezmierzonych pokładów
cierpliwości i wyrozumiałości ;-)))
 spokoju i wytchnienia
oraz...
 poczucia humoru


5 komentarzy:

  1. Podziwiam ogrom pracy, ale trud się opłacił. Winietki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam Cie i...chyle czola bo wykonalas wspaniala robote.SUPER:,99

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mówią 'wspaniała robota", ale ja wiem, Kasiu, co czujesz...
      76 razy to samo...hmmm, pojedyńcze egzemplarze, indywidualnie zaprojektowane i nie powielane..tak, to chętnie, tak najlepiej....Nie zawsze jednak życie daje nam co chcemy...
      Podziwiam za cierpliwosc w powtarzaniu, ja tego nie umiem...
      Buziaki Kasieńko i ...odstresuj jakoś tę armię...:-)

      Usuń
  4. Wspaniała armia:)
    czerwień i biel to śliczne połączenie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń