"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 8 stycznia 2015

jak krowie na rowie


Przy każdej prośbie o karteczkę czuję się wyróżniona
Przy każdej mam stresa czy się spodoba, czy sprostam oczekiwaniom
Jedne zajmują mi parę tyknięć zegara
inne kilka wzejść księżyca ;-))) 

Najtrudniejszym etapem jest etap...
myślenia ;-)))


Czasami gdy ktoś opisuje mi osobę dla której ma być karteczka 
w głowie układają się obrazy...
Wtedy trzeba tylko siąść znaleźć odpowiedni papier, 
dodatki, zaparzyć kawę, pozwolić umościć się Venus na kolanach w taki sposób aby było mi jak najmniej wygodnie ;-)))
i kartka robi się sama...


Czasami...
robię kawę, siadam do stołu, wyciągam papier, potem kolejny
następne 10.... przykładam, dopasowuję, 
robię kolejną kawę, wyciągam z pazurków Venus wstążkę lub kwiatka
włączam muzykę...
idę powiększam nieład na biurku o  kolejne przydasie, które do niczego mi nie pasują...
W końcu poddaję się
Włączam telewizor i udaję, że nie widzę bajzlu na biurku
 i że wcale nie zdaję sobie sprawy z tego,
 że kartka powinna już być w drodze do adresata... 

i gdy już się poddam, 
gdy daję za wygraną i nie walczę z Futrami o kolejną wstążkę 
Wtedy pojawia się Wena ;-)))
Zaspana bo balowała gdzieś 
i zapomniała do domu wrócić ;-)))

Czasami zdarza się i tak, że to co robię się...
nie podoba...
W ludziach piękne jest to, że mamy różne gusta
to czym jedni się zachwycają dla innych jest niezrozumiałe
to co dla jednych jest arcydziełem
dla innych jest kiepskim bohomazem

Jednak dużo milej czyta się ochy i achy 
zachwyty i pochwały...
niż krytykę - nawet...
 jeśli jest uzasadniona


Tak właśnie było z kartką dla Alison...
Alison, która ma urodziny i lubi krowy...
Myślałam i myślałam...
i myślałam...
Wymyśliłam, stworzyłam, posłałam
i... 
nie spodobała się :( 


hmm... i tak bywa
licząc jednak na to iż gusta mamy różne 
posyłam karteczkę na wyzwanie do


Kartka powstała na bazie papierków z Magicznej Kartki 
uwielbiam je!!
A teraz pojawiła się nowa kolekcja

Magiczna, kolorowa, radosna
Rozmarzyłam się, że stworzę z niej kartkę
Trzymajcie więc kciuki bo ustawiłam się w kolejce 
aby wygrać ją w najnowszym Candy ;-)))

27 komentarzy:

  1. Mnie się podoba i to nawet bardzo. krowa jest super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są Twoje kartki i podoba mi się sposób ich powstawania :D... :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia, bo karteczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietna krowa. Super wesoła i kolorowa karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. a komu by się nie spodobała taka cudowna karteczka:)
    Jest przepiękna:)
    Sposób powstawania mam bardzo podobny:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia !
    fajnie że są różne gusta jak piszesz :-)
    a że się komuś nie spodobało to przecież normalne ... mi tam się karteczka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę, ja chcę taką krowę!!! :-)) Jest cuuudna i już doskonale wiem, komu ją podaruję. I już niemal słyszę te okrzyki zachwytu i czuję uściski radości. Tylko imię nie pasuje, ale zmiana chyba nie będzie trudna. Napiszę na maila, jakie ma być imię, jeśli krowa jest jeszcze do wzięcia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma najmmiejszego problema...
      Przerobimy i bedzie idealna ;-)))

      Usuń
  8. Niby dobrze, że gusta różne... No jasne, że dobrze. Dlatego nie przejmuj się, nie zawsze uda się trafić w to, co ktoś lubi. To tak zdroworozsądkowo! Ale żeby taaaaaaka krówka się nie podobała... to niepodobna! Ja tam jestem zachwycona, serio serio! Od trzymanego w pyszczku kwiatka po wymionka:-)
    W czasie prac chętni do wstążek zawsze są, prawda:-) I do sznureczków. Guziczków. Ścinków papieru. Tygrysiarz to pod stolikiem siedzi i podkrada mi, wyciągając tylko łapkę nad głowę, nawet kawałki taśmy klejącej:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, cudna jest ta krówka i nawet już ją chetni na nią. O gustach sie nie dyskutuje i to bardzo dobrze, że sa rózne. tak powinno byc. A krowka jak marzenie .....

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygarnę krowę!!!Kocham przecież Twoje karteczki,są cudne,cudowne i jeszcze bardziej cudowne:)Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż nie łatwo jest trafić w czyjś gust.. sama dobrze o tym wiem tworząc biżuterię sutasz ale nie przejmuj się wszystkim nie można dogodzić :-) krówka jest słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo to tak czasami jest, ja czlowiek nie nadaje na tych samych falach co ten drugi. Do gory glowa, kartka jest sliczna i z ,,jajem'' . ja bylabym zadowolona z takiej kartki. Nie tylko same slodko pierdzace. Usciski Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Krówka jest tak sympatyczna, dziw, że się nie spodobała...Gusta klientów są jednak nieodgadnione...
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Krówka super! Moje kartki powstają w bardzo podobny sposób, tylko... kot mi już nie pomaga... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś cała "do podobania się" nie tylko Twoje fantastyczne pomysły i ich wykonanie.
    To prawda, że nie wszystkim to samo się podoba, ale gdyby tak było świat byłby smutny.
    Najbardziej cenię sobie szczerość dzieci, bo jestem pewna, że Alison to mała dziewczynka i z zachwytu na pewno nie oniemiała skoro powiedziała, że krówka jej się nie podoba.
    Ileż dzieł sztuki zostało ocenionych krytycznie, a później sprzedawano je za bajońskie sumy.

    Cudna jesteś jak zwykle, taka kobietka kokietka tak jak Twoje urocze sierściuszki
    Buziaki :)))*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocza jest ta krówka:) Jednak masz rację, są gusta i guściki i tego raczej nie zmienimy;) Na Nowy Rok życzę Ci spełnienia marzeń oraz pomyślności dla Venus:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wesoła karteczka i świetny opis aktu tworzenia:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łatwo się piszę, trudniej czyta... bo czytam na swój własny temat. Zawsze historia ma dwie strony, czytelnicy poznali tylko tą jedną...Wyjaśnienie, kartka już wysłana do solenizantki, projekt fajny... ale to nie w tym był problem, ale o tym już nie napisałaś... a szkoda... ale to ja jestem teraz tą anonimową wybredną klientką która kręci nosem... przykro mi. I żeby nie było, mam na imię Karolina, bo mojego imienia nie podałaś...www.facebook.com/bizuteriaCaroLine. Nie chcę być tą anonimową !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caroline... miałaś prawo i słusznie mieć zastrzeżenia i ja od początku z nimi nie dyskutuję
      Wyjaśniłyśmy sobie tę kwestię... a karteczkę pokazałam bo każdą jaką stworzę pokazuję
      W żadnym wypadku nie chciałam Cię urazić... ani tworząc kartkę ani wpis na swoim blogu

      Usuń
    2. Dziewczyny, zima za oknem, trzeba ocieplać atmosferę:)

      Usuń
  19. Śliczna i radosna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko jak mogła się nie spodobać ... wiadomo tak jak piszesz każdy z nas ma różne gusta ale wydaje mi się, że Twoja karta należy do tych co wszystkim się podobają ... Przecież krówka jest urocza :).

    Życzę dużo weny twórczej :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka świetna, kiedyś zrobiłam kartkę ze świnią, niby skarbonka, do której był papierowy prezent włożony. Kartka stała się hitem, nie przez dodatek ale przez zwierzątko :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń