"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 23 stycznia 2015

dozwolone od lat osiemnastu

Nie możemy iść dzisiaj do kina:
"Dozwolone od lat osiemnastu".
Mówić: "chłopiec mój, moja dziewczyna";
"Dozwolone od lat osiemnastu".
Czy mi wolno zakochać się w tobie,
W twym uśmiechu i twych oczu blasku?
Czy ktoś głosem surowym nie powie:
"Dozwolone od lat osiemnastu".


 Pamiętacie piosenkę Czerwonych Gitar ??

Ja pamiętam, że  gdy miałam naście lat zawsze lubiłam sobie kilka dodawać...
Strasznie chciałam być "dorosła" 
Jak magiczne zaklęcie powtarzałam 
głośno i w myślach 
"gdy będę miała 18ście lat"

 18 to były takie magiczne drzwi do
WOLNOŚCI 


Po tej stronie było młodzieńcze cierpienie, niedoceniania 
ograniczenia, ciemiężenia, gnębienie wręcz tyraniczne
(wg standardów nastolatki rzecz jasna )
Po tamtej stronie drzwi 
miał być raj upragniony ;-)))

Nikt nie wspominał, że dorosłość to...
- więcej obowiązków
- więcej odpowiedzialności
- wlane rachunki
- własne decyzje ;-)))


Nowy Rok zaczęłam od kartek urodzinowych ;-)))
a w ostatnim tygodniu popełniłam
aż dwie kartki na 18ste urodziny
Obie dla roztańczonych nastolatek marzących o...
wolności ;-)))

stempelek autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej

W tej karteczce na moim wciąż 
najukochańszym Kapuśniaczku 
w kieliszku buzują najprawdziwsze bąbelki szampana ;-)))
Po raz pierwszy dopuściłam się stworzenia 
shaker box'a i nieskromnie powiem, że z efektu jestem ogromnie zadowolona ;-)))
posyłam ją  więc do scrapgangu 

oraz do I-Kropki  do wyzwania inspirowanego poniższym zdjęciem


  Dziś kolejna solenizantka została obdarowana moją kartką
a ja poczułam się jakbym sama dostała prezent ;-)))
Bo ja tak bardzo lubię tworzyć dla Was 
wiedzieć, że wzruszam, że zachwycam, 
że pomagam wyrazić miłość


Młoda...
już nie dziewczyna jeszcze nie kobieta 
pędząca ku Wolności ;-)))
Wśród kwiatów, motyli 
ale z poczuciem humoru ;-)))


Kartka na 18ste urodziny dla Oli 
Powstała w gorączce przy akompaniamencie kaszlu i kichania
Bo poskarżę Wam się, że dopadło mnie choróbsko 
Straaaszne choróbsko 
uziemiło na 3 dni w łóżku
Dziś po raz pierwszy z niego wypełzłam i 
nie mogłam powstrzymać rąk z dala od papieru ;-)))

Autorką stempelka jest Judi Judyta
OLA  - krótkie imię, jedno słowo, 
które wystarczy aby posłać kartkę na wyzwanie do PWC  ;-)))

 "Czas ucieka, choć nikt go nie prosi,
Wkrótce drogą wybierzesz już własną.
I niedługo przestanie ci grozić
"Dozwolone od lat osiemnastu".
Ale choćbyś przekroczył trzydziestkę -
Gdy pewnego dnia kiepski masz nastrój,
To rób wszystko, co tylko na świecie
Dozwolone do lat osiemnastu."


Solenizantkom życzę aby magiczne 18ście 
było początkiem pięknej przygody zwanej życie
Aby potrafiły odczytywać właściwie drogowskazy
stawiane przez los na swoich drogach
życzę im sukcesów, radości, spełnienia
i jeszcze tego aby nigdy nie zapomniały tego cudownego smaku 
"naiwnej młodości" ;-)))

tego ostatniego...
życzę nam wszystkim ;-)))


18 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe! Jesteś prawdziwą karteczkową mistrzynią. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobiłaś karteczki, ta z kieliszkiem szampana, zapewne mnie urzekła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiesz, że masz moje brawa za pomysły na te karteczki :) Pomysły świetne, a i wykonanie zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki! Szampan rewelacyjny :)
    Zdrówka Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bo one cudne są, wiesz? wiesz! :) buziole :8

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu zdrówka Ci życzę, pogoń to choróbsko :)
    Pomysł z szampanem rewelacja, pozwolisz że kiedyś od gapię?
    Karteczka prezentuje się cudaśnie;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a sio choróbsko!
    karteczki cudne
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, a ten szampan, wow <3 <3 <3
    Miło mi, że przypasował Ci stempelek :D
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaderska na "Osiemnachę" :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te kartki :)... 18 lat to bardzo złudna granica...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłaś cudne kartki i jakże wymowne :).

    Ja sobie nigdy nie musiałam dodawać lat, bo jestem wysoka i wszyscy wokół i tak dawali mi więcej :).
    Teraz chętnie bym sobie trochę odjęła ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne praca i świetny shaker box :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartki. Kiedyś też marzyła mi się dorosłość... A tymczasem w tym roku kolejna granica magiczna zostanie przekroczona... Lecą latka...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. gerbery to takie zapomniane dzisiaj trochę kwiaty...
    :-)

    fajny pomysł z "kieliszkiem"

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne sa te "bombelki" w szampanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrówka - żeby kolejne wirusy mijały Cię szerokim łukiem.
    A karteczki przecudne. Bąbelki ww szampanie szczególnie. I cudne kwiaty na karteczkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super pomysł na shaker boxa, rzeczywiście wygląda to jak prawdziwe bąbelki :)
    Dziękuję z udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń