"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 13 marca 2015

pastelowe urodziny

Dzień dobry bardzo ;-)))

Piątek - dla wielu ostatni dzień pracy w tym tygodniu....
Ja musiałam otworzyć kalendarz żeby się upewnić
czy to aby na pewno ten a nie inny dzień ;-)))
Piątek - 13go... 

Jak myślicie jaki będzie??
Mój będzie pracowity - bo spędzę 12h w pracy
będzie ekscytujący - bo z każdą mijająca godzina będę bliżej wyczekiwanego
wyjazdu na spotkanie scrapowe w Katowicach
będzie 
będzie szczęśliwy - bo takim go uczynię ;-)))

zdjęcie robione w drodze do pracy

Nazbierało mi się zaległości karteczkowych 
wiec dziś pokażę Wam 3 pastelowe karteczki 


Pierwszą wykonałam jeszcze w lutym 
na 30 urodziny Oli
Powiedziano mi ze Ola jest bardzo ciepłą i radosną
osóbką,  która spełnia się w roli Pani Domu
uwielbia piec i gotować

Wiec ja upiekłam dla Oli
słodką pastelową Muffinkę

Druga karteczka powstała
dla Angeliki
 

Angelika to młoda osóbka o pięknych zielonych oczach
zakręcona jak ja, pełna energii i szaleństwa
a jej promienny uśmiech po prostu zaraza
Piękne papierki z Magicznej Kartki 
wydawały mi się idealne na tę okazję

a gdy już tak siedziałam i cięłam
zrobiłam jeszcze jedną kartkę 
Pastelową kartkę na urodziny 
dla...

No właśnie jeszcze nie ma właściciela ;-)))

Każda kartka jest warstwowa
postarzana, poszarpana,tuszowana
Każda jest w słodkich pastelowych kolorach 


-------------------------------------------------------------------------------------------------
Plany planami a życie  życiem
Posta pisałam wczoraj w nocy
 a dzisiejszy poranek  spędziłam w szpialu

Spokojnie - bez nerwów
jeszcze jakiś czas będę do Was pisać,
choć niestety ze szpitalnym personelem będę miała możliwość
lepiej się poznać ;-)))

znalezione w sieci


„Twoja wizja jest obietnicą tego, kim będziesz pewnego dnia; Twoje idee są przepowiednią tego, co w przyszłości odsłonisz światu”. /As A Man Thinketh/

W oryginalnej wersji "Rosołu dla duszy" Jack Canfield opowiada historię Montyego, syna ubogiego trenera koni. Podczas ostatniego roku w szkole, 15- letni chłopiec dostał zadanie, by opisał kim chce być gdy dorośnie. Jego 7 - stronicowy esej drobiazgowo opisywał 200 akrowe ranczo, którego chciał zostać właścicielem. Zawierał plan samego rancza i szczegółowy plan pomieszczeń znajdującego się na nim domu o powierzchni 4000 stóp kwadratowych..

Pomimo zaangażowania i wysiłku, który włożył w przygotowanie pracy, dostał ją z powrotem z najniższą oceną i notatką, że nauczyciel chce się z nim widzieć po lekcjach. Nauczyciel wyśnił Montyemu, że powodem, dla którego postawił mu taką ocenę było to, że jego praca była nierealistyczna. Dokładnie mu wyliczył wszystkie powody, dla których jego zdaniem było to nieosiągalne i powiedział mu, że jeśli przerobi tę pracę na bardziej realistyczny cel, zmieni mu ocenę. Po tygodniu rozważań nad tą propozycją, młody człowiek oddał tę samą pracę bez żadnych poprawek, z jednym tylko dopiskiem: "Może pan zachować swoją ocenę, ja zachowam swoje marzenia".

Podsumowaniem tej z życia wziętej historii jest letni biwak, na który ten sam nauczyciel przywiózł 30 studentów. Biwak zorganizowany  na 200 akrowym ranczo teraz już dorosłego (i odnoszącego sukcesy) Montyego, który mieszka w domu swoich marzeń o powierzchni 4000 stóp.

Jeśli to zadziałało dla syna ubogiego trenera koni, zadziała także dla Ciebie. Zasady są  proste:

1. Stwórz marzenie, które jest tak wielkie, że będzie podtrzymywać Twoją ekscytację.

2. Opisz to marzenie w najdrobniejszych szczegółach.

3. Żyj tym marzeniem tak, by stało się realne dla Ciebie, w Twoich przekonaniach

4. I trzymaj się go tak mocno, aby nikt nie był w stanie Ci go odebrać.

znalezione w sieci

12 komentarzy:

  1. Miłego piątku i to w dodatku trzynastego:)))
    Karteczki śliczne:))) Udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kartki piękne, powodzenia w pracy i udanego karteczkowania po , powodzenia i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, nawet nie zauważyłam, że to trzynasty dzisiaj ;)
    Brujita, dlaczego ja myślałam, że nie mieszkasz w Polsce? Byłam przekonana wręcz i zdziwiłam się dzisiaj, gdy o Katowicach przeczytałam ;) Dobrej zabawy !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piątek 13-go był też miesiąc temu :)... Święto punków :)...

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) Piękne wszyściutkie!!! Słodziarskie takie :) ja też odliczam już godziny i nerwowo sprawdzam, czy aby na pewno wszystko spakowałam :) Do zobaczenia, Kasiu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to ze szpitala co Ci Kasiu? zachorowałaś?
    a karteczki jak zawsze robisz urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia Ci życzę... a karteczki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego spotkania, pięknych znajomości i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki i bardzo spodobało mi się to, że dwie pierwsze stworzyłaś na podstawie informacji o danych osobach. To bardzo miłe i podnosi walory takich upominków. Warto się tak postarać aby prezent - karteczki były dla kogoś wyjątkowe i podkreślić w ten sposób, że ta osoba jest ważna i coś się o niej wie. Natomiast zmartwił mnie Twój szpital. To bardzo smutne. Ja nie cierpię szpitali dlatego współczuję i mam nadzieję, że to nic poważnego. Ale bardzo mocno życzę Ci zdrówka i oby było wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością na kolejny post, karteczki śliczne. Pozdrawiam i zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki śliczne:) widać, że z kawałkiem ciebie:) Mam nadzieje, że kłopoty zdrowotne już przeszły. A opowiastka jak zwykle piękna i mądra:) Serdeczności przesyłam, aż niemożliwe, że tak długo u ciebie nie byłam;(

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń