"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 16 kwietnia 2015

Urodzinowe kartki męskie

"Mężczyzna jest jak kot. Przychodzi żeby go nakarmić, pogłaskać i znika"
;-)))



Dziś będzie o mężczyznach 
a w sumie to dla mężczyzn ;-)))
Nazbierało mi się w ostatnim czasie kilka męskich kartek
Urodzinowych 


 Przyznaję, że kartki męskie stanowią dla mnie wyzwanie za każdym razem
Mówi się, że mężczyźni są mniej wymagający niż kobiety 
a jednak ja uważam, że kartki męskie są dużo "trudniejsze"

 

Kartki warstwowe, stonowane 
Rewelacyjnie spisują się w tej roli papiery UHK 
Czasami jednak 
gdy na jednej kartce ma znaleźć się 
i pasja, i raca i marzenia 
pozwalam sobie na odrobinę szaleństwa


Ostatnio lubię eksperymentować z formą
szukam nowych rozwiązań
i w tym poszukiwaniu znalazłam
waterfall card



Kartka wodospad
wystarczy pociągnąć za sznureczek a obrazki przewijają się jeden po drugim ;-)))



na 40ste urodziny
dla zabieganego Biznesmena kochającego
tenis i szybkie auta
idealna ;-)))

W tym miejscu podziękowania i ukłony ślę do Agi Borysewicz
Za wykonanie urodzinowego stempelka ;-)))
Aguś... jestes wielka


i idealnie pasuje też do wyzwania w Skarbnicy Pomysłów


"Z mężczyzną na­leży ko­muni­kować się wprost, a nie by­le jak. To nie ko­bieta, co chwy­ta w lot każdą dyg­re­syjkę, każdą alu­zyjkę i nie zgu­bi ni­ci prze­wod­niej, o nie. "

Na dziś wystarczy ;-)))
Zaległości do pokazania się piętrzą ale sił
zarówno tych fizycznych jak i umysłowych brak ;-)))

Moje Futerka poukładały się na mnie, przy mnie i koło mnie
stęsknione i szczęśliwe,
że o wielu godzinach samotności
znów jesteśmy razem ;-)))


20 komentarzy:

  1. Świetna kartka, super pomysłowa. Przyznaję, że kartki dla facetów to nie lada wyzwanie, bo czy im się spodoba? Ale taka jak Twoja, na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka: wszystkie karteczki są fantastyczne, pisząc wyżej miałam na myśli trzecią, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Wiem, ze wszystkie sie spodobaly...
      Pierwsza i ostatnia robilam wg wytycznych, srodkawa dla osoby mi znanej i bliskiej...
      Nie wiem, ktora byla wiekszym wyzwaniem ;-)))

      Usuń
    3. Cieszę się ,że ta środkowa , to jesteś Ty :))

      Usuń
  2. O to to Kasia ,szukanie nowych rozwiązać , żeby się rozwijac trzeba szukać nowych rozwiązań :)

    Trudno kobiecie , zrobić kartkę dla mężczyzny ,bo to w końcu inna płeć i co za tym idzie inna psychika :)

    Najbardziej podoba mi się druga kartka ,ta z wieżą i butelką :))W pierwszej kartce podoba mi się kolorystyka :) To kaskadowe rozwiązanie ,bardzo ciekawe ,ale jak dla mnie , ta roznegliżowana kobieta na wierzchu trąci banałem ,pozostała treść także :)) .
    Chciałam ,aby mój komentarz był konstruktywny ,dlatego te uwagi ,oczywiście masz prawo się ze mną nie zgodzić :))
    Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myk śle kociaste pozdrowienia dla Twoich Futer , a ode mnie głaski dla nich :)))

      Usuń
    2. To i ja się dołożę do konstruktywności komentarza:) Pozwolę się z Tobą nie zgodzić, Mario, tam nie ma wieży - jest cyrkiel:)

      Usuń
  3. Marijo... dziękuję za uwagi... sa dla mnie bardzo cenne.
    To dobrze jak ktos z boku spojrzy i obiektywnie oceni...
    Osoba zamawiajaca byla zachwycona - zreszta to ona wyznaczala "tresc" z tego co wiem obdarowany tez... wiec przyznam, ze i ja w efekcie koncowym jestem zadowolona ;-)
    Do niektorych mezczyzn... trzeba po prostu...prosto ;-)))
    Kotowe mruczeniem dziekuja i odsylaja miauko- pozdrowienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich uwagach był mój punkt widzenia , nie wziełam pod uwagę gustów odbiorców :)Masz rację do niektórych mężczyzn trzeba prosto ;) Na szczęście istnieją też tacy ,do których przemawiaja subtelniejsze treści ,tylko kurna trudno takich znaleść ;))

      Usuń
    2. Bronię kartki z okazji 40. urodzin:)
      Mario, proszę wziąć pod uwagę nieprzemijającą od ponad 80 lat modę na pin-up girls.
      A do tego dokładam jeszcze fakt, iż najbardziej znaną przedstawicielką tego nurtu była Marilyn Monroe - ikona kobiecości, wdzięku, czaru, ... dla większości kobiet:)

      Usuń
  4. Przepiękne kartki. A ta z okazji 40 urodzin - rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podobają karteczki a wszystko zależy od osoby do której są skierowane. Wiadomo, że nie każdemu mężczyźnie wypada podarować kartkę z babką:) ale jeśli taką zrobiłaś to ja z góry zakładam, że nie bez powodu:)))pozdrawiam i zazdroszczę - tyle futra na Tobie i wokół Ciebie:)) tylko zimy nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecież ja się już tu wpisywałam, gdzie mój komć?? zeżarło! a było: "ale fajne!! :) ta, którą dla mojego syna na 30-tkę stworzyłaś też się bardzo podobała, że fajna i tak trafiona :)"

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są urocze :)
    a futrzaki mnie powaliły
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki! Ja osobiście nie lubię robić karteczek dla panów :( To nie moja bajka :) A futrzaki są cudowne! Moje sierściuchy też lubią być blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie - idealna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, bardzo pomysłowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    A koty super :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń