"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 9 czerwca 2015

Podziękowania

"Jedyne, co można zrobić dla dzieci, to wychować je; nie można przeżyć za nie życia."


Dzień dobry bardzo ;-)))

Kotowe i ja spędzamy dziś leniwy  wtorek...
Za oknem pada, siąpi lub mży dla odmiany 
a u nas cieplutko i przytulnie 
Przytulnie na kolanach - to Venus
Przytulnie pod łokciem - to Nelka wcisnęła się w róg łóżka 
i przytulne w nogach bo Mysza nie uznaje wykluczenia ;-)))


Oczywiście jest mi niezwykle wygodnie pisać do Was trzymając lapik w powietrzu ;-)))
ale czego się nie robi dla Kotowych no i... dla Was ;-)))

Dziś chciałam Wam pokazać Podziękowania dla Rodziców, 
wykonane dla pewnej pary
która w najbliższą sobotę przysięgać sobie będzie miłość 


Komplet 
Kartka sztalugowa  w pudełku 
Warstwowa, z koronkami i czerwonymi stokrotkami


 Podziękowania były w dwóch kompletach 
Jedna kartka w pudełku dla Rodziców 
a drugi komplet tylko dla Mamy 


 Jak zawsze nie kopiowałam samej siebie 
Oczywiście kartki są utrzymane w tym samym stylu i klimacie 
ale jednak różnią się od siebie w detalach 

Do zrobienia kompletów użyłam wycinanych na zamówienie 
tekturek z Magicznej Kartki 
oraz napisu  z Eco-Deco

"Rodzice są wiecznie niedoczytaną książką."

 Cudownie robiło mi się te dwa komplety 
powstawały jakby same... 
Pewnie dlatego, że bardzo lubię robić kartki sztalugowe
a koronki, przedarcia i te kolory są mi niezwykle bliskie


A moje Podziękowania dla Rodziców zgłaszam  do:
- Craft Style








I to na tle dzisiaj...
Zrobiło się późno
Od leniwego poranka minął cały dzień 
i nastał późny wieczór 
Jutro kolejny dzień pracy a już w sobotę kolejne warsztaty ;-)))
Tych, którzy są z okolic Wałbrzycha zapraszam
do Parku Sobieskiego 
na godz 15:30 ;-)))

Trzymajcie kciuki  żeby pogoda dopisała 


Na dziś kolorowych snów 
a jutro niech przywita Was uśmiechem 
Życzę Wam słońca jeśli nie na niebie to w duszy i sercu 

Rodzice są wiecznie niedoczytaną książką.

20 komentarzy:

  1. piekne karteczki, taka ciepła i miła dla oka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) Pięknie wyglądają te koronkowe warstwy :) Pozdrawiam i kotowe też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. komplet sdla Rodziców jest wspaniały, moje kolory, trafiłaś, po prostu cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze - piękny tekst i jeszcze piękniejsze prace :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia , slieczne retraki , i piekne maki moje ukochane

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kompleciki, rodzice będą zachwyceni. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziękowania prześliczne. Życzę powodzenia w Wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki!
    Bardzo dziękuję za maczki - uwielbiam je, mogłabym tak patrzeć i patrzeć na tę czerwień

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż sobie westchnę z całkiem głośnym "łaaaał". :) Piękne karteczki upichciłaś Czarowniczko Miła. Twój kociołek twórczy wre w najlepsze. :) Uściski serdeczne z rozkwieconego Palmogrodu.
    PS. Idąc za dobrą radą napisałam to i owo: http://palmette.pl/category/ogrod/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kartki z pięknej okazji:) Cudowne maki :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne i niepowtarzalne! Kolory, materiały, wszystko dobrałaś idealnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, a maki.... brak słów zachwytu:)
    Wszystkiego dobrego z okazji początku lata:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne. Zostaję obserwatorką bloga i zapraszam do siebie :) www.ninahscrapworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrapgangu.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ super warstwy! I kompozycje kwiatkowe prześliczne! Dzięki za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne... Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń