"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy...




"Nie narzekaj, 
że życie jest niesprawiedliwe

Życie jest sprawiedliwe
daje ci dokładnie to, o co prosisz.

Jeśli prosisz o bagno, wkrótce w nim ugrzęźniesz
Jeśli koncentrujesz się na nienawiści, zaraz cię otoczy
Jeśli dusisz się w zazdrości, szybko w niej utoniesz
Jeśli litujesz się nad sobą, pomnażasz smutek
Jeśli jesteś wściekła, że inni mają więcej, gniew cię zabije

Im więcej masz w duszy żalu i rozgoryczenia,
tym bardziej żałosne będzie twoje życie

Sprawdź czego jest w tobie najwięcej

Zobacz ile jest w twoich myślach dobra i miłości
szacunku, radości, uśmiechu
pozytywnego myślenia
życzliwości,
chęci zmiany,
odwagi
i gotowości do wysiłku

Wszystko co masz w życiu,
wypływa z ciebie

Jesteś projektorem,
który wyświetla swój własny film

Im bardziej będziesz pozytywnie nastawiony
skoncentrowany na tym, co ważne
życzliwy dla siebie i innych,
tym więcej pozytywnej siły
przyciągniesz do siebie

Im więcej dobra stworzysz,
tym więcej dostaniesz od życia

Bo w życiu masz dokładnie to,
co wypełnia twoje myśli"


No i nadszedł ten Nowy...
Przez wielu wyczekiwany,
wyczekiwany z nadzieją, że skoro nowy to będzie lepszy...


Nie mam zwyczaju robić podsumowań
ani postanowień
W podsumowaniach zawsze coś mi umykało
a w dotrzymywaniu postanowień zawsze byłam kiepska
Pisałam ostatnio list do przyjaciela...
długo go pisałam - kilka godzin
i bynajmniej nie dlatego, że był taki długi ;-)))
Po prostu zebranie myśli w sensną całość ostatnio przerasta moje możliwości
zastanawiałam się w tym liście...

Jaki był ten rok??
Nie był długi... bo mam wrażenie, że minął wyjątkowo szybko
Nie był zły... gdyż spotkało mnie wiele wspaniałych rzeczy

 
Był...
ciężki, trudny, wymagający...
Myślę, że był dla mnie pewnym przełomem
Był to rok kształtowania, dorastania, odkrywania...
Było w nim dużo bólu, dużo łez, dużo trudnych zadań
Ale było też wiele pięknych wzruszających gestów,
czułych słów,
prawdziwych przyjaciół,
nowych spotkań, starych powrotów


Gdyby ktoś pozwolił mi napisać scenariusz na ten miniony rok
na pewno wyglądałby on całkiem inaczej...
bale, toasty, podróże, kwiaty u stóp,
wygrana w totka a nawet dwie
szalone przygody, malutki pałacyk nad oceanem w Hiszpanii ;-)))


A jednak dziś z Venus mruczącą mi na kolanach,
z Myszką ufnie śpiącą tuż obok
w tym zimnym mieszkaniu, w którym
igły sypią się ze stroików...
nie zamieniłabym i nie oddała ani jednego dnia starego roku ...

Nowy niesie nadzieję,
Nowy zapowiada się inaczej..
W nowym zaczynam nową pracę,
i naukę nowego języka


 Życzę sobie i Wam
z całego serca
abyśmy nie czekali na daty w kalendarzu,
nie narzekali na przeciwności,
nie delektowali się porażkami i niepowodzeniami...
Życzę nam abyśmy każdy dzień traktowali jak
nową szansę,
Silniejsi doświadczeniami dnia wczorajszego
abyśmy mieli odwagę Żyć i Być Sobą
Nie dajmy się zastraszyć życiu, sąsiadom, rodzinie, szefowi
stanem konta, pogodą, końcem świata...
to od nas i tylko od nas zależy jak będzie nasz
Nowy Rok ;-)))



"Nie myśl o tym, jak długą drogę masz przed sobą. Nie mierz odległości między startem a metą. Takie rachuby powstrzymają cię przed zrobieniem następnego małego kroczku. Jeśli chcesz zrzucić 20 kilogramów, zamawiasz sałatkę zamiast frytek. Jeśli chcesz być lepszym przyjacielem, odbierasz telefon, zamiast go wyciszać. Jeśli chcesz napisać powieść, siadasz i zaczynasz od jednego akapitu. Boimy się poważnych zmian, ale zazwyczaj mamy dość odwagi, żeby zrobić następny, właściwy krok. Jeden nie-wielki krok, a potem kolejny. To wystarczy, żeby wychować dziecko, zdobyć dyplom, napisać książkę, spełnić swoje najśmielsze marzenia. Jaki powinien być Twój następny, właściwy krok? Nieważne, o co chodzi – po prostu zrób to."


46 komentarzy:

  1. Witaj -pięknie tu u ciebie i nie pytam o pozwolenie bo zostaję sobie na długo a i ciebie zapraszam do mnie - trafiłam tutaj od Marty - mej przemiłej koleżanki - lniany zaułek - Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ rozgość się, usiądź wygodnie, kawką poczęstuj...
      Czuj się jak u siebie... czerp garściami i nie czuj się d niczego zmuszana - po prostu... baw się dobrze ;-)))

      Usuń
  2. Bruijtko - wszystkiego Dobrego w Nowym... :), czy Roku, czy czymkolwiek... Nowy rok jednak resetuje, zmienia się cyferka w dacie, zmienia się wibracja... Niech to będzie dobry rok, podobnie jak ten poprzedni..., niech będzie dobry, twórczy, pełen nowych możliwości, radości i ciepła... :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piknie napisane, jak zwykle moja miła, wiem tez ,że wszystko co czytam, u Ciebie, jest dla wszystkich i dla mnie bardzo dobre i pożyteczne, i ciesze się, ze chociaż w małym stopniu te małe kroki będą mi pomagać przeżyć każdy dzień nieco lżej :) bo jak wiemy, nie zawsze to co proste, daje się prosto wcielić w życie ;), ale próbować zawsze warto, życzę Ci tego samego, by dobrze przeżyć kolejny rok i nie dać się złym ludziom, emocjom i sytuacjom.
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co proste zazwyczaj niewiele jest warte choć... czasami tęskno nam do prostych i łatwych rozwiązań ;-)))
      Niech nam się ten rok uda, niech się nam szczęści...
      Każdego dnia życzę Ci siły i wytrwałości ale też miłości i radości w sercu i duszy ;-)))

      Usuń
  4. Pięknie i trafnie! Jaki język sobie wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosyjski ;-)))
      Na liście jeszcze francuski, którego podstawy już liznęłam i arabski, który mnie fascynuje..
      Angielski niemiecki i hiszpański - to zdecydowanie za mało ;-)))

      Usuń
  5. Dziekuję za życzenia i chciałabym żeby spełniły się Twoje postanowienia i marzenia, bo przecież Ty najlepiej wiesz co Ci w duszy gra i co dla Ciebie najlepsze. Wszystkiego dobrego :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś... dziękuję za wiarę we mnie ;-)))
      Dziękuję za Twoje odwiedzin i komentarze... nawet nie wiesz jak wiele dla mnie znaczą...
      Wyczekuję Cię i zawsze uśmiecham się w sercu do Twoich słów ;-)))

      Usuń
  6. Rosyjski powiadasz??? Hmmmmm nasze pokolenie kuło go 8 lat.......a, jak go nie cierpieliśmy!!!!
    Ciekawe, czy szybko bym sobie przypomniała:))
    Czy to Twoje zdjątko na banerze?? Piękne:))
    Wszystkiego dobrego Bru w Nowym Roczku i spełnienia marzeń:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ;-)))
      Wiem, że są tacy, którzy rosyjskiego szczerze nie cierpią... mnie on jednak fascynuje... kusi i nęci... taaak zdecydowanie chcę się go "naumieć" ;-)))

      Usuń
  7. Witaj, pięknie napisany post, daje dużo do myślenia, czuję się wyrózniona tym,ze mogę posiadać coś stworzonego przez Ciebie, dziękuję a na Nowy Rok życzę Ci aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia ciche i te wypowiedziane głośno, te napisane i te przemilczane, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Twoje słowa wciąż i niezmienie mnie wzruszają...
      Niech nam wszystkim sie spełnią ;-)))

      Usuń
  8. Dzięki, ze jesteś i że chcesz pisać swoje piękne mysli:) Znalezienie Twojego bloga, to jedna z tych dobrych chwil, która i mnie spotkała w minionym roku.
    Życzę ci na nowy rok wielu radości i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa... są dla mnie motywacją i nagrodą...

      Usuń
  9. Kochana w tym Nowym Roku życzę Ci by się spełniło to o czym marzysz :*
    i żebyśmy się spotkały na tej kawusi... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... w tym roku się spełni - musi ;-)))
      Już robię plany ;-)))

      Usuń
  10. Kasiu, nie umiem tak pięknie pisać jak Ty, ale niech ten "nadejszły" 2015 będzie dla Ciebie dobry, szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słowa a czyny Elu...
      Dobrze, że jesteś - dziękuję :*

      Usuń
  11. Lodowato piękna Królowa Śniegu kryje jednak gorące serce i wrażliwą duszę ;) Życzę spełnienia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))) dziękuję... że spoglądasz głębiej ;-)))

      Usuń
  12. o tak! Szczęście jest w nas :-)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wzajemnie - radości z każdego dnia

      Usuń
  13. Najlepszego!
    By każdy kolejny dzień 2015 roku był dla Ciebie natchnieniem, wytchnieniem, uśmiechem i szczęściem usłany... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za ten post ,duzo refleksji mi przyszło do głowy po przeczytaniu :)))
    Życzę Ci w tym nowym roku w dalszym cięgu pasji w tworzeniu ,a materialnie dostatku ,zeby nie trzeba się było martwic o jutro :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario... Twoje wizyty są dla mnie wyróżnieniem ;-)))

      Usuń
  15. Widzę, że sporo się będzie dziać u Ciebie, niech się więc dzieje jak najwięcej i jak najlepiej!!! A na ten nowy rok :)

    Życzę Ci aby ten nowy rok pozwolił Ci odkryć w sobie te pokłady energii,
    które gdzieś tam przysnęły i czekają na obudzenie,
    aby miłość nie opuszczała Twojego domu,
    a jeśli jej w nim jeszcze nie ma weszła i się rozsiadła.
    Abyś w pośpiechu uciekającego czasu wiedziała, że nie jesteś sama
    położyła dłoń na czyjejś dłoni i w ciężkich momentach mogła się po prostu wypłakać.
    A potem wstać i góry przenosić.

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze naszych częstrzych spotkań ;-)))

      Usuń
  16. Niech będzie ten rok cudownym dla Ciebie, rok najwspanialszych zdarzeń. Twoje myśli "kupuję" w całości i zaraz je komuś prześlę. Dziękuję za obecność na moim blogu i miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ja lubię Twoje przemyślenia.Takiew mądre,dojrzałe i pozytywne....w pełni znowu zgadzam sie z tym co napisałaś.Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojrzałe... Beatko o co Ty mnie posądzasz ;-)))

      Usuń
  18. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
    Aby ten nowy rok był taki, jaki chcesz. Dokładnie taki.
    Pytałaś o skrzydła ... Po kolei - płótno na szkielecie z drucików. Malowane rozcieńczonym wikolem. Farba podkładowa - biała akrylowa ( bo tu skrzydła były z surówki bawełnianej, kremowej), Malowanie wzoru - farby akrylowe. Lakier. Brokat - na mokry lakier lub klej. Lakier.
    Druciki zabezpieczane rurką termokurczliwą do przewodów elektrycznych.
    Boję się, że takie skrzydła nie zdałyby egzaminu - są po prostu ciężkie i wymagają dość sztywnego gorsetu. Zrobiłam kiedyś zaprzyjaźnionym dziewczynkom na balik - niestety, nie spisały się. Opadały, w końcu zostały przez elfy porzucone :).
    Zdjęcie do góry jest przepiękne. Niesamowicie magiczne. Twoje zdjęcia wszystkie mają w sobie niesamowity urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź i za miłe słowa...
      Szkoda... bo te stworzone przez Ciebie sa przepiękne

      Usuń
  19. A więc się udało:) gratuluję bo to jest najważniejsze:)
    Ja również uczyłam się osiem lat w szkole języka rosyjskiego i wtedy go nie lubiłam. A dziś żałuję, że tak niewiele pamiętam. Bardzo pozytywne słowa napisałaś. Szkoda, że na codzień się o tym wszystkim nie pamięta. O ileż by się prościej i łatwiej żyło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy jestesmy do czegos zmuszani zazwyczaj tak właśnie jest, że wyrzucamy to z pamięci...a gdy nas cos fascynuje - chłoniemy to całą sobą ;-)))
      Spokoju i radosco na każdy dzień ;-)))

      Usuń
  20. Brujitko na Nowy Rok zycze sił, wytrwałosci i spełenienia wszystkich marzeń!
    No i naszego spotkania :)))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałego roku 2015 zyczę :-)
    Jesteś bardzo optymistyczna osoba , oby tak zostało - dużo zdrówka :-)
    I co tam u koteczków ?
    Pozdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakiż piękny i mądry tekst:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brujiciarzu! I Wy Kocie Mieszkanki Domu Brujity! Życzę Wam dobrego, pozytywnie zakręconego, ciepłego, bezpiecznego i zdrowego całego 2015 roku. Calutkiego, aż po ostatnie jego minuty.
    I jeszcze Tobie, Brujitko, abyś każdego dnia robiła Wielkie Odkrycia. Bo tak Ciebie widzę:-) Jako Wielkiego Odkrywcę Zagadkowej Magicznej Codzienności. Potrafisz dostrzec iskrzenie przyjemności i małego, lub wielkiego, piękna w miejscach, o których inni jeszcze nawet nie pomyślą, by go tam szukać.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń