"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 28 czerwca 2015

Jak makiem zasiał


Wybrałam dziś trochę przewrotny tytuł aby pokazać Wam zdjęcia z mojej ostatniej czerwcowej sesji ;-)))

Odkąd w moim życiu pojawiły się papierki niepostrzeżenie, powolutku ale systematycznie zaczęły wypierać moją wcześniejszą wielką pasję czyli modeling...



Przyznaję, że nie dostrzegałam tego...
Mniej czasu wolnego, mniej chęci na jeżdżenie w dalekie miejsca, mniej szukania, mniej pomysłów... 

i nagle i niepostrzeżenie okazało się  iż minęło pół roku a ja nie zrealizowałam ani jednej sesji...

Dopiero gdy stanęłam przed obiektywem, gdy poczułam te emocje, to wyczekiwanie przed i to zmęczenie po uświadomiłam sobie, że gdzieś w głębi duszy, na dnie serca tęskniłam za tym, że brakowało mi kawałka "mnie" 


Betty to fotografka, z którą miałam już przyjemność współpracować - nie jeden raz
Profesjonalistka w każdym calu
Każda nasza sesja jest niepowtarzalna, każda dopracowana do najmniejszego szczegółu 
Nasze spotkanie zaplanowałyśmy już w lutym...
Podział ról był ustalony 
czekałam, liczyłam dni, czekałam aż...
nadszedł czerwiec 
Piękna słoneczna sobota...

Bladym świtem pociąg powiózł mnie aż za Wrocław 
Dziewczyny już czekały 

Na widok pierwszego pleneru dech mi zaparło...
Spełniło się moje marzenie 
Po raz pierwszy w życiu zobaczyłam tak piękne, tak ogromne makowe pole
po raz pierwszy mogłam na nim stać i po raz pierwszy mogłam fotografować ;-)))

Arteńko... pomyślałam wtedy o Tobie ;-)))
Pomyślałam też o Judytce - pewnie ma takie makowe pole Tam w Niebie...

Nie wiedziałam co bardziej mnie cieszy
Możliwość fotografowania czy bycia fotografowaną ;-)))


Mówią, że nic co cenne i piękne nie przychodzi łatwo... 
tym, którym się wydaje, że modeling to zabawa 
powiem, że to ciężka praca... 
Warunki rzadko są sprzyjające, 
nie ma tu miejsca na złe samopoczucie, na uwieranie, 
że wsuwki wbijają się w czaszkę, że upał doskwiera 
na skargi, że coś własnie podgryza prawy pośladek 


ale gdy się kocha... 
nie marudzi się...
a my - Betty i ja - kochamy naszą pasję 


Czułam się jak przeniesiona w czasie słowiańska hrabianka 
i...
dobrze się czułam ;-))) 

"na planie" nie byłam sama
Drugą modelką była Silija 


Maki to była rozgrzewka 



Prawdziwy pot zaczął z nas ściekać gdy dotarłyśmy do naszych zwierzęcych modeli ;-)))
Piękny, łagodny i niezwykle posłuszny Nugat 


odrobinę strachliwy ale uroczy Czoko

i najmłodsze w rodzinie - kilkudniowy źrebaczek
który pod czujnym okiem mamy koniecznie chciał sprawdzić
czy to czerwone, pluszowe da się zjeść ;-)))


Ostatnio spełniają się moje marzenia...
Nie spadają jak gwiazdka z nieba,
nie dostaję ich w prezencie
Moje marzenia to efekt mojej pracy, mojego chcenia i mojej wiary w to, że się uda,
że nikt i nic nie może stanąć na drodze do mojego szczęścia...


Nie wątpię w to, że przyjdą jeszcze cięższe chwile,
że znów będzie momentami pod górkę
ale wiem, że ciężkie chwile są po to aby nas nauczyć, zahartować,
abyśmy dostrzegli piękno i docenili wartość tego co przyjdzie później...

Gdy już będę gotowa opowiem Wam o wszystkim ;-)))
Dziś pozostawiam Was z ostatnim, moim ulubionym zdjęciem...
Tajemnica i odpowiedź
Niewinność i pokusa
Obietnica i odrzucenie
anielskość i magia
oczekiwanie...
marzenie...
taka jestem ja...
taka jest każda z Was




Życzę Wam abyście odnalazły swoją magię...
Zakochajcie się w sobie, 
Bądźcie dla siebie dobre - rozpieszczajcie się 
i pamiętajcie...
że zasługujecie na szczęście 
Więc miejcie odwagę po nie sięgnąć 

16 komentarzy:

  1. Ha, doczekałam się:))) Piękne pole maków, piękna sesja, a przede wszystkim piękna modelka:)))) i baaardzo mądre słowa:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda z nas Kasiu jest inna i bardzo dobrze :) Ja swoją magię odnalazłam w czym innym i jest mi z tym dobrze , nawet bardzo dobrze :) Cieszę się ,że Ty wróciłaś do swojej , nie wiem czy pamiętasz ,że rozmawiałyśmy na ten temat .
    Jeżeli ciężkiej pracy towarzyszy ogromna satysfakcja ,to w ogólnym rozrachunku ,przede wszystkim o satysfakcji będziemy pamiętać .
    Życzę ci aby nie zmogły cię ciężkie chwile i jak najwięcej takich działań jak te powyżej , przynoszących tyle satysfakcji :))
    Zdjęcia piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)... Cieszę się z Twojego przesłania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia :-)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sesja a modelka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Pole maków rewelacyjne, uwielbiam takie widoczki ba nawet jakieś 2 lata temu zaczęłam wyszywać maki, mam nadzieję że je wreszcie dokończę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne maki i Makowa Panienka też :) Zdjęcia śliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. maki fantastyczne :) sesja bardzo ładna, zwłąszcza podoba mi sie zdjecie na koniu i ostatni półakt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia - wiesz, które jest moim ulubionym, prawda? choć to ostatnie jest niezmiernie intrygujące... i wszystko się w nim przeplata, tak, jak napisałaś w poście :) nie mówiąc już o tym, że to makowe pole wygląda jak z marzeń :) (pozdrawiam haremowo :P )

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, z zachwytu nad tą sesją odebrało mi mowę! Coś przepięknego! Strasznie się cieszę, że ci sie układa. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja dołączam do zachwytów nad polem maków i Waszymi osobami.Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe pole makowe a fotografie są tak piękne, że zapierają dech. Kiedyś miałam taki okres w życiu, że spełniało się wszystko o czym pomyślałam. Oczywiście ciężko pracowałam na te efekty. Ale piękne było to, że działo się to lawinowo, jakby samo. Taki ciąg dobrej passy. Później wszystko runęło i teraz mam świadomość, że nigdy ani wcześniej ani później nie doświadczyłam już takiego cudownego czasu. Niekiedy myślę, zresztą nie tylko ja, że swój limit szczęścia już wyczerpałam. Wiem, wiem, nie wolno tak myśleć:)))
    Wszystkiego cudownego życzę i pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna ta sesja na" czerwono" Wyglądasz olśniewająco, pole makowe cudowne. Pozdrawiam i życzę wielu takich eskapad na łono natury.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też odebrało mowę. Wyglądasz przepięknie i przepiękne są wszystkie zdjęcia, ale mnie najbardziej podoba się to na koniu, w błękitnym płaszczu z kapturem; tajemnicze, baśniowe. Wyglądasz na nim jak królowa elfów.
    Maki bardzo lubię, a teraz tak trudno trafić na takie pole...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia, przepiękne miejsce, przepiękne moje ukochane maki:)
    Piękny tekst. Sięgania po marzenia warto życzyć sobie i innym:)
    Pozdrawiam Piękną i silną marzycielkę:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń