"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 30 maja 2015

Pastelowy komplet śluby

Jednego serca! Tak mało, tak mało,  
Jednego serca trzeba mi na ziemi!  
Co by przy moim miłością zadrżało, 
A byłbym cichym pomiędzy cichemi.

Jednych ust trzeba! Skądbym wieczność całą  
Pił napój szczęścia ustami mojemi, 
  I oczu dwoje, gdziebym patrzał śmiało  
Widząc się świętym pomiędzy świętemi.

Jednego serca i rąk białych dwoje!  
Co by mi oczy zasłoniły moje, 
  Bym zasnął słodko marząc o aniele,
Który mnie niesie w objęciach do nieba…  

Jednego serca! Tak mało mi trzeba, 
A jednak widzę, że żądam za wiele!



 Maj...
Mój ulubiony...
Maj - miesiąc bzów i konwalii
 świat budzi się do nowego życia 
a wraz z wiosną budzi się miłość


Zanim jednak opowiem Wam o moich
majowych przygodach
pokażę Wam Komplet Ślubny
jaki stworzyłam
w kwietniu 


Na specjalne zamówienie 
- ekspresowo 
Dla Kasi i Wojtka 


Kartka w pudełku oraz torebka na wino



Torebkę na wino wykonywałam po raz pierwszy
ale z efektu końcowego jestem dumna


Cały komplet utrzymany w kolorach szarości i różu 
Delikatny i elegancki 



Mój komplet Ślubny zgłaszam na wyzwania do 

123 - wyzwanie 64
(kolor różowy - kwiaty)


AltairArt - Pastelowe Love



Scrapgang - wykreślanka
(Szary, róż, niebieski, tekturka, perełki, wstążka, kwiaty)


Na dziś to już wszystko
Życzę Wam słonecznego i radosnego weekendu
U mnie będzie twórczo - remontowo ;-)))


"Nie kocham cię tak, jakbyś była różą soli, topazem albo 
strzałą z goździków propagujących ogień:  
kocham cię, 
jak się kocha jakieś rzeczy mroczne,  
w tajemnicy, pomiędzy cieniem a duszą.

Kocham cię jak roślinę, która nic kwitnie,
 a niesie w swoim wnętrzu ukryte światło owych kwiatów, 
  i dzięki twej miłości mroczny w mym ciele mieszka zwany aromat, 
który wydźwignął się z ziemi.

Kocham cię nie wiedzcie jak ani kiedy, ani czemu,  
kocham cię po prostu, bez zawiłości i bez pychy: 
tak cię kocham, bo nie umiem kochać cię inaczej,
tylko w ten sposób, który nie rozróżnia 
jestem i jesteś, tak blisko, że twoja ręka na mojej piersi jest moją, 
  tak blisko, że zamykają się twoje oczy w moim śnie."

8 komentarzy:

  1. Piękny komplecik! Szkoda, że jak brałam ślub, to nie blogowałam jeszcze... Przy okazji serdecznie zapraszam na candy! Czas tylko jutro do północy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplecik :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny komplecik. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapgangiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka - dziękujemy za udział w wyzwaniu 123 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super komplet! :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy komplet :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny komplecik:) i piękny tekst:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń