"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 3 kwietnia 2015

aż do Krzyża


Zmęczona, samotna, zagubiona...
idę do Ciebie
Z problemem, w potrzebie...
idę do Ciebie
Gdy błądzę - niechcący choć całkiem celowo
idziesz moim śladem
Gdy upadam - po raz kolejny pod tym samym ciężarem...
podajesz mi ramię
Gdy odwracam się od Ciebie 
skuszona łatwiejszą drogą - czekasz cierpliwie
Gdy wbijam Ci gwoździe w dłonie
Ty...
patrzysz na mnie wciąż z tą samą miłością



Kiedyś w Wielki Piątek nudziłam się na Mszy...
 wstać, klękać, wstać...
coś śpiewają - pogubić się można...
i tak długo, i zimno i tyle jeszcze w domu do zrobienia.
Aż zrozumiałam...
aż odkryłam...
aż poczułam całą sobą...
Tę wielką bezgraniczną Miłość
Miłość, która nie osądza,
Miłość, która wybacza,
Miłość, która trwa niezmiennie
aż do KRZYŻA



9 komentarzy:

  1. pięknie Kasiu napisałaś ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie można rzec piękniej. Dziękuję Kasiu za takie przemyślenia. Życzę Radosnych Świat Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy Wielka Noc nastanie,
    życzę Wam na Zmartwychwstanie
    dużo szczęścia i radości,
    które niechaj zawsze gości
    w dobrym sercu, w jasnej duszy
    i niech wszystkie żale zagłuszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i najbliższych oraz szybkiej i ciepłej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt w zdrowiu !


    p.s. całuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, wesołych Świat Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu wolnej chwili na Swiąteczną radość :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Po boleści krzyża tym większa radość zmartwychwstania:)
    Wszystkiego dobrego, wiary nadziei i miłości:)
    Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń