"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 10 lutego 2015

z tęsknoty...

Jest taka stara historia o braciach bliźniakach, z których jeden był urodzonym optymistą, a drugi – urodzonym pesymistą. Usiłując ich zrozumieć, psychiatra umieścił pesymistę w pokoju z mnóstwem zabawek, żeby sprawdzić, co się stanie. Chłopiec płakał i szlochał. Optymistę lekarz zaprowadził do pokoju pełnego końskiego łajna i wręczył chłopcu łopatę. Wiele godzin później optymista wciąż z uśmiechem przerzucał łajno tak szybko, jak tylko potrafił.
- Z czego tak się cieszysz? – zapytał lekarz.
Chłopiec odpowiedział:
- Skoro tu tyle tego łajna, to gdzieś musi być i kucyk!

Jak ja się okrutnie za Wami stęskniłam!!!!
Przyznam się Wam, że codziennie rano otwierając pocztę zastanawiam się w pierwszej kolejności czy jest coś od Was, czy ktoś coś TUTAJ napisał ;-)))
Wasze komentarze napędzają mnie do działania,
dodają energii, motywują
I nie chodzi tutaj o ochy i achy, 
które jasne, że są miłe ale...
a jakąś wyjątkową więź, która wytworzyła się 
między nami ;-)))
wiem, wiem... większości z Was znam tylko z nica, z małej miniaturki
ale nie przeszkadza mi to cieszyć się na widok tej miniaturki, 
tęsknić gdy zbyt długo jej nie widzę, 
zastanawiać się i martwić co się z Wami dzieje 


U nas... 
U nas czas odliczany jest inaczej...
niby doba ma 24 godziny 
ale tak naprawdę dzieli się na doba przepracowana i doba do odespania ;-)))
Pracuję po 12 godzin i gdy wracam do domu często nie mam już na nic siły
Nagrodą jednak jest fakt, że po powrocie czekają na mnie stęsknione Futra ;-)))
Jedna przez drugą chcą się "dopchać" do pieszczot, do wygłaskania ;-)))
Venus oczywiście zawsze jest pierwsza, Mysza najgłośniejsza
a Nelka... 
Nelka cichutko jak cień, chodzi za mną 
czekając aż i ją wezmę na ręce, wygłaszczę 
poszepczę do uszka ;-)))
Rozczula mnie to 


Rano wstaję z bólem ;-)))
wieczorem wracam ledwo powłócząc nogami
ale lubię swoją pracę - daje mi satysfakcję
a w domu zaraz po otwarciu drzwi dostaję miauczącą nagrodę ;-)))

Taaak.... w tym łajnie musi być kucyk ;-))))))))))

Choć nie miałam sił pisać to jednak tworzyłam ;-)))
Stworzyłam kartkę na roczek dla słodkiej dziewczynki - Natalki 
przez babcię zwanej Natusią


Warstwowa, słodka, personalizowana 
z Myszką Mini
Kartka urodzinowa bardzo spodobała się babci
i z tego co wiem wywołała uśmiech na buzi wnusi ;-)))


i mam Nadzieję, że spodoba się również DT Magicznej Kartki
i sprosta wymaganiom wyzwania Bingo


Kolejna warstwowa, postarzana i bogata w kwiaty
kartka urodzinowa
zrobiła się sama - dosłownie ;-)))
Zobaczyłam mapkę w Art Piaskownicy
chwyciłam klej i...
gotowe ;-)))


Może to zmęczenie tak na mnie działa?? ;-)))
Stempel - sznurek - druk i kartka wędruje na wyzwanie do 123 scrapujTy
 
 

Przeglądając dysk trafiłam na wykonaną jeszcze przed wakacjami
kartkę na roczek innej dziewczynki
To było expresowe zamówienie
a o to efekt końcowy:


Uff... udało się ;-)))
Napisałam ;-)))
To rzecz jasna nie wszystko co stworzyłam ukrywając się przez tyle dni
ale muszę sobie coś zostawić na później ;-)))


 Na koniec zostawiam Wam coś do poczytania, do przemyślenia do...
zastosowania ;-)))
Powstały na podstawie książki "Bóg nigdy nie mruga"

1. Życie nie jest sprawiedliwe, ale mimo tego jest dobre.
2. W razie wątpliwości należy wykonać następny, mały krok.
3. Życie jest zbyt krótkie, by tracić czas na nienawiść do innych.
4. Twoja praca nie zajmie się tobą, gdy jesteś chory. Zrobią to twoi przyjaciele i rodzice. Pozostań z nimi w kontakcie.
5. Nie musisz wygrać każdej dyskusji. Zgadzaj się na brak zgody.
6. Płacz z kimś innym. To bardziej pomaga niż płacz samotny.
7. Oszczędzaj na emeryturę od pierwszej wypłaty.
8. Jeśli chodzi o czekoladę, opór jest bezcelowy.
9. Zawrzyj pokój z przeszłością, to nie będzie ci psuć teraźniejszości.
10. Jest w porządku, gdy płaczesz przy dzieciach.
11. Nie porównuj swojego życia z życiem innych. Nie masz pojęcia, o co chodzi w ich podróży.
12. Jeśli twój związek z kimś ma być sekretem, nie powinnaś w nim być.
13.Wszystko może się zmienić w mgnieniu oka. 
14. Weź głęboki oddech. To uspokaja umysł.
15. Pozbądź się wszystkiego, co nie jest użyteczne, piękne lub radosne.
16. Cokolwiek cię nie zabije, czyni cię silniejszym.
17. Nigdy nie jest za późno, aby mieć szczęśliwe dzieciństwo. Ale to drugie jest wyłącznie dla ciebie i nikogo więcej.
18. Jeśli przychodzi do ciebie coś, co kochasz, powiedz mu „tak”.
19. Właśnie dzisiaj jest specjalną okazją.
20. Przygotuj się dobrze, a następnie poddaj się prądowi.
21. Bądź ekscentryczny teraz. Nie czekaj na starość, aby nosić się na czerwono.
22. Najważniejszym narządem seksualnym jest mózg.
23. Nikt inny nie jest odpowiedzialny za twoje szczęście, ale właśnie ty.
24. Każda katastrofa zaczyna się od stwierdzenia: "W ciągu pięciu lat, coś zrobimy w tej sprawie"
25. Zawsze wybieraj życie.
26. Przebacz wszystko wszystkim.
27. Co inni myślą o tobie, to nie twój kłopot.
28. Czas leczy prawie wszystko. Daj czasowi czas.
29. Zarówno dobre jak złe sytuacje się zmieniają.
30. Nie bierz siebie tak poważnie. Nikt inny przecież tego nie robi.
31. Wierz w cuda.
32. Nie rób audytu własnego życia. Po prostu przeżywaj je teraz.
33. Starzenie się jest lepszą alternatywą niż śmierć za młodu.
34. Twoje dzieci dostają tylko jedno dzieciństwo.
35. Wszystko, co naprawdę się w końcu liczy to to, że kochałeś.
36. Wyjdź gdzieś codziennie. Cuda czekają wszędzie.
37. Jeśli wszyscy rzuciliby swoje problemy na stos i zobaczylibyśmy te problemy wszystkich innych, to by nas pogięło.
38. Zazdrość jest stratą czasu. Przecież masz już wszystko, czego potrzebujesz.
39. Najlepsze jest wciąż jeszcze przed nami...
40. Bez względu na to, jak się czujesz, wstań, ubierz się i pokaż się innym."

13 komentarzy:

  1. A mówiłaś, że nie umiesz układać kwiatków.... ;)
    Dziękuję Ci za słowa o kucyku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. układać umiem... ale nie płaskie ;-)))

      Usuń
  2. ...dotarłam do końca i musiałam się powstrzymać, by nie zrealizować punktu 40. Trochę to trwało, zanim zorientowałam się, że o tej porze to raczej nikomu się nie pokażę i się nie ubiorę, a raczej odwrotnie... Ale rano, kto wie? A tak na marginesie - wiesz chyba, że lubię Twoje karteczki, dlatego nie ma tu dziś faworyzowania, bo wszystkie są superaśne :) A, no i wyśpij się dobrze przed kolejną zmianą :))) buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. taka tęsknota dobrze Ci robi jak widać :) ściskam, głaski dla futer

    OdpowiedzUsuń
  4. kartki śliczne, ale naj podoba mi się ta z kwiatkami, jest po prostu cudna, a do poczytamnia i przemyślenia biore tylko 8 reszta jest trafna ale i tak wole płakać w samotności i liczyć na siebie, życie mnie tego nauczyło, szkoda bbo czasem wartomieć złudzenia , ale liczę na to że kiedyś będzie lepiej i słońce zaswieci jaśniejj, odpoczynku ci życzę i pogody i za oknem i tej wewnętrznej, miłej reszty tygodnia i wpadaj ttu częściej bo cudnie się czyta to co piszesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw napiszę, że Twoje przemyślenia są wspaniale ułożone. Trafne i niejedna osoba mogłaby je wydrukować, zawiesić w bardzo widocznym miejscu i codziennie czytać te listę. Jesteś młodą, silną i wspaniałą kobietą, która zna swoje miejsce na ziemi i nie utyskuje , że życie to ....
    Ty po prostu umiesz sobie radzić, nawet jeśli nie jest tak jak być powinno.. Podziwiam Cię i będę zaglądać, może i ja czegoś się nauczę. Karteczki są wspaniałe i życzę powodzenia w Wyzwaniach. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest słodka:) uwielbiam Twoje posty,tak bardzo dodają mi energii i odwagi :) dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie dobre wieści u Ciebie, mimo wszystko. Najbardziej podoba mi się ten ... kucyk:) A i karteczki piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. no, no... i jeszcze masz czas na kartkowanie i spora dawkę optymizmu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace, bardzo radosne :) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekla mnie kartka "dla Celinki", jest taka delikatna, dziewczęca i piękna. Masz przepiękne pomysły i tworzysz cudne kartki. Gratuluję. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki piękne:) widać w nich twoją delikatność, wrażliwość i miłość:)
    No bo w tekstach widac to bezwzględnie:) Dobrze, że można do ciebie wpadać na odskocznię od szarej rzeczywistosci, bo tu zawsze świeci słońce, nawet, gdy pada deszcz;) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń