"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 17 lipca 2015

Porozmawiajmy o mężczyznach

" Z mężczyzną na­leży ko­muni­kować się wprost, a nie by­le jak. To nie ko­bieta, co chwy­ta w lot każdą dyg­re­syjkę, każdą alu­zyjkę i nie zgu­bi ni­ci prze­wod­niej, o nie."
 Katarzyna Grochola

Men-czyzny to takie dziwne twory, 
że nie wiadomo jak do nich podejść...

A ja podeszłam do nich tak, że...
uznałam, że to też ludzie ;-)))

Zawsze miałam problem z męskimi kartkami bo wydawało mi się, że mają być takie... 
męskie czyli proste, bez dodatków, a juz na pewno bez kwiatków

Z jakiegoś powodu uznałam, że mężczyźni kwiatków nie lubią 
Po czym na kursie florystyki zaprzyjaźniłam się z takim jednym co o kwiatkach wie więcej niż ja 
Myślałam że mężczyźni to nie romantycy
aż zostałam zasypana romantycznymi wyznaniami, gestami, prezentami, 
Myślałam, że mężczyźni są... prości i lubią prostotę
ale przecież znam ich tak wielu a każdy jest inny, każdy inaczej spogląda na świat
każdy ma swoje pasje i hobby...

Więc robię kartki męskie i..
coraz bardziej to lubię ;-)))

Czasami są "proste" 
dla miłośnika gier komputerowych 


Czasami ciepłe, serdeczne jak matka,
która wysyła wraz z kartką stęsknione myśli do syna 



A czasami dla "króla monopolowego"
mają odpowiedni kształt i rozmiar ;-)))



Monopolowy wszystkim chyba kojarzy się jednoznacznie...
mnie też się tak skojarzył ;-)))
 



Jednak "Król Monopolowego" nie ma nic wspólnego
z nadmierną sympatią do trunków oprocentowanych
a raczej z karierą, która
po stopniach drabiny
pnie się powoli aczkolwiek sukcesywnie ku górze ;-)))


Kartka butelka powstała po raz pierwszy
Najtrudniej było uzyskać kształt
bo cała reszta była już tylko chwilą ;-)))
I nawet kwiatki pasują mi do tej męskiej kartki ;-)))

"Siłą mężczyz­ny jest je­go cha­rak­ter, a siłą ko­biety mężczyz­na z charakterem."

Obiecuję, obiecuję...
ale teraz będzie mnie już więcej...
Poukładałam trochę siebie w świecie
i trochę mojego świata
Nadrobię zaległości - zarówno te blogowe jak i rzeczywiste ;-)))


Życzę Wam radosnego dnia i cudownego weekendu
Życzę Wam czasu zatrzymania w biegu przy filiżance pysznej kawy
Życzę Wam sił i odwagi aby sięgać po swoje marzenia
Życzę Wam...
jak zawsze życzę Wam tego co dla Was najlepsze ;-)))

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wymyśliłaś męskie kartki :)
    Miłego weekendu Brujitko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sa:) A moj bardzo lubi kwiatki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mężczyźni różni są tak jak twoje kartki i to jest bardzo fajne że każda jest inna i każda interesująca :))
    Jak już sobie wszystko poukładasz to może znajdziesz trochę czasu aby odwiedzić także mojego bloga :)))) http://echmarychachacotyrobisz.blogspot.com/
    Pozdrawiam i powodzenia życzę :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i superowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm Bartek? chyba coś mi to mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza kartka jest poprostu ekstra! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są Twoje kartki, faktycznie bardzo męskie. Ja najczęściej idę w humor, ale kwiatków unikam jak ognia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mężczyźni, są bardziej skomplikowani, niż nam się wydaje :) Ja męża mego, już 15 lat poznaję, jeszcze od szkoły średniej. I wciąż potrafimy się sobą zaskoczyć. :)

    Cudne te kartki :) Mi najbardziej podoba się ostatnia, mężowi, na pewno spodobała by się pierwsza :D
    Pozdrawiam!

    Dla mnie ten rok, to taki rok porządków. Walczę ze swoimi słabościami, staram się trochę posprzątać stare sprawy. Czasem tak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń