"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 28 marca 2015

Urodzinowe...




Dziś Brujita ma 4 urodziny
ale także dziś ja mam... hmm 18ste urodziny
kolejne ;-)))
Dziś spełniło się jedno z moich marzeń
Samo zapukało do moich drzwi
i się spełniło
Opiszę to w szczegółach za kilka postów
a jakże - podzielę się z Wami swoją radością

Ale dziś...
dziś to ja mam dla Was prezent
co to będzie...
NIESPODZIANKA !!!

Na pewno coś zrobionego przeze mnie
na pewno coś kolorowego
na pewno...
Na pewno wylosuję 2 osoby
jedną z okazji urodzin bloga
i drugą - moich własnych

Jest ktoś chętny??

Zwycięzców urodzinowego Candy
wylosuję...
 w swoje imieniny
czyli 29.04

Zasady ogólnie znane:
- zostawiamy komentarz
- zabieramy banerek
- cierpliwie czekamy 
;-)))

 

Ps.Do zrobienia banerka wykorzystałam  zdjęcie tortu wykonanego przez
Domowa Cukiernia Danuta Biczyńska

32 komentarze:

  1. aaa, to i czarownica miała urodziny! ciut spóźnione 100 lat więc :) bo tej starszej Jubilatce to nawet w czasie się zmieściłam odpowiednim, urodzinowym :) buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie, najlepsze życzenia! Podwójne świętowanie :) Blog tak się długo trzyma, a Ty wciąż taka młoda :D Banerek zostawiam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i oby kolejne spełniające się marzenia pukały do Twoich drzwi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę i Tobie i blogowi kolejnych lat szczęśliwych i pełnych miłych niespodzianek, ciepłych i serdecznych ludzi w Twoim otoczeniu w candy chętnie wezmę udział baner zabiorę później. Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat z obu okazji !!!
    Uwielbiam niespodzianki, więc nie mogę przejść obojętnie :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i czekam na łut szczęścia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda wczoraj złożyłam Ci urodzinowe życzenia, ale i dziś Cię uściskam (tym razem blogowo ;) ). Uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego:) niech spełniają sie wszystkie kolejne marzenia, byś tryskała jeszcze większą radością (o ile to możliwe;) I gratulacje dla bloga, bo jest super:)
    Z wielką przyjemnością wezmę udział w twoim Candy więc się grzecznie ustawiam w kolejce:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaa! Nie wiem czy zdążyłam, ale Kasiu, najlepiej ci życzę jak to możliwe, i blogowo i życiowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę wielu takich wspaniałych latek blogowania i wszystkiego co szczęściem się zwie z pozostałych okazji. Chętnie ustawiam się w kolejce, lubię do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście staję do kolejki z uśmiechem i całą mocą najserdeczniejszych życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podwójne urodziny- gratki ! Jest co świętować :-)
    Ja chętnie kawałek takiego pantofelka pożrę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochan wszystkiego naj najlepszego :)
    zapisuję sie po niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już Ci składam życzenia, ale dobrych życzeń nigdy za wiele:)
    Banerek zaraz umieszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego :)
    I zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli... 200 lat! :)
    Banerek http://stara-pudernica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. STO LAT STO LAT !!!!
    A ja się ustawiam w kolejce, banerek u mnie: www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przegapiłam ten wpis? Wszystkiego najlepszego i tutaj Czarownico :D... Banerek doklejam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji podwójnych urodzin :)
    Z miłą chęcią się zgłaszam :)
    Banerek na moim blogu: http://catarina-brujita.blogspot.com/2015/03/urodzinowe.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się chętnie zapiszę i życzę jeszcze wielu twórczych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. A już myślałam, że do wygrania są czerwone szpilki ;))))
    Wszystkiego dobrego Kasiu dla Ciebie i Twojego bloga :)
    Czekam na Twoje imieniny i oczywiście zapisuję się na listę konkursową :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego, owocnej weny twórczej i kasy na przydasie.
    Chętnie przygarnę niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, sto lat:) Iwielu lat blogowania. Zapisuje sie oczywiscie, zaraz umieszcze banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I niech się wiedzie w zdrowiu i spokoju, wszystkiego dobrego, zgłaszam się i ja do Twojej zabawy, serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. o przegapiłabym zapisuję sie i ja :))
    Wszystkiego dobrego nastepnych lat z nami :)
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się z radością!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy rozstrzygnięcie? :) Można już zdjąć banerek?

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń