"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 28 kwietnia 2015

Ślubny exploding box


 "Nie obiecuję Ci wiele,
bo tyle prawie co nic.
Najwyżej wiosenną zieleń
i pogodne dni.
Najwyżej uśmiech na twarzy
i dłoń w potrzebie.
Nie obiecuję Ci wiele,
bo tylko po prostu Siebie."



Ostatnio pokazywałam Wam moje fioletowe szaleństwo
To teraz zdradzę sekret fioletowego boxa ;-)))
Exploding box to bardzo ciekawa forma 
prezentu...
Zwłaszcza jeśli to 
ślubny exploding - box


Można elegancko i niebanalnie podarować pieniądze
Nie trzeba głowić się nad życzeniami


Dopracowany, delikatny, oryginalny 


Bardzo pracochłonny ale przyznam się Wam, że bardzo lubię 
robić exploding - boxy
Lubię wyobrażać sobie, że obdarowanym 
sprawiają one taką samą radość 
jak mnie tworzenie ich 


Tak więc o to...
Moje pudełko na ślub 
Oli i Błażeja,
które zgłaszam na 2gie wyzwanie
Białych Kruczków 


Dla Was też coś mam...
Bajkę 
Bajkę o Uczuciach...
kiedyś dawno temu już ją tu publikowałam
ale może nie do wszystkich dotarła 
a dziś wydaje się być jak najbardziej na miejscu ;-)))

"Dawno, dawno temu, na oceanie istniała wyspa, którą zamieszkiwały emocje, uczucia
oraz ludzkie cechy - takie jak:
dobry humor, smutek, mądrość, duma;
a wszystkich razem łączyła miłość.
Pewnego dnia mieszkańcy wyspy dowiedzieli się, że niedługo wyspa zatonie.
Przygotowali swoje statki do wypłynięcia w morze, aby na zawsze opuścić wyspę.

Tylko miłość postanowiła poczekać do ostatniej chwili.
Gdy pozostał jedynie maleńki skrawek lądu
- miłość poprosiła o pomoc.
Pierwsze podpłynęło bogactwo na swoim luksusowym jachcie. Miłość zapytała:
- Bogactwo, czy możesz mnie uratować ?
Niestety nie. Pokład mam pełen złota, srebra i innych kosztowności.
Nie ma tam już miejsca dla ciebie. - Odpowiedziało Bogactwo.

Druga podpłynęła Duma swoim ogromnym czteromasztowcem.
- Dumo, zabierz mnie ze sobą ! - poprosiła Miłość.
Niestety nie mogę cię wziąźć!
Na moim statku wszystko jest uporządkowane,
a ty mogłabyś mi to popsuć... - odpowiedziała Duma i z dumą podniosła piękne żagle.

Na zbutwiałej lódce podpłynal Smutek.
- Smutku, zabierz mnie ze sobą ! - poprosiła Miłość,
Och, Miłość, ja jestem tak strasznie smutny, że chcę pozostać sam.
- Odrzekł Smutek i smutnie powiosłował w dal.

Dobry humor przepłynął obok Miłości nie zauważając jej, bo był tak rozbawiony,
że nie usłyszał nawet wołania o pomoc.

Wydawało się, że Miłość zginie na zawsze w głębiach oceanu...

Nagle Miłość usłyszała:
- Chodź! Zabiorę cię ze soba ! - powiedział nieznajomy starzec.
Miłość była tak szczęśliwa i wdzięczna za uratowanie życia,
że zapomniała zapytać kim jest jej wybawca.

Miłość bardzo chciała się dowiedzieć kim jest ten tajemniczy starzec.
Zwróciła się o poradę do Wiedzy.
- Powiedz mi proszę, kto mnie uratował ?
- To był Czas. - Odpowiedziała Wiedza.

- Czas ? - zdziwiła się Miłość. - Dlaczego Czas mi pomógł ?
- Tylko Czas rozumie, jak ważnym uczuciem w życiu każdego człowieka jest Miłość.
- Odrzekła Wiedza."

                                                                                                 Autor nieznany



Życzę Wam...
Miłości  
Miłości i Czasu aby docenić jej piękno 
Życzę Wam Wiary i Cierpliwości 
aby przetrwać burze dnia codziennego
Życzę Wam jeszcze długich rozmów 
bo Miłość kwitnie podczas rozmowy
w niej dojrzewa i z nią wydaje owoce 
;-)))

No i oczywiście... 
życzę Wam dobrego dnia ;-)))


22 komentarze:

  1. Kurcze, jakie to fajne. Szkoda, że się za mąż nie wybieram...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hano, Ty się zastanów:)) Dla takiego pudełeczka:))))

      Usuń
    2. Hannooo... a kiedy Tyś się rodziła??
      Wiem, że 20 lat emu ale może miesiąc jakiś i dzień wtedy był... pamiętny ;-)))

      Usuń
  2. bajka piękna a box urzekający, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna bajka a pudełko śliczne,
    ja to nie mam takich talentów ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bajka - dziękuję za nią. A pudełeczko warte ... zamążpójścia:)
    Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko świetne, bajka bardzo wymowna, życzenia na koniec piękne - dziękuję, wzajemnie i zapraszam w wolnej chwili do siebie http://gosikowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale pudelko, w moich ulubionych kolorach, wspaniale dodatki..Dziekuje za piekna bajke.Pozdrawiam Cie Kasiu serdecznie i mimo, ze nie bywam regularnie, to wciay pamietam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, my name's Minh, and nice to meet you :x

    This's my latest How-to video tutorial: Miniature rose paper flower :x


    Miniature rose paper flower


    Lots of video tutorial how to make paper flower step by step here:


    Tutorial step by step

    Please watch, like, comment and share if you like it :)
    Thank you God bless u :x

    My Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za cierpliwość ,warto było , praca pięknie się prezentuje i na pewno sprawi nowożeńcom wiele radości :)) Opowiadanie prawdziwe .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest! A szczególnie urzeka mnie tort:) Jest imponujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, box wypieszczony, widać, że robiony z miłością :)
    O jak zwykle jestem pod wrażeniem słów które tu przytaczasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow piękny torcik! całe pudełeczko śliczne! dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków!

    OdpowiedzUsuń
  12. w naturze jeszcze piękniej się prezentuje :) za tydzień opowiem jak się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny i taki dopieszczony boxik:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna praca :) taka radosna :)
    zapraszam do siebie na małe candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna bajka:) A moze nie bajka ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi, I'm Dzung Mac, nice to meet you :x
    Thanks for great job, I love all things handmade products, DIY crafts such as crepe paper flowers, paper cutting, origami, Quiet book, valentine card/gift, birthday card/gift, christmas card/gift, christmas card/gift,...

    There're some video clip about handmade tutorial step by step here:

    --->>> HOW TO MAKE ROSE PAPER FLOWERS

    If you are interested in it please follow/like/comment my channel
    Thank you God bless u :x
    --->>> MY YOUTUBE CHANNEL

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń