"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 25 sierpnia 2015

Pod moim niebem

Obserwowałam dziś jak budzi się dzień…
Stałam z kubkiem kakao i wsłuchiwałam się…
Tuż przed tym jak noc przemienia się w dzień
Przyroda nieruchomieje
Nastaje kompletna cisza…
Nie słychać wtedy ani świerszczy ani ptaków
Szarość nieba zamienia się w wyblakły błękit, na którym nieśmiało zaczynają pojawiać się
Pomarańcz, żółć, złoto, biel
I nagle w jednej sekundzie świat ożywa
Wybucha kaskadą dźwięków i kolorów…

W tej właśnie chwili poczułam całą sobą cudowność życia…
Słodki smak kakao, delikatne muśnięcia wiatru, zapach odchodzącego lata
Wiewiórka przyglądająca mi się z sąsiedniego drzewa

I ten dzień, który właśnie się budzi… 


Jakiś już czas temu zostałam poproszona o zrobienie kartki na urodziny
dla pewnej znanej mi z opowiadań kobietki 
Robiłam ją z prawdziwą radością 
pewnie dlatego wyszła taka radosna i optymistyczna ;-)))


Solenizantka ma na imię Edytka 
a makaronowe napisy są już chyba moim znakiem rozpoznawczym 
więc ten nie mógł powstać z innego materiału 


Kartka sztalugowa na bazie papieru Pod Moim Niebem 
w której się po prostu zakochałam, 
a który całkiem przypadkiem idealnie wpasował się do 
tematu ;-)))


Dedykuję tę pracę Artystkom - Kolorystkom 
bo to najbardziej brzoskwiniowa praca jaką posiadam... 
a ponieważ zabawa u Danusi także ma swoje "urodziny" 
to chciałam być jej częścią 

Danusiu wiem, że moja praca odbiega od regulaminu ale 
mam cichą nadzieję na mały wyjątek
jeśli nie... 
i tak wrócę - tyle, że w przyszłym miesiącu ;-)))





Kartka a do kartki w komplecie było pudełko, 
jednak z nieznanych mi przyczyn nie posiadam 
ani jednego zdjęcia pudełka :( 





TERAZ jest bardzo trudnym dla mnie czasem...
Widzę moje marzenia - spełniają się... 
Mam je prawie na wyciągnięcie ręki... 
ale prowadzi do nich bardzo stroma i bardzo wyboista droga... 
Wiem, że jutro będzie moim sukcesem 
ale dziś płaczę ze zmęczenia i zagryzam wargi z bólu...
Nie dosypiam, niedojadam... 
walczę z chronicznym bólem głowy
Są chwile gdy chciałabym się po prostu poddać...

Wtedy właśnie wychodzę z kubkiem kakao przed drzwi, 
wsłuchuję się w głos poranka i
spoglądam na drogę, którą już przebyłam...
Tam też były kamienie, nawet przewrócone kłody
Były przecież łzy i pot i bunt 
były chwile gdy zamykałam się w domu 
z postanowieniem nie wyjścia nigdy więcej spod koca...
Teraz na tej drodze - tam gdzie kapały łzy
wyrastają kwiaty
Kwiaty sprawdzonej Przyjaźni, kwiaty nowo odkrytej Miłości
Kwiaty Siły, Kwiaty Mądrości i Zaufania
Gdy układam z nich bukiet 
zapach rozchodzi się po całym sercu 
a kolory wypełniają duszę 



Życzę Wam 

aby każdego dnia 
spotkało Was coś zaskakującego. 
Niech będzie to coś, 
co wprawi Was w zadumę. 
Nie tylko wielkie sprawy wywołują 
zdumienie i zachwyt; 
najczęściej wystarczą małe, 
powszednie rzeczy i wydarzenia: 
wschód słońca, taniec motyla,
ciepłe krople deszczu na twarzy,

śpiew słowika nad polami. 


19 komentarzy:

  1. kartka cudna, żyzcenia piękne, nie dziękuję i wzajemnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka , wszystkiego dobrego pieknych poranków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kwiaty to najpiękniejsze kwiaty świata! Zbieraj je teraz, szybko, wtedy nigdy nie zwiędną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty, wspaniałe kolory solenizantce na pewno się spodoba. Wierszowane życzenia bardzo refleksyjne choć takie proste, a ile w nich prawdy. Pozdrawiam i życzę samych dobrych chwil i jak najmniej tych trudnych momentów życia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka :) Kwiatki piękne, a napis oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, jest czego pozazdrościć solenizantce ;)

    Pozdrawiam, życzę samych pogodnych ranków i dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, radosna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko!!!! kartka, życzenia wspaniałe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, wyczułam pewnie, bo dzwoniłam dzisiaj...nie odpowiadałaś...czy byłas wtedy własnie pod tym kocem ?!?
    Robisz kartki, sliczne jak zwykle, moze juz Ci lepej? Oby!!!!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wróciłam do bloga!
      Nie zauwazyłaś ? a moje candy? tez o nim nie wiesz?Zajrzyj, mydełka są śliczne do rozdania!

      Usuń
  12. Kochana śliczna karteczka,kwiatki szczególnie te mniejsze typowo w kolorach brzoskwini dojrzałej.
    Także ja jestem zadowolona z takiej pracy.
    Pozdrawiam cieplutko,buźka i głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest prześliczna, pełna energii i optymizmu. Wystarczy na nią popatrzeć a od razu robi się radośniej w sercu. Wzruszająco ujęłaś w słowa swoje Teraz i swoje Kiedyś i swoje Dopiero. Twoja siła, wytrwałość i mądrość są godne podziwu. A bukiet, który ułożyłaś świadczy, że jesteś szczęściarą:) i bardzo dobrym człowiekiem:) pozdrawiam Cię cieplutko i zapraszam nieśmiało do mnie na Candy, może Ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier wygląda jak płótno, naprawdę śliczny:)

      Usuń
  14. smacznie i kreatywnie :-))))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń