"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 10 maja 2015

wyniki candy

to będzie szybki post...

chęć udziału w candy zgłosiło 27 osób
spisałam to na kartce:


W następnym kroku pomagałam już sobie randomem
a ponieważ nie umiem robić scrin'ów
więc zrobiłam im zdjęcie

I tak oto 
niespodziankę z okazji urodzin bloga otrzyma:


a świętować moje urodziny będzie:


O adres proszę na @


Pozdrawiam cieplutko
życząc radosnego weekendu ;-)))

12 komentarzy:

  1. co za radość 13tka jednak nie jest pechowa ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ci niespodzianka :) Wylosowałaś mnie - hurrra ! Już wysyłam adres i skaczę z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak blisko było ;P... Gratuluję wygranym :D...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i dzikeuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń