"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 11 marca 2015

do Wielkanocy w skarpecie...

„Nie można tkwić uparcie w swoim kacie Lasu, czekając, aż inni do nas przyjdą.
Czasem trzeba pójść do nich.”
                                                                                 Kubuś Puchatek
Jest taka akcja...
Skarpetę napełniają
a ze skarpety później zwierzętom pomagają...
Kiedyś - przed świętami
Skarpeta pomogła Nam
tutaj (klik) historia w szczegółach
dziś My dorzucamy się do Skarpety
Jako, że zbliżają się święta Wielkanocne
a to co mam najcenniejszego
(poza moimi Futrami rzecz jasna)
to moje karteczkowe talenty
więc tym właśnie dzielę się z Wami
a przez Was z innymi potrzebującymi zwierzętami
Poczyniłam wielkanocne kartki
tradycyjne - żeby nie było
ale też i takie specjalnie dla
kocich - fanów

Kartek wielkanocnych opisywać nie trzeba
chyba ;-)))

Jajka, kwiatki, bazie,
trochę kociej sierści ;-)))
 

Wszystkie karteczki wystawione są w skarpetowej galerii
Jeśli zechcecie którąś zakupić a w ten sposób
pomóc zwierzakom
to napiszcie na hesseth@o2.pl


i w Skarpecie KONIECZNIE umieśćcie komentarz
Koszt przesyłki pokrywam ja
Cenę karteczki wpłacacie bezpośrednio na skarpetowe konto



Wiem, że nie wszyscy wysyłają kartki świąteczne
Dlatego oprócz tych pokazanych
- typowo świątecznych
Wykonam na skarpetowy bazarek
 kartkę okazjonalną wg wytycznych podanych mi przez osobę zamawiającą ;-)))
Kartka okazjonalna jest tylko jedna
więc...
kto pierwszy ten lepszy ;-)))


praca zespołowa ;-)))
Venus zawsze dzielnie asystuje przy tworzeniu kartek...
czuwa abym się nie rozpraszała a już na pewno nie opuszczała stanowiska pracy ;-)))
Zapraszam Was serdecznie
zajrzyjcie do SKARPETY
Znaleźć tam można prawdziwe cuda
biżuterię, książki, ceramikę
decupagowe skrzyneczki
no cuda - wianki
mówię Wam ;-)))

 
RAZEM... możemy góry przenosić ;-)))
Życzę Wam radosnego, słonecznego dnia
otwartego serca i pięknych myśli

 

9 komentarzy:

  1. hihi te karteczki z kociutkami są cudne :-))))

    a kawusię chętnie - dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze piękna radosna twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedzialam ze jesteś niesamowita,

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy, Kasiu! Twoje karteczki to mercedesy wśród kartek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z kotkiem w krateczke jest moja😀 Jutro napisze mail:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy na naszego bloga kreacje.naszegagatki.pl oraz karteczkową ROZDAWAJKĘ https://www.facebook.com/naszegagatkipl

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń