"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 25 stycznia 2015

niebieski styczeń

Dziś będzie niebieski post ;-)))
Czyli cykliczne kolorki u Danutki 
Bardzo lubię kolor niebieski 
choć ostatnio jakoś mnie nie otacza 


Jako nastolatka miałam niebieski pokój
w moim pierwszym wynajmowanym mieszkanku 
pomalowałam na niebiesko jeden z pokoi 
i meble 

To były stare meble po rodzicach 
i chciałam, żeby pasowały ;-)))
to było 18scie lat temu i nie słyszałam jeszcze wtedy o blogach, forach
ani o sztuce przerabiania mebli ;-)))
Kupiłam po prostu dwa odcienie niebieskiego
 i pomalowałam nimi drzwi i półki

ehh... 
sentymentalnie mi się robiło na wspomnienie 
moich niebieskich marzeń ;-)))


Dziś będzie właśnie tak...
sentymentalnie i wspominkowo ;-)))
a wszystko za sprawą jednej kartki ;-)))


 Kartki, którą wykonałam na prośbę pewnej babci 
dla jej ukochanego wnuczka
 Niebieski od zawsze kojarzony był jako kolor chłopięcy 
dlatego też właśnie tego koloru użyłam 
i motywu, który od zawsze wzbudza we mnie
chęć do dziecięcych zabaw 



Ja chyba nigdy tak naprawdę nie dorosłam....
Kocham karuzele
najbardziej łańcuchową ;-)))
ale te małe z konikami, dla dzieci też ;-)))


"Wszystko, co masz teraz w życiu, jest wszystkim, czego potrzebujesz.

Wdzięczność otwiera pełnię życia. Sprawia, że to, co mamy, wystarcza. Zamienia opór w akceptację, chaos w porządek, konfuzję w klarowność. Może zamienić posiłek w ucztę, mieszkanie w dom, obcego w przyjaciela. Wdzięczność nadaje sens przeszłości, przynosi pokój dzisiaj i tworzy wizję jutra."

Życzę Wam miłego wieczoru 
oraz spokojnego tygodnia 
Tygodnia w którym docenicie dary jakie otrzymaliście od życia 
i będziecie cieszyć się drobiazgami 
kawą wypitą z przyjaciółką,
uśmiechem bliskiej osoby,
dobrą książką,
spacerem, rozmową, bliskością...


64 komentarze:

  1. wiesz, że masz już zamówienie na Zuzki 6 lat na 1/06? zaczynaj myśleć :) miłego i spokojnego i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, miłego wieczoru i udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Słonik podoba mi się bardzo. Bardziej, niż kfiatki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ... fajna z pomysłem karteczka . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka piękna. Deser to bys mipodrzuciała. A w Rabkolandzie pan niepozwpolił mi jeździć na karuzeli ;-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka super, a deser ja też poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka, pomysłowa i ma nietypowy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka ,a po rozłożeniu ma fajny,ciekawy kształt.
    Miło ,że nadal jesteś z nami w zabawie ,mam nadzieję ,że w lutym też się wstawisz obowiązkowo co by nie było .
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak mnie ciekawi... dlaczego niebieski został uznany za kolor "chłopięcy"...?
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jes niebiesko, jest imprez, Oczywiście niebieski to chłopiec. Super babcia co zamówiła tak prezencik dla wnuka. Kateczka pieknie starannie wykonana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka, od razu mi się przypomniały lata dzieciństwa, sama bym chętnie znów wsiadła na jakąś karuzelę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka świetna, moją uwagę jednak przykuł słonik jest uroczy, kiedyś też lubiłam łańcuchową dziś tylko mogę popatrzeć:) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka, ale wspomnienia najpiękniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ech również malowałam meble na niebieski i chabrowy jak byłam nastolatką, ale mi przypomniałaś fajne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się uśmiecham do tych wspomnień ;-)

      Usuń
  15. Ładniutka karteczka. Kochana babcia. Ja, chociaż jestem babcią, kocham karuzele! Uwielbiam je i z wnukami (15 i 12 lat) fruwałam i jeździłam na górskich kolejkach w Thorpe Park pod Londynem. Osoby w moim wieku tylko stały i się przyglądały:)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo urocza karteczka:) i klimatyczny poscik:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna karteczka i pięknie wykonana. Karuzelka jest super a słonik taki słodziutki.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna i ciekawa karteczka:) Starannie wykonana. Można teraz bujać w tych obłoczkach;)
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomimo,że gdzieś przeczytałam ,że niebieski kolor jest zimny to ta karteczka jest pełna ciepła

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo sympatyczna i ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja się karuzeli boję. Chyba bym już nie wsiadła...
    Karteczka ładna, słonik jest przesympatyczny i te niebieskości - nic tylko marzyć o niebieskich migdałach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niebieskie meble? Czad musiał być ;)))
    Lubię ten cytat o wdzięczności, bardzo mi się podoba.
    A na karuzele nawet patrzyć nie mogę, bo mi się w głowie kręci, podziwiam zamiłowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebieski to kolor wody, oceanu, nieba... Osobiście kojarzę go ze spokojem, odpoczynkiem i relaksem :)

    A karteczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super karuzela:) tak jakoś powiało wiosną, nie wiem dlaczego ale tak mi się skojarzyło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka z karuzelą świetna :)))
    Karuzela to fajne wspomnienie z dzieciństwa :)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Niech żyją paryskie błękity, niebieskości, odcienie morza w słońcu i greckie błękitne wnętrza! Niech żyją karuzele i dziecięca radość w "poważnym":-) wieku!
    W błękitach to uwieeeelbiam naczynia:-)
    Pozdrawiam Ciebie i kociarnię:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie dorastaj , bo życie straci ten czar :)) odkrywania na nowo tych samych rzeczy/ mebli :) ja tez malowałam meble , a co zmiana musi być :)) co do karteczki jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  28. Magicznie przeniosłaś mnie w dziecięce lata: ) super

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna karteczka. Ta karuzela jest cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobiłaś super kartkę :).

    Ja w podstawówce miałam wszystkie ubrania w kolorze niebieskim i pokój też. Na własnym łazienkę ... I choć dalej lubię ten kolor, to jednak brązowy ma większe względy :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna karteczka, ja lubię na karuzele patrzeć XD bo od dziecka karuzela kończyła się jednym XD jednym i tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mimo, że nie mam już trzech lat to karteczka bardzo mi przypadła do gustu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna karteczka:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosta,delikatna i piękna kartka.Idealna dla takiego malucha.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajowa karuzela w obłokach ale o tym ze niebieski to kolor chlopiecy to sie nie zgodze. Juz nie raz slyszalam od "starszego" pokolenia ze kiedys bylo na odwrot i szok, o malo sie kiedys z jedna kobiecina nie poklocilam ale z racji wieku spasowalam....Ale jak jej wersje kilka innych osob potwierdzilo juz sie przy swoim nie upieram , widocznie kiedys tak wlasnie byc musialo ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miły post. ten tydzień był dla mnie bardzo łaskaw. Dziękuję, że mi przypomniałaś by go docenić...A niebieski lubię:-) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna karteczka! Mnie z fascynacji karuzelami wyleczył statek piracki;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa karteczka, idealna dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sentymentalnie :-), a słonik w środku karteczki to słodziak ogromny, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Słodka i urocza karteczka! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna kartka :) , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna kartka. Karuzela dodaje jej dziecięcego uroku. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga brunlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kartka może troszkę zbyt melancholijna jak dla malucha, ale słonik dodaje jej optymizmu:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Sympatyczna kartka i fajne wspominki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero po chwili otworzył mi się do końca ten śliczny banerek z księżniczką w śniegu, z koronkową koroną na głowie :-) Cudne zdjęcie, czy to Ty je robiłaś? A ponieważ tuż pod banerkiem masz napisane, żeby mówić głośno o swoich marzeniach.... Marzę o takiej cudnej sesji w stylu fantasy z udziałem moich koronek. I nie wiem jak się za to zabrać ;-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  45. Świetna karteczka. Chwilę zajęło mi rozkminienie jak ona się właściwie otwiera, ale już wiem! Fajny pomysł. A najfajniejszy jest słonik :)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajna karuzela i karteczka składaczek :) najważniejsze jest to żeby mimo wieku zachować duszę dziecka :) wtedy wszystko się takie wspaniałe wydaje :) pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń