"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Lato - zielenią pachnące


"otworzę swoich

myśli krajobrazy
dotknę miejsc
moich marzeń
wrócę do zapachów
dojrzałych zbóż
polnych maków
ciepłego deszczu
słonecznych promieni
na błękicie malowanych
cichego szumu
kół kręconych
pedałami roweru
matczynymi nogami
wygodnego miejsca
w koszu na kierownicy
kocham lato
zawsze kochałam
zostały wspomnienia
zapisane zmysłami."

                                               Amber



Lato ...

słońce, wakacje, radość

spacery po plaży, zachody słońca nad wierzchołkami gór 

Kocham lato 

Uwielbiam zapach skoszonej trawy...
Uwielbiam zapach porannej mgły
Uwielbiam zapach budzącego się poranka zamkniętego w rosie na trawie 
Uwielbiam to poczucie wolności, które budzi się we mnie wraz z przebudzeniem nowego dnia i rozbrzmiewa tysiącem ptasich treli... 

Kocham lato 



Lato to czas na miłość - czas ślubów 
Więc powstał kolejny ślubny komplet 
Tym razem połączenie różu zieleni i  soczystej szarości 
Kartka ślubna w pudełku 


oraz opakowanie na wino 



"Jest we mnie lato
 wschód i zachód słońca
i czerwień maków z zagonu pszenicy
i stado ptaków - klamra spinająca
niebo i ziemię bez szczególnych przyczyn
Jest we mnie studnia wypełniona niebem
i zapach kłosów z pęczniejącym ziarnem
i sen o szczęściu ze słonecznym chlebem
i marzeń naszych uśmiechy figlarne
Jest we mnie Ciebie nowe rozpoznanie
i te podróże gdzieś na kraniec świata
by Wielkim Wozem na nieba polanie
stanąć na chwilę - być w gwiazdach i w kwiatach
Jest we mnie lato kwitnących nadziei
i święta miłość bogato zdobiona
w hafty przyrody - w serduszka zieleni
tętniące życiem w nas jak w drzew koronach
Jest we mnie ziemi głośne przebudzenie
i cisza nieba w letnie zmartwychwstanie
jest we mnie lato - złoty słońca wieniec

jest we mnie lato i Tyś jest Kochanie"


Połączenie różu i zieleni to ostatnio moje ulubione połączenie 
Róż to I - Kropka
a ta piękna zieleń to oczywiście Magiczna Kartka 

Komplet ślubny w całości prezentuje się tak 



Wydaje mi się, że komplet wyszedł romantycznie ale 
delikatnie i orzeźwiająco ;-)))
Bo tak właśnie kojarzy mi się letnie wesele ;-)))




Barwy lata
Lato się złoci, srebrzy i zieleni
w sadach, w ogrodach, na łące i w polu,
aż miło patrzeć na stubarwność ziemi,
aż na te barwy oczy patrzeć bolą...
Tyle z tej ziemi barw i piękna wokół
wytryska źródłem i tyle odcieni,
że - gdy je w siebie wchłonąć - w sercu spokój.
I nic już ująć, nic dodać, nic zmienić...
I tylko patrzeć i patrzeć do syta
na barwy lata, gdy się w słońcu mienią
i z nich jak z księgi piękno lata czytać...
To piękno lata niech sprzyja natchnieniu,
niechaj się w nowym znów wierszu uwiecznia -

ta przyjaźń z latem słoneczna, serdeczna...




Nie chcę już niczego obiecywać...
ale chcę wrócić do mojego blogowego "istnienia"
Wypijać kawkę goszcząc na Waszych blogach
Mam nadzieję, że ta latte będzie takim "początkiem"


Życzę Wam radosnego spokojnego i...
"pachnącego" tygodnia
Zatrzymajcie się na chwilę, poczujcie zapach lato
a, poczujcie zapach radości,
posłuchajcie jak świat się budzi i jak świat zasypia 

8 komentarzy:

  1. Nie podzielam Twojej miłości do lata, zwłaszcza tak upalnego, ale komplecik ślubny wyszedł Ci śliczny! Tak sobie myślę, że w lecie najlepsze jest to, że po nim przychodzi jesień :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komplet kojarzy mi się z łanem dojrzałego zboża, jest poprostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik :) Lato też jest super, ale jak można trochę pochodzić po plaży, trochę posiedzieć w cieniu. Jak się tego nie ma, to troszkę za ciepło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dziś o Tobie myślałam:) że coś długo nic nam nie pokazujesz, że Cię nie ma...a tu proszę, jesteś:)) i to w towarzystwie tak pięknego kompletu:))) orzeźwiającego, właśnie jakby z dodatkiem mięty.
    W tym tygodniu już będzie chłodniej, upały się kończą i już blisko nam do jesieni, a szkoda:( Ostatnio podróżując zauważyłam aurę typowo jesienną, wszędzie mnóstwo liści, w niektórych miejscach w mieście nawet kupki z nich usypane...To przez tę suszę tak nam wyłysiały szybko drzewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam powiedzieć, że poczułam już zapach jesieni zamiast lata:))) ale w tym tygodniu bardziej się postaram;))

      Usuń
  5. piękne prace
    udanego reszty lata :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lato i dobrą kawę. :) Popatrzę więc wraz z Tobą na sierpniowy świat o poranku, gdy rosa lśni w skąpanych w słońcu kroplach wody zebranych na źdźbłach trawy. Głębokim wdechem złapię świeżość rześkiego powietrza i wsłucham się w poranny ptaków śpiew...
    A później po raz kolejny zachwycę się kolejną kartką Twojego autorstwa. :)
    Uściski serdeczne Czarowniczko Miła :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń