"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 7 stycznia 2015

dostało nam się ;-)))



Dostało nam się ostatnio...
oj dostało...
 i nawet nie wiem za co...


Nie wiem co ja im takiego zrobiłam,
że doprowadziły mnie do łez...
i to dwa razy

Nie wiem co ja im takiego zrobiłam,
że tak się na mnie zawzięły...


Chcecie wiedzieć o co chodzi??
Już, już śpieszę z wyjaśnieniami...
Historia nie jest w sumie wcale długa, nie jest też mocno zagmatwana


Najpierw założyłam bloga - prawie 4 lata temu...
a później je poznałam...
Nie od razu i nie wszystkie naraz

Jedną spotkałam Za Drzwiami
a kolejna w Kurniku na grzędzie gdakała...


i tak to się zaczęło...
Maile, telefony, spotkania
rozmowy, rady, opieka w chorobie...
Zaufanie, przyjaźń...
Czym sobie na to zasłużyłam - do dziś nie wiem ;-)))


Później pojawiła się MYŚL 
i ruszyła lawina...
Jedna rysowała, inna zdjęcia robiła 
ktoś Skarpetę zapełniał
i w tym wszystkim dostało się i mnie...
rykoszetem...


Najpierw na skróty z Wrocławia przez Warszawę 
od Mikołaja przyszedł do mnie... 
kalendarz ;-)))
Jedyny i niepowtarzalny
Z potrzeby serca stworzony 
i od serca mi ofiarowany 


Później...
Później tuż przed świętami 
Mikołaj zadzwonił jeszcze dwa razy...
Dwa razy po schodach wchodził, dwa razy ciężkie paki dźwigał...
Myślę też, że dwa razy wyklinał nas wszystkie ;-)))


Kotowe oszalały...
Tyle radości i... karton taki duży ;-)))


Dwie duże paki z puszkami, puszeczkami, saszetkami 
i żwirkiem...
Do wyboru do koloru ;-)))
Dla tych domowych i dla tych co pod drzwiami każdego ranka wyją ;-)))



Zima to cięzki czas...
w domku Kotowe mają kocyki, własne talerzyki, 
każda swój własny kawałek raju na ziemi...
Ale nie wszystkie sierściuchy tak mają...
Dokarmiam jeszcze przystojniaka, który zadomowił się na moim strychu 
i pewną nieśmiałą koteczkę, którą udało mi się na czas świąt umieścić w domu tymczasowym 
SKARPETA zapewniła nam wszystkim spokojne święta
Ja nie musiałam się martwić, kombinować, szukać
a Futra miały pełne brzuszki i ciepłe posłania 


Dziękuję:
Elaji za kalendarz, który jest tylko małą cząstką 
jej wielkiego serducha, ciepła, przyjaźni, cierpliwości
które od niej dostaję każdego dnia
za pamięć, za rady, 
za kalendarz, który był ich pomysłem
i stał się ich wspólnym dziełem
Marii dzięki której ten szalony pomysł stał się
realnym przedsięwzięciem 
ale przede wszystkim dziękuję 
Wszystkim tym Bezimiennym, którzy zapełnili skarpetę,
nie pytając - ufając...


15 komentarzy:

  1. Jak fajnie mi się czytało;))
    Wprawdzie ja jestem psiara,kota nigdy nie miałam,to uważam,że wszystkie zwierzaki zasługują na naszą miłość i opiekę.
    Dobre serce należy się nie tylko ludziom,ale i wszystkim czworonogom.
    Wygłaskaj ode mnie Kotowe;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, niech tak zawsze będzie albo jeszcze lepiej:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet aniołek stracił głowę z radości :)))
    Cieszę się ,że i ja dołożyłam cząstkę do tych paczek ,przez co Ty miałaś mniej trosk ,a kotowate ,pełne brzuszki i czysto w kuwetach :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę razem z Wami :-)))
    Uściski dla Ciebie i kotysiów <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszyłam się.Na zdrowie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak trzymaj, Kasiu :)
    Jest wiele do zrobienia...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszalam sie, kiedy mnie pomagaliscie, wzruszam sie, kiedy sama moglam sie do pomocy innym dolozyc. A i tak nigdy nie splace dlugu.
    Na zdrowie, koteczki i ich Mamo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ho ho! Wspaniałe działanie Kurnika!! i wspaniale, że i Twojej grupie przydomowo - domowej dostała się skrzynia kocich łakoci. Dla sierściuszków to pewna miska, a dla Ciebie mniej troski na jakiś czas o fundusze. No i... dostało Wam się zasłużenie:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech wam się wiedzie w tym Nowym Roku, cieszę się, że kociaki mają pełne brzusie i nie marzną. Dostałyście, bo się należało, po prostu:))) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygłaskaj i wymiziaj kotowe ode mnie, te domowe i te dochodzace. Życz im smacznego i na zdrowie. Ciesze się, że tez moglam pomóc. :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia daj spokój, za co te laurki?? Mika ma rację, po prostu się Wam należy i tyle! :) buźka Pociecho :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale post fajnie napisany, a kotowe słodziachne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne podziękowanie. :)) Ja jestem bardzo happy, że mogłyśmy ci wspólnymi siłami pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale napisałaś, zastanawiam się czy nie powinnaś się pokusić o napisanie jakiegsos dłuższego opowiadania, ksiązki, bo zdecydowanie za żadko publikujesz jak na moje łaknienie vczytania, co do dostało mi się uważam że szasłużenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i fajnie że Wam się dostało :-)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń