"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 26 września 2015

Craft Love - komlet optymisty

Są takie historie, których gdy słuchamy 
przechodzą nas ciarki...
i dopiero pod koniec uświadamiamy sobie, że to przecież prawda
Są takie historie, które z każdym kolejnym słowem mocniej wżerają się w duszę...
Są takie historie, które nie pozwalają o sobie zapomnieć...

Taka była właśnie jej historia...
Opowiadała tak lekko...
o latach upokorzeń, prześladowań, lęku 
o swojej walce o godność i własną torżssamość
Opowiadała o molestowaniu, o torturach...
Opowiadała tak jakby mówiła o średnio udanym urlopie
a nie o życiu, które krwawiło... 

Zadawała banalne pytania...
Czy mam prawo do szczęścia??
Czy zasługuję na szacunek??
Czy jestem normalna pragnąc wolności??

Zdecydowała...
Wybrała siebie...
wiem, że się bała... wiem, że musiała pokonać najpierw własny lęk,
później opór rodziny, 
wiele przeciwności losu 
zanim napiła się pierwszej herbaty w nowej rzeczywistości...

Dała mi siłę...
Dała mi wiarę...
Dała mi motywację...

Ja dałam jej kawałek mojego serca zapakowanego w papier, ozdobionego kwiatkami...


Zrobiłam motywująca różaną
Postarzaną i warstwową kartkę

Craftlove czekały prawie rok - na wyjątkową okazję
zanim odważyłam się je pociąć ;-)))

Ale to przecież właśnie taka wyjątkowa okazja
Więc powstał cały komplet motywujący 
 Czyli kartka i magnes na lodówkę

a do tego jeszcze ramka na zdjęcie

żeby wiedziała...
że nie jest sama...
że od teraz na dobre i złe
ma nas ;-)))

"Zawsze trzeba podejmować ryzyko. 
Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie, gdy będziemy gotowi przyjąć niespodzianki, jakie niesie nam los.
Bowiem każdego dnia wraz z dobrodziejstwami słońca Bóg obdarza nas chwilą, która jest w stanie zmienić to wszystko, co jest przyczyną naszych nieszczęść. I każdego dnia udajemy, że nie dostrzegamy tej chwili, że ona wcale nie istnieje. Wmawiamy sobie z uporem, ze dzień dzisiejszy podobny jest do wczorajszego i do tego, co ma dopiero nadejść. Ale człowiek uważny na dzień, w którym żyje, bez trudu odkrywa magiczną chwilę. Może być ona ukryta w tej porannej porze, kiedy przekręcamy klucz w zamku, w przestrzeni ciszy, która zapada po wieczerzy, w tysiącach i jednej rzeczy, które wydają nam się takie same. Ten moment istnieje naprawdę, to chwila, w której spływa na nas cała siła gwiazd i pozwala nam czynić cuda.
Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć. Magiczna chwila dnia pomaga nam dokonywać zmian, sprawia, iż ruszamy na poszukiwanie naszych marzeń. I choć przyjdzie nam cierpieć, choć pojawia się trudności, to wszystko jest jednak ulotne i nie pozostawi po sobie śladu, a z czasem będziemy mogli spojrzeć wstecz z dumą i wiarą w nas samych.
Biada temu, kto nie podjął ryzyka.
Co prawda nie zazna nigdy smaku rozczarowań i utraconych złudzeń, nie będzie cierpiał jak ci, którzy pragną spełnić swoje marzenia, ale kiedy spojrzy za siebie - bowiem zawsze dogania nas przeszłość - usłyszy głos własnego sumienia: "A co uczyniłeś z cudami, którymi Pan Bóg obsiał dni twoje? Co uczyniłeś z talentem, który powierzył ci Mistrz? Zakopałeś te dary głęboko w ziemi, gdyż bałeś się je utracić. I teraz została ci jedynie pewność, że zmarnowałeś własne życie."
Biada temu, kto usłyszy te słowa. 
Bo uwierzył w cuda, dopiero gdy magiczne chwile życia odeszły na zawsze".

Komplet zgłaszam na wyzwanie "kwiaty" w Studio 75

http://1.bp.blogspot.com/-4rzOQfy-8fs/VemwI175TNI/AAAAAAAAIk4/j5yZho9CuUA/s1600/11949459_1011104005601477_8147677899857318464_n.jpg

do Bee Scrap na wyzwanie Dziewczyny

http://2.bp.blogspot.com/-BH_JY-IZsUk/VfCVmuo-E-I/AAAAAAAADwg/LnPbE52geJw/s1600/11987200_422820277923073_1875962384803733016_n.jpg

oraz do Inspirującego Craft-fanu
"Dobra Wiadomość"

 http://2.bp.blogspot.com/-3MkR9DcoloQ/VfblZ2mXosI/AAAAAAAAyxI/xi3-sk3J8Q8/s1600/is_sms7_800x566_1024x724.jpg

8 komentarzy:

  1. Biada tym, którzy usłyszą...

    my, blogerki chyba nie usłyszymy tych słów,Kasiu....taką mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jakie cuda zrobiłaś, wspaniałe dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. ........ a cuda piekne uczyniłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prezenty plynace z serca. Super zdjecie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie napisane, ujęte w cudownych kartkach... dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty dajesz siłę każdemu kto do Ciebie zagląda. Dziękuję za wiele słów i historii napisanych, Ślicne karteczka, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne słowa. Bardzo motywujące! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny komplecik ;))) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;)))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń