"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 31 stycznia 2015

Mów do mnie szeptem

" Szeptem do mnie mów, mów szeptem.
By nikt obcy twoich słów nie słyszał.
Jak najciszej proszę mów,
A przedtem spójrz w oczy tak,
Jak tylko ty patrzeć na mnie umiesz.

Chcę uwierzyć, że przede mną nikt
Nie uczył się tych słów na pamięć.
Więc mów szeptem, szeptem się nie kłamie.
A to co mówisz przecież brzmi jak jakaś baśń.

Świat cały dziś mi zazdrości, za oknem zaczaił się wiatr.
Chcę ukraść nam słowa miłości.
Te słowa, które starczyć mają nam na wiele, wiele lat.

Dlatego...


Szeptem do mnie mów, mów szeptem.
Jak najciszej mów, bo wciąż się boję.
By zły los słów nie podsłuchał twoich.
Żeby marzeń naszych nam nie ukradł nikt.

Codziennie ktoś komuś mówi, to samo co mówisz dziś ty.
Lecz słowa tak łatwo pogubić.
Więc wiele słów, a mało szczęść spotyka się na świecie tym.

Kochany...

Szeptem do mnie mów, mów szeptem.
By nikt obcy twoich słów nie słyszał.
I niech zamknie się nad nami cisza,
W której już nie będzie trzeba więcej słów."


Witam Was sobotnio ;-))) 
U nas za oknem świeci słonko
Kotowe wylegują się przy i na kaloryferach
A mnie zatęskniło się za Wami ;-)))
Wczoraj do późna tworzyłam kartki
tym razem "natchło " mnie walentynkowo ;-)))


Walentynkowo ale...
nietypowo ;-)))
Nie ma czerwieni na kartkach, które stworzyłam
Trochę z przekory a trochę dlatego, 
że wogole nie miałam natchnienia na czerwień 
Próbowałam ale...
jakoś nic się ze sobą nie układało ;-)))


W powstaniu pierwszej pomogła mi mapka kolorystyczna 


Karteczka z wyzwaniem miłosnym 
lekka, warstwowa i z tagiem 
I choć kartki z tagiem nie są moją specjalnością 
to  ta robiona krótko przed północą 
mnie się podoba ;-)))
Zgłaszam ją więc jeszcze do 


Jak to u mnie bywa na jednej kartce się nie skończyło ;-)))
a tak naprawdę to od tej się zaczęło ;-)))


Miłosna kartka na wyzwanie Magicznej Kartki
nie może być banalna ;-)))
Sznurek, papier craft, Rajski Ogród 07 
słodki Amorek z Craft Molly
i Walentynka jakiej nie było gotowa ;-)))


Zgłaszam ją również na expresowe wyzwanie do Rapakivi
wybrałam sznurek, papier, litery



"Powiedz to szeptem to krzyki ciszy w nas
Powiedz to szeptem zatrzymaj w miejscu czas
Słowem i gestem wprowadzasz magię kiedy blisko jestem
Powiedz to szeptem

Cisza tych słów wśród zgiełku zdań
Cisza Ty znów, Ty jesteś tu sam
Na drugi brzeg zabierz mnie dziś
Ciszą otulę kiedy pragnę z niej pić
Będę wiedziała kiedy podać Ci dłoń
Ciszę usłyszę głuchą przyjemną toń
Kiedy otworzę oczy powiesz mi znów
Wszystko, co pragniesz spośród tysięcy słów

Powiedz to szeptem to krzyki ciszy w nas
Powiedz to szeptem zatrzymaj w miejscu czas
Słowem i gestem wprowadzasz magię kiedy blisko jestem
Powiedz to szeptem

Cisza tych chwil w orkiestrze słów
Stop klatka nas gdy odkrywam to znów
Donikąd brnę sens obok mnie
Na Twoją stronę ściągam, tego dziś chcę


Powiedz to szeptem to krzyki ciszy w nas
Powiedz to szeptem zatrzymaj w miejscu czas
Słowem i gestem wprowadzasz magię kiedy blisko jestem
Powiedz to szeptem

Szeptem wyznamy sobie wszystko i nic
Szeptem zamkniemy każdy wieczór od dziś
Szepty tajemnic, cicho-stan chwil
Mów do mnie szeptem to nasz jedyny krzyk!

Powiedz to szeptem to krzyki ciszy w nas
Powiedz to szeptem zatrzymaj w miejscu czas
Słowem i gestem wprowadzasz magię kiedy blisko jestem
Powiedz to szeptem"



Piszę posta a w telewizji właśnie leci 
Mama Mia ;-)))
Znam takie co oglądają go tradycyjnie na rozpoczęcie Nowego Roku 
Znam też takie, które szczerze nie cierpią 
Mnie każdorazowo bawi i wzrusza ten film
i każdorazowo utwierdza w przekonaniu,
 że na Miłość nigdy nie jest za późno, 
że warto na nią czekać 
a czasami...
Trzeba jej odrobinę pomóc i otworzyć na nią... 
swoje serce ;-)))


Kartka walentynkowa 
z serduszkiem z Anemone i bardzo prostym 
przesłaniem 
dla świeżo zakochanych 
ale równie dobra dla par z długoletnim stażem 

Otwórz serce - zakochaj się
Otwórz serce - poczuj dotyk miłości
Otwórz serce - zobacz świat na nowo
Otwórz serce -
żyj, kochaj, śmiej się 
Miej odwagę aby być szczęśliwym ;-)))


Na koniec mam dla Was szybki konkurs ;-)))
Zrobiłam ostatnio kilka harmonijkowych albumów 
i tak mi sie to spodobało, że z chęcią 
zrobiłabym jeszcze jeden
dla Was ;-)))

Jeśli chcielibyście taki albumik...
Opiszcie mi w komentarzach 
Waszą...
Miłosną historię 
a ja przygotuję dla niej 
albumik


Życzę Wam spokojnego weekendu
Miłości w sercu i radości w duszy ;-)))

17 komentarzy:

  1. Właśnie Twoje prace wywołują radość w duszy Kasiu :) A to jak opisujesz kartki, każda z nich ma swoją historię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej Walentynki na pewno nie było!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kartki piękne i z ogromną klasą, tak jak o nic piszesz tak też je tworzysz, jest mi przeogromnie miło, że stanęłaś na mojej drodze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko... oby to była długa znajomość - niekończąca się znajomość ;-)))

      Usuń
  4. Przepiękne kartki :D. Poemat również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak fajnie u Ciebie tak już walentynkowo :D ale niech taka miłość na co dzień będzie nie tylko od święta :-)
    buźki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Walentynkowe karteczki, i tak "miłośnie" się zrobiło czytając Twoje wiersze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie musi być w czerwieni żeby było pięknie. Miłość można wyrażać wieloma kolorami i Tobie się to wspaniale udało:) Albumik cudny i nie jest tak żebym nie chciała:) ale nie mam weny do historii miłosnych:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają kolory i to, jak skomponowałaś swoje kartki :) No i adekwatne do Twojej twórczości słowa :) super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki, piękne słowa. Aż miło oglądać i czytać, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna karteczka, bardzo romantyczna (zwłaszcza ta pierwsza) druga też piękna

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemne karteczki :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne kartki mama mia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale rozpędziłas się pięknie kochana Dziękujemy za udział wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki są przepiękne, ale ta z tagiem urzekła mnie wyjątkowo :) Dziękujemy za udział w Weekendowym Wyzwaniu Ekspresowym Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za udział w wyzwaniu AP - Ki :) niestety twoja kartka choć bardzo ciekawa znacznie odbiega kolorystycznie od naszej palety :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń