"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 23 kwietnia 2015

Mała Syrenka

 "Gdyby nuta powiedziała: jedna nuta nie czyni muzyki
...nie było by symfonii
Gdyby słowo powiedziało: jedno słowo nie tworzy stronicy
...nie było by książki
Gdyby cegła powiedziała: jedna cegła nie czyni muru
...nie było by domu
Gdyby kropla powiedziała: jedna kropla wody nie może utworzyć rzeki
...nie było by oceanu
Gdyby ziarno zboża powiedziało: jedno ziarno nie może obsiać pola
...nie było by żniwa
Gdyby człowiek powiedział: jeden gest miłości nie ocali ludzkości
...nie byłoby nigdy na ziemi sprawiedliwości i pokoju, godności i szczęścia".


 Dziś pokażę Wam coś co chodziło mi po głowie już od jakiegoś czasu...
Kartka w nietypowym kształcie 
Niby nic nowego 
a jednak...
Nowy kształt, nowa forma 
coś caaałkiem nowego 

 Muszla...

 Kiedy ponad rok temu
pierwszy raz zobaczyłam ten wzór
u Sandry
wiedziałam, że muszę go zrobić ;-)))


Aż nadszedł ten dzień
6 urodziny Zuzi
i zaufanie jej babci, że to co zrobię
będzie się solenizantce podobać ;-)))


Nie było wcale łatwo...
a kiedy postanowiłam sobie, że w muszli zamieszka Mała Syrenka
to już przeklinałam samą siebie ;-)))
Zdjęcie małej solenizantki
i masa cekinów w syrenim ogonie
Ale powiedzcie...
czyż nie było warto??


Teraz niecierpliwie oczekuję wieści czy i solenizantce kartka się spodobała ;-)))
Życzę Wam radosnego weekendu
a ja postaram się nadrobić zaległości w
jedzeniu, spaniu, odwiedzaniu Waszych światów
oraz pokazaniu prac które na pokazanie czekają ;-)))

Czy widziałeś już kiedyś dzieci bawiące się na karuzeli lub słuchające deszczu? Skaczące po dachu?
Tropiłeś radośnie fruwającego motyla albo obserwowałeś zachód słońca?
Powinieneś się zatrzymać.
Nie tańcz za szybko, bo życie jest zbyt krótkie, muzyka nie trwa wiecznie.
Czy jesteś zabiegany całymi dniami, wiecznie zajęty?
Jeśli zadajesz pytanie "Co słychać?", czy masz chwilę żeby usłyszeć odpowiedź?
A gdy wyciągasz się w łóżku po całym dniu, czy myślisz o 1.000 różnych rzeczach, które plączą ci się po głowie?
Powinieneś zwolnić tempo.
Czy mówiłeś już do swojego dziecka "zrobimy to jutro" i przekładałeś to na pojutrze?
Czy straciłeś już kontakt z przyjacielem, pozwoliłeś umrzeć przyjaźni, bo nigdy nie miałeś czasu żeby zadzwonić i spytać jak leci?
Byłoby lepiej gdybyś zwolnił tempo, nie tańcz zbyt szybko, bo pewnego dnia muzyka ucichnie, życie jest takie krótkie.
Gdy biegasz gdzieś tak szybko żeby gdzieś zdążyć, tracisz połowę przyjemności bycia tam dokąd biegniesz.
Gdy zawracasz sobie głowę i zbyt się codziennie przejmujesz, to tak jakbyś wyrzucał prezent którego nawet nie otworzyłeś.
Życie to nie wyścig, powinieneś zwolnić tempo, znajdź chwilę na wysłuchanie muzyki zanim się skończy piosenka.

 

7 komentarzy:

  1. Kartka wielce pomysłowa i zaskakująca acz piękna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa karteczka, takiej jeszcze nie widziałąm nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kartka . A ja swojej melodi slucham juz prawie trzy lata :-) i jest dobrze ...... Sciskam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Małą syrenka jest przeurocza, sam pomysł świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja karteczkowa pomysłowość nigdy nie przestanie mnie zadziwiać Czarowniczko Miła. :) Moim zdaniem wykonałaś zadanie na sześć z plusem. :) Uścisków moc przesyłam z rozkwieconego Palmogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana tak niezwykłą kartką:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń