"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 25 lipca 2015

Gdy wena śpi

 
Dostałam ostatnio SMSa
Brzmiał tak:
"Takie ciepełko, że nawet Hiszpanii nie trzeba"
Taaak...
Słońce i ciepełko to co prawda nie jedyne co wzbudza moją tęsknotę za Hiszpanią 
ale fakt - czuję się rozpieszczana ponad miarę ;-)))
i choć wszyscy dookoła narzekają na upały 
Ja jestem zachwycona 


Całkiem inaczej ma się sprawa z moją Weną ;-)))
Wena cierpi... 

Zarówno Venus jak i reszta Kotowatych mojej miłości do ciepła
NIE podzielają 


Kotowe są "nie-wychdzące"
i choć w domu działają wentylatory, są otwarte okna 
to dziewczynki upały po prostu...
przesypiają ;-)))


No i powiedzcie JAK w takich warunkach pracować??
Gdy Wena śpi, a jej pomocnice dbają aby nie czuła się w tym samotna??


Czasami podejmuję próby, 
Tłumaczę:
-Kochanie... "cza" coś zrobić.
Ludzie czekają, wierzą w nas.
Mamy misję - sprawiać radość...


Wena przeciąga się leniwie 
"pacza" wymownie 
przeciąga się...
aby usnąć ponownie tyle, że w innej pozycji ;-)))

A ja...
uzbrajam się w pasję, 
wytrwałość, samodyscyplinę, 
siadam do biurka...
Wyciągam papierki, klej, nożyczki i...
 

 - No przecież pomagam!!
ale jak to, że nie masz miejsca??
te 11cm Ci nie wystarczy??!! 
;-)))


Tak to właśnie jest z Weną ;-)))
Bywa kapryśna ;-)))
Mimo wszystko praca wre 
W końcu naszą misją jest 
"obdarowywanie radością"
 
 
Życzę Wam weekendu pełnego ciepła i radości 
weekendu pełnego pasji lub leniwego bezruchu
Życzę Wam weekendu, 
który naładuje Was pozytywną energią na kolejny nadchodzący weekend ;-)))
Moje Muzy dołączają do życzeń 
w właściwy sobie koci sposób ;-)))


10 komentarzy:

  1. Pięknie :) Moje 5 sierściuszków też się wyleguje i przesypia ciepełko, ale najchętniej na podłodze, bo tam troszeczkę chłodniej :) Ale to prawda, że patrząc na takie błogie lenistwo, nic się nie chce - haha :) Pozdrawiam mimo wszystko cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ta Twoja wena się leni, aż szkoda ją zaganiać do roboty, no bo skoro dajesz sobie radę bez weny, to ona niech się leni ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo inspirujące jest to Twoje kocie towarzystwo :)) jak widzę im upały niestraszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać i bez Weny może powstać coś pięknego:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. nasz "Miodek" szaleje upały mu nie przeszkadzają :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubie zdjęcia kotowatych :d nie ważne w jakiej pozycji, jakiej sytuacji zawsze są cudne :) a karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ma ta Twoja wena, nawet pospać jej dajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, Kasieńko:))
    Wróciłam!!!
    Czy cos przegapiłam?
    Dobrze licze?
    Az TRZY????

    Życzenia przyjęte i spełnione!

    Powrotu weny Ci życzę , bo chłodu nie trzeba życzyć- przyszedł sam!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna tu zaglądam, choć nie zawsze komentuję. Jako "cichy wielbiciel" zapraszam do mnie po wyróżnienie http://gosikowyzakatek.blogspot.com/2015/08/chwalenia-ciag-dalszy.html

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń