"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 18 maja 2015

W chmurach...

 
 'Są w życiu takie sytuacje, kiedy chciałoby się wszystko rzucić, zostawić, położyć się na ziemi i pozwolić by pokrył nas mech. Paradoksalnie są to często momenty próby. Jeśli się nie poddasz, sytuacja diametralnie się odmieni, a Ty wyjdziesz z niej mocniejszy.'

 
Najpierw jest radość...
radość i podniecenie...
cała lawina pomysłów...
później pojawia się niedowierzanie i zwątpienie
i jakiś głos z tyłu głowy, który szepcze...
Ty?? Serio?? Ale że Ty??
Odpuść sobie!! Przecież nie dasz rady!! Polegniesz...
i jest taka krótka chwila zwątpienia
 kiedy rodzi się we mnie chęć aby odpuścić, poddać się
jeszcze zanim spróbuję
Ale NIE!!
nie oddam szczęścia walkowerem!!


Ostatnio wiele się u mnie dzieje
W kwietniu prowadziłam swoje pierwsze warsztaty
Kolejne zaplanowane już na maj i na czerwiec
Rozpoczęłam współpracę z dwiema szalonymi kobietami 
organizującymi wesela 
A w miniony weekend uczestniczyłam w
I Festiwalu Balonowym w Krzyżowej 


No i w rozpoczęłam remont sypialni
A nawet nie tyle remont co
w końcu sypialnię mieć będę ;-)))


Kiedy zaproszono mnie do współudziału w Festivalu Balonów 
po pierwszym podnieceniu i radości
pojawiły się trema, zwątpienie i chęć poddania się...
Tematyka całkiem dla mnie nowa - 
balony nigdy wcześniej nie pojawiły się na moich kartkach
Miałam po raz pierwszy zrobić
DYPLOMY...


 Choć forma wydaje się prosta 
uwierzcie, że sporo się nagłowiłam przy ich tworzeniu 
Dyplomy mają tekturową ramkę 
zamaskowaną taśmą
oraz tekturki balonowe z



Dwie noce...
3 rany cięte...
nowe siwe włosy i 
łzy frustracji 
tyle kosztowało mnie przygotowanie dyplomów 


ale gdy ostatniego dnia oglądałam swoje dzieła 
w dłoniach zwycięzców 
Zawodów Balonowych
Duma, wzruszenie i radość 
wynagrodziły wszystko ;-)))


 
Z tej samej przyczyny i na tę samą okazję
powstały jeszcze 3 kartki gratulacyjne dla
Mistrzów Światowych Zawodów
Gordon Benet Cup
 
 
w zeszłym roku była to niemiecka drużyna
Wilhelm Eimers, Matthias Zenge
Drużyna, która gościła
także na naszym festiwalu
 
 
Dla panów powstały 2 eleganckie kartki
ma się rozumieć z motywem balonowym
Wewnątrz jednak było miejsce zarówno
na życzenia jak i na wypisanie
osiągnięć
 
 
Przyznaję iż do niedawna niewiele wiedziałam o baloniarstwie
ba, nie wiedziałam nawet, że jest taki sport i że
 odbywają się mistrzostwa świata
w tej dziedzinie
 
 
Dziś natomiast mogę Wam powiedzieć, iż naszym polskim drużyną
kilkakrotnie udało się wygrać
te zawody
W latach 30 aż 4 razy
puchar zdobywali Polacy
w roku 1933, 1934, 1935 oraz 1938
 
 
Gordon Benet Cup
odbywa się we wrześniu
w 1939 się nie odbyło i taka cisza w przestworzach trwała aż do 1983
i wiecie kto wtedy zdobył Laur Pierwszeństwa
Polacy
Stefan Makne  i Ireneusz Cieślak
 
Pan Ireneusz również gościł w Krzyżowej
i dla niego powstała gratulacyjna
kartka sztalugowa
 

 
 
 
Gdy spełnia się marzenia często jest ciężko
mnożą się przeciwności i przeszkody
Pojawiają się chwile zwątpienia
i zwyczajne ludzkie zmęczenie
I to jest normalne...
 
Chwile zwątpienia miewamy wszyscy
ale najważniejsze jest aby się im nie poddać...
Bo jeśli naprawdę o czymś marzymy to NIC
nie może stanąć nam na przeszkodzie.
 
W KOŃCU TO CO BEZCENNE NIE MOŻE BYĆ NAM DANE ZA DARMO
 
 
Były sobie dwie żaby, które skacząc z ogrodowej grządki gdzieś na schody, lub parapet, wylądowały .... w śmietanie. Szybko zdały sobie sprawę z powagi swojej sytuacji.  Ciecz była gęsta i lepka, nie dało się w niej pływać. Machały łapkami, ale nie mogły poruszyć się nawet o krok. Kiedy tylko przestawały się ruszać, natychmiast zapadały się głębiej i głębiej, nie mogąc złapać tchu. 
Cel był bardzo blisko, miska mała, żaby widziały upragnioną wolność, ale nie mogły się ruszyć. Nawet o centymetr. 
 - Co za beznadziejne położenie!  - powiedziała pierwsza żaba. 
Szybko straciła nadzieję, poddała się. 
- Ile byśmy nie machały łapkami i tak w końcu umrzemy z wycieńczenia  - powiedziała. - Nie ma sensu się męczyć. Po co mam przedłużać swoje męki?  Po co mam się wysilać jeśli to i tak nic nie da? Śmierć nas nie minie!
Po chwili była już na dnie, a biała tafla śmietany wygładziła się nad jej głową. 

Druga żaba patrząc na to, była bliska takiego samego losu, ale pomyślała, że jeśli ma umrzeć, to przynajmniej spróbuje nie przyśpieszać tego momentu. 
Machała łapkami tyle ile mogła, aż w końcu, śmietana zamieniła się ... w masło. 

Żaba wyczłapała po tłustej powierzchni na brzeg naczynia i zniknęła w ogrodzie.
 
 
Życzę Wam spełnienia marzeń...
życzę Wam siły i wytrwałości
życzę Wam abyście nie zniechęcali się przeszkodami
ale docenili je - gdyż podwajają wartość
osiągniętego celu
Życzę Wam lotu w chmury
 na skrzydłach własnych marzeń i pasji
 
Winston Churchill, brytyjski mąż stanu i jeden z najbardziej znanych polityków wszechczasów, który o porażce wiedział jeszcze więcej niż o zwycięstwach mówił, że jest tylko jedna recepta na sukces. NIGDY, nigdy, przenigdy się nie poddawaj.

14 komentarzy:

  1. Kasiu, stworzyłaś piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Piękne karteczki i dyplomy! Podziwiam ... i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, cieszę się bardezo że tak Ci się dobrze ułożyło i dalszch sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki pięknie Ci wyszło i nie poddawaj sie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny, wzruszający i budujący post!... Jesteś wielka! Jesteś mistrzynią :)! Podziwiam i gratuluję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kasieńko za życzenia lotu w chmurach na skrzydłach marzeń i pasji - jak zawsze odnajduję w Twoich słowach wiele potrzebnej "tu i teraz" pociechy. Cieszę się również przeogromnie z Twojego balonowego sukcesu. Cieszę się również, że świetnie radzisz sobie jako prowadząca kursy dla osób o twórczych duszach. Cieszę się, cieszę się, cieszę się wraz z Tobą i uścisków moc przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie poradziłaś sobie z wyzwaniem :) A jak sprzedawały się kartki ?
    Zaczyna robić się u Ciebie bardzo ciekawie ,powodzenia życzę we wszystkich nowych przedsięwzięciach i niech się rozwijają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekn post..Gratuluje realizacji nowego zadania.Trzymam kciuki za kolejne sukcesy:)Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje przyjmij również ode mnie. Twoje prace są zachwycające i z pewnością obdarowani dyplomami są zachwyceni. Podziwiam i życzę wielu sukcesów. Bo przecież jesteś kobieta, która się nigdy nie poddaje. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. i dałas radę! :-)

    ostatnia szczegolnie mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne balonowe prace! Karteczki i dyplomy są fantastyczne :) Gratuluję tak wielu sukcesów, choć te zawsze okupione są cierpieniem i wyrzeczeniami :) Przy okazji zapraszam na candy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się prezentuje dyplom oparty o puchar:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Balonowe przygody super:) I dziękuję ci za te wszystkie motywujące myśli:) Nawet nie masz pojęcia jak to pomaga:) Serdeczności posyłam i również spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń