"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 3 lipca 2015

Pan jest pasterzem moim

"Pan jest Pasterzem moim
niczego mi nie braknie 
Na niwach zielonych pasie mnie,
nad wody spokojne prowadzi mnie"


 

Dzień dobry bardzo ;-))) 

Wracam do świata...
zarówno wirtualnego jak i tego realnego
Ostatni miesiąc gdzieś mi uciekł... 
zagubił się w odmętach mniejszych i większych problemów ;-)))
Praca z nadgodzinami, remont z problemami
trochę chorowania i niemoc twórcza 
tak wspominam ostatnie dni... 

Ale w końcu nadeszło lato ;-)))wyszło słońce, skończył się remont...
problemy jak to problemy
nie ma tych... znajdę sobie nowe ;-)))

Najważniejsze że już jestem
Niewiele zdziałałam przez ostatni miesiąc ale coś tam do pokazania jednak mam ;-)))

Dziś pokażę Wam album komunijny, który wykonałam na prośbę koleżanki 
niestety zdjęcia robiłam na parapecie gdyż to byłojedyne miejsce w całym domu 
wolne od pyłu  więc z gór przepraszam za jakość zdjęć ;-)))


Pracowałam na jednej kolekcji 
Delikatnej, pastelowej kolekcji Galerii Papieru 
Papier dwustrony... z jednej stromi motyw kwiatowy
z drugiej delikatne wzory 


Karty ozdobiłam tekturkami z I-kropki i Wycinanki
oraz cytatami, fragmentami pieśni komunijnych 


Ponieważ nie miałam zdjęć i nie wiedziałam jakiej będą wielkości 
starałam się ozdabiać tak żeby środek pozostawał wolny 


Nie miałam wiele czasu na przygotowanie albumu
Najtrudniej jak zawsze było zacząć 
ale tekturka z Magicznej karki, 
koronka i wstążeczki oraz kwiatki z WOC 
a co najważniejsze kilka 
haremowych ;) podpowiedzi 
i album tworzył się sam ;-)))


Mój Kochany Haremie...
Dziękuję...
Dziękuję za Waszą nieustającą gotowość do pomocy
za inspirację 
za wszystkie rady,porady, przesyłki 
za ploteczki ważne i nieistotne, 
za spotkania zawsze twórcze 
za świadomość, że nawet w środku nocy...
....
nadajecie ;-)))


I jeszcze jedna sprawa, która ciąży mi na sumieniu 
Anna T i Agata Baran
Przepraszam za opóźnienie w przesyłce candowej wygranej 
Obiecuję, że lipcowo nadrobię 
;-)))

fot by Żaneta Miderska
Życzę Wam radosnego weekendu 
i zostawiam małą zapowiedź tego nad czym obecnie pracje-my ;-)))




10 komentarzy:

  1. Piekny! ;) dobrego dnia Brujitko.

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego weekendu a album śliczny, a kłopotów nie szukaj, lepiej z usmiechem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Harem zawsze gotów do pomocy :)))))) album piękny! a z takim pomocnikiem to boksik będzie świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wreszcie kot też jest :D...!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się ma remont w domu to trudno o twórcze fajerwerki ;)) Nie cierpię remontów :(
    Teraz nałapać trzeba letnich w promieni i w odnowionym wnętrzu ,wena na pewno się znajdzie ,trzeba tylko dobrze poszukać :)) I na pewno znajdziesz :)
    Album bardzo interesujący ,a ta nowa praca świetnie się zapowiada , fajna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album, ale przy takiej pomocy nie może być inaczej :) Życzę dużo zdrówka i oczywiście szybkiego końca remontu - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu ja bardzo kocham remonty:)
    aż mi zal że to nie ja :):):)
    Popatrz jak masz teraz ślicznie i świeżo:)
    Problemy tak jak piszesz są i zawsze będę, tylko nie ludzie nie posiadają problemów:)
    a albumik pierwsza klasa:)
    i tak trzymaj
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrego czasu w to lato:) Album piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te Twoje prace!
    kicia cudna

    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Kasiu :) ale tym tytułem to mnie powaliłaś!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń