"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 14 grudnia 2014

srebro - powiało chłodem


lubię srebro...
lubię gdy skrzy się mrozem w promieniach słońca...
lubię pierścionek, który noszę na palcu od 14 lat a bez którego czuję się naga
lubię delikatne srebrne wykończenia w mojej kuchni...
Lubię chłód srebra, które się nie narzuca 
ale jest wyjątkowo wytworne




Miałam na niego kilka pomysłów...
Miała być bombka - 
ale to już było ;-)))
Miały być Aniołki - 
ale wciąż nie chcą nauczyć się latać 


 Aż natrafiłam na TEN kurs
 To było TO!!
Eureka!! - jak to mawiał Kubuś Puchatek ;-)))


No ale kurs kursem a co zrobić z tym srebrem??
i to jeszcze bez błękitu??
Z pomocą przyszła Venus ;-)))


Nie mam pojęcia skąd 
wyturlała nagle srebrną bombeczkę 
(nie mam pojęcia bo wszystkie ozdoby świąteczne są w kartonie,
a karton w szafce,
a szafka w komórce,
a komórka na korytarzu gdzie Venus nie wychodzi)


nooo... teraz to już było z górki 
(biorąc pod uwagę, że pod wpływem szkód górniczych
budynek nam się przechyla to faktycznie bywa z górki) 
Wystarczyło przekopać się w komórce do wspomnianej wyżej szafki,
znaleźć w niej odpowiedni karton
no i poprzyklejać jedno do drugiego
staczając w międzyczasie walkę z kotami -
głównie z Venus - 
o wstążkę, o bombki i o to, żeby nie poparzyła
się klejem na gorąco, 
który jest przecież taki fascynujący ;-)))

Efekt końcowy, czyli mój
Srebrny Bożonarodzeniowy Stroik
prezentuje się tak:

i zanim zdążyłam się nim pozachwycać
a Kotowe poprzestawiać co nieco 
Stroik znalazł nowego właściciela ;-)))

Zrobiłam dwa kolejne...
tym razem w złocie i...
też nie zagrzały miejsca w moim domu ;-)))

Mam już materiały na kolejny 
więc gdyby komuś zamarzył się taki - dajcie znać zawczasu ;-)))
Bo jak już zrobię ten jeden jedyny dla siebie...
NIKOMU nie oddam ;-)))


Na koniec...
chciałabym się z Wami czymś podzielić ;-)))
Jeśli zechcecie...
przeczytajcie, wydrukujcie, powieście w widocznym miejscu 
ale co najważniejsze...
zajrzyjcie w siebie - odszukajcie w sobie 
Małą Dziewczynkę, Małego Chłopca 
i...
pozwólcie sobie cieszyć się życiem
słońcem, ciepłem, deszczem, śniegiem
każdą chwilą bo każda jest...
BEZCENNA ;-)))



CERTYFIKAT PRAWA DO ZABAWY

Tym certyfikatem zaświadcza się, że

--------------------------------------------------------------- 
jest dożywotnim, pełnoprawnym członkiem Wspólnoty Dorosłych Dzieci i jest na zawsze uprawniony(a) do:

Spacerów w deszczu, skakania przez kałuże, zbierania tęcz, wąchania kwiatów, puszczania baniek mydlanych, zatrzymywania się wzdłuż drogi, budowania zamków z piasku, oglądania zachodów słońca, księżyca i gwiazd, mówienia wszystkim "cześć", chodzenia boso, przeżywania przygód, śpiewania w łazience, bycia wesołym w głębi serca, czytania książek dla dzieci, niemądrych zachowań, kąpania się w pianie, trzymania się za ręce, tańczenia, obejmowania i całowania, śmiechu i płaczu dla zdrowia.

Wędrowania po okolicy, odczuwania lęku, smutku, złości i szczęścia, porzucenia zmartwień, poczucia winy i wstydu. Mówienia "tak", mówienia "nie", wypowiadania czarodziejskich słów, zadawania masy pytań, jazdy na rowerze, rysowania i malowania, widzenia inaczej, przewracania się i powstawania, rozmów ze zwierzętami, spoglądania w niebo.

Ufania światu, późnego wstawania, wspinania się na drzewa, drzemki, nic nie robienia, marzeń na jawie, posiadania zabawek, walki na poduszki, poznawania rzeczy nowych, zapału do wszystkiego, błazenady, radości z istnienia swojego ciała, słuchania muzyki, odkrywania działania rzeczy, tworzenia nowych reguł, opowiadania historyjek.

Zbawiania świata, przyjaźni z innymi dziećmi z sąsiedztwa, oraz czynienia cokolwiek jeszcze, co daje więcej: szczęścia, poczucia niezwykłości, odprężenia, kontaktów z innymi, zdrowia, radości, miłości, zdolności do bycia twórczym, przyjemności, obfitości, wysokiej samooceny, odwagi, zrównoważenia, spontaniczności, wzruszenia, piękna, spokoju i energii życiowej; zarówno wyżej wymienionemu(ej), jak też pozostałym istotom ludzkim na tej planecie.

Co więcej, wyżej wymieniony(a), jest niniejszym oficjalnie uprawniony(a) do częstego odwiedzania: wesołych miasteczek, plaż, łąk, szczytów gór, basenów, lasów, boisk, leśnych polan, wakacyjnych obozowisk, przyjęć urodzinowych, cyrków, ciastkarni, lodziarni, teatrów, akwariów, muzeów, planetariów, sklepów z zabawkami i innych miejsc, gdzie dzieci małe i duże przychodzą się bawić.

Oraz - jest usilnie proszony(a), żeby nigdy nie zapominać motta Wspólnoty Dorosłych Dzieci:


"Nigdy nie jest za późno,
aby mieć szczęśliwe dzieciństwo"


Wszystkich, którzy chcieliby zobaczyć jak to jest żyć w Misowym Królestwie
zapraszam do wczorajszego posta
Tutaj

67 komentarzy:

  1. Bardzo fajny :) choć srebro na razie u mnie nie zagości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprytny kotek, poddał myśl swej pani i od razu stworzyła srebrny stroik. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez tej mojej Kotowej to połowa moich dzieł by nie powstała ;-)))

      Usuń
  3. Twój cały post "srebrzy" się . Urocze zdjęcia natury i... stroika srebrnego. Cóż mogę powiedzieć.
    Zauroczyłaś mnie , nawet tym certyfikatem. Zapisałam. Przyda się w odpowiednim czasie. Dziękuję.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się przyda jak najszybciej - szkoda życia na bycie Poważnym Dorosłym ;-)))
      Zapraszam częściej - lubię zachwycać ;-)))

      Usuń
  4. Pod stwierdzeniem : nigdy nie jest za pózno na szczęśliwe dzieciństwo podpisuję sie obiema ręcami :))
    Do certyfikatu wnoszę zastrzeżenie . Jak się ma więcej niż pół wieku to przewracanie się zabawne nie jest ;) Jest za to niebezpieczne i bolesne ,kolano boli mnie od 1 listopada ,muszę w końcu odebrac wynik z prześwietlenia ;)) Całą resztę certyfikatu akceptuję ,każdy może sobie wybrać coś dla siebie . Jedno jest pewne ,że pielęgnowanie dziecka w sobie to cenna umiejętność :))))
    Stroik mi się podoba wolę srebro od złota :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Mario.... jak się ma lat... yyy ten tego "trochę więcej niż 18" ;-))) to też zabawne nie jest ;-)))
      Ostatnio śpiesząc się na aftobus, a wyglądając bardzo "dorosło" i elegancko, ciągnąc za sobą walizkę, sprawdzałam miękkość asfaltu z ogromnym zaangażowaniem bo... całą sobą ;-)))
      do dziś boli mnie łokieć, kolano, biodro nogi drugiej i... duma ;-)))
      Faktycznie - nie było mi do śmiechu...
      Myślę jednakowoż iż certyfikat ma na myśli przewracanie bardziej kontrolowane - np na śnieg aby zrobić.... Anioła ;-)))

      Usuń
  5. Wcale nie powiało chłodem, wręcz przeciwnie. Może to sprawka Wenus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus??
      No tak - Venus - jak zawsze musi się "lansować" moim kosztem ;-)))

      Usuń
  6. o tak na kota zawsze można liczyć, po moich makaronowych aniołkach od 2 tygodni z różnych zakamarków wyłazi makaron i sama nie wiem jakim cudem bo przecież mam odkurzacz! ;-D

    a stroik wg danuśkowego wzoru wyszedł ci cudny, skrzy się zimowo i srebrzyście, też chętnie bym takowy adoptowała :-D
    więc nie ma dziwne, że zmienił właściciela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niby masz Ty i rację ;-)))
      ale wiesz... ja ostatnio nawet narożnik podnosiłam i zawzięcie niszczyłam kocie "przechowalnie" a mimo to... skadeś wytargała tę bombkę ;-)))
      Jakkolwiek tego nie uczyniła - cześć jej i chwała ;-)))
      jakbyś już się na takową stroikową adopcję zdecydowała - daj znać ;-)))

      Usuń
  7. Stroik jest śliczny. Powiało sztuką i pasją, a nie chłodem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Dziękuję Anko - Ty potrafisz zajrzeć w moją duszę ;-)))

      Usuń
  8. Stroik jest piekny i jak najbardziej spełnia wymogi kolorku na grudzień. Też zrobiła ich w zeszły roku kilkanaście i wszystkie znalazły nowe domki . A na dodatek w ulubionych kolorkach naszej Królowej.
    Natomiast aąła reszta nie powinna sie tu znaleźć. Może z racji Świąt Danusia Ci odpuści ale myśle , że powinnaś jednak poczytać regulamin zabawy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczytałam i przyznaję... nie bardzo wiem o co chodzi...
    o jaką całą resztę?? Zdjęcia przyrody i mojej Venus??
    Czy o Certyfikat zamieszczony na końcu??

    Być może nawiązujesz do p. 8 regulaminu, który mówi, że:
    " 8.Zgłoszona praca nie może brać udziału w innych wyzwaniach i zabawach
    W poście nie może być innych prac i zabaw ,które nie dotyczą aktualnego koloru zabawy ."
    ale nie czuję abym go złamała... Nie ma tu innych moich prac i choć miałam ogromną chęć stroika nie zgłosiłam do żadnej innej zabawy...

    Chyba, że masz na myśli jeszcze coś innego to proszę o wyjaśnienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia tak trzymaj ,jesteś niebanalna :)))))

      Usuń
    2. Dziękuję Mario ;-)))
      Taki mam styl blogowania i wiedzą o tym wszyscy, którzy do mnie zaglądają...
      Bajki, aforyzmy, ciekawe teksty, lodyn kawe i koty wplatam między moje prace i myśli...
      Nie zamierzam tego zmieniac ale... nie będę też dyskutować z Danusią jeśli uzna, że cos jest nie tak...
      To jej zabawa i ma pełne prawo wymagać aby przestrzegać jej zasad...

      Osobiście wciąż nie czuję abym je złamała... ale jak już napisałam to zabawa Danusi...
      A certyfikat jest dla wszystkich ;-)))

      Usuń
    3. Ja tez uważam że to zabawa Danusi i rozumiem o co chodzi w tym punkcie . Czytałam komentarz Danusi pod którymś z twoich postów i zdumiałam się ,dlatego przeczytałam ten regulamin . Uważam tak samo jak ty że go nie złamałaś i tylko dlatego się wtrąciłam :)))
      Ja osobiście tworze tak jak mi w duszy gra i nie mogłabym się dostosoawać do jakichkolwiek reguł ,nie cieszyło by mnie to zupełnie ,a przecież radość tworzenia to wspaniała rzecz :))))

      Usuń
  10. Chodziło mi o ten punkt 8 własnie , że post powiniein w zasadzie dotyczyc tylko kolorku obawiązującego w danym miesiącu, Zdjęcia przyrody i Venus jak najbardziej nawiązuja do kolorku srebrnego więc są ok . Natomiast ten certyfkat jakoś mi nie pasuje do tematu zabawy, choc powiem że zgadzam się z nim. Ja czasem czuje sie jak dziecko , ciesze sie jak dziecko z drobnostek , z kredek za 2 zł i z wielu innych rzeczy. Ale czasem wychodzi ze mnie taka diablica co to wtrąca swoje 3 grosze nie tam gdzie powinna. Głos decydujacy oczywiście ma nasza Królowa :-).
    Pozdrawiam serdecznie i dzieki za odwiedziny w moich skromnych progach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam kiedyś z ciekawości do tego regulaminu i MOIM zdaniem zabija indywidualność i nie pozwala na pokazanie orginalnej osobowości . To nie jest spam ,to jest jak napisałam MOJE zdanie i oczywiście kto nie zgadza się z waszym zdaniem ,nie musi brac udziału w waszych wyzwaniach ,ja nie biorę :))) Pozdrawiam

      Usuń

    2. Kochane moje widzę ,że toczy się tu dyskusja na temat złamania regulaminu itp.
      Rozumiem,że każdy ma swój wyrobiony styl pisania postów i ja nie zamierzam tego zmieniać .Jednak jeśli chodzi o post biorący udział w mojej zabawie to wyraźnie napisałam w regulaminie ,żeby były w nim prace i zdjęcia związane z wyzwaniem ,
      Mamy skupić się na ocenianiu czyjejś pracy,ponieważ podczas tej zabawy zaglądamy też do takich osób których wcześniej nie znaliśmy ,więc nie znamy jest zwyczajów,a przez to mogą wynikać właśnie takie a nie inne niedomówienia.
      Pewnie,że nic się nie stanie jeśli ktoś pokazuje swoje ulubione zwierzaki,kwiatki, czy inne swoje zamiłowania,bo na to przymykam oko i się nie czepiam .Nie czepiam się też tego certyfikatu ,choć na przyszłość wolałabym jednak w poście wyzwaniowym samą pracę i banerek do zabawy,ponieważ chcę aby było przejrzyście dla oglądających i biorących udział .Jeśli komuś takie zasady nie odpowiadają to nie musi się bawić , nikt nie będzie
      miał do nikogo pretensji.
      A jeśli chodzi o to czy taki przebieg zabawy zabija indywidualizm,że nie pokazuje oryginalnej osobowości? Jak pisze koleżanka powyżej -Wydaje mi się ,że jeden post w miesiącu nie jest w stanie w niczym takim komuś zaszkodzić i pokazuje nasze pozytywne strony,iż jesteśmy w stanie dostosować się do reguł panujących w zabawie.A to tylko dobrze świadczy o nas .


      Co do tego stroika to dla moich oczu wspaniały widok.Kolorki moje ,stroik prawie mój haha:)ŚLicznie go zdobiłaś ,sama bym tego lepiej nie zrobiła,.
      No i prześliczna fotka ,która pokazuje ,że dobre zdjęcie to połowa sukcesu.
      POzdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Stroik bardzo świąteczny i bardzo strojny :) Nie dziwię się wcale, że już znalazł właściciela :) Co do bycia dzieckiem, to bardzo chętnie, zawsze i wszędzie, tylko ta okropna szara rzeczywistość nie bardzo chce na to pozwolić. Ale ja się nie daję i co jakiś czas wychodzi ze mnie dzieciuch - haha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stroik. Połączenie fioletu ze srebrem wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stroik,fiolet, bardzo lubie ten kolor,pieknie się prezentuje ze srebrem.:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kursik u Danusi widziałam, pewnie sama kiedyś z niego skorzystam. I musze przyznac, że Twój stroik wyszedł Ci rewelacyjnie, a połączenie srebra z fioletem to już w ogóle super. Stroik jest obłędny! :)
    Wiem jak to jest jak w domu jest jakis sierściuch, moja psinka tez musi wszędzie ten swój łepek wsadzić i wszystko sprawdzić co to jest. Jak ostatnio robiłam stroiki to musiałam małego ganiac bo mi łancuchy ciągał po domu, taką miał fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sprytna pomocnica: ) Razem stworzyłyście piękny świecznik- stroik: )

    OdpowiedzUsuń
  16. :D strasznie trudno być dzieckiem
    chyba już nie potrafiłabym cieszyć się bez powodu
    a stroik rewelacyjny
    przeszukałam cały internet i muszę powiedzieć że nie znalazłam ładniejszych niż te które powstają na bazie pomysłu Danusi
    srebro i fiolet rewelacja
    piękne połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  17. Choc kolorki nie moje, to musze przyznac, że jest piękny1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świecznik jest piękny, ale chowa się przy zdjęciu dziewczynki z końca wpisu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. już całkiem świątecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elaja... nie żartuj sobie... u mnie sajgon, ze aż wstyd ;-))) ale pracowo owszem - juz w świętach jestem ;-)))

      Usuń
  20. Chyba każdy z nas w sobie duszę dziecka tylko mało kto się do tego przyznaje. Podoba mi się Twój styl. Świecznik też mi się podoba - śliczny i gustowny.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Baardzo piękna praca...ja niestety na mojego kociego pomocnika to mogę liczyć tylko wtedy kiedy chce mi zostawić futro na świeżo malowanych/lakierowanych pracach :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stroik - srebro z fioletem prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyjemnie jest oglądać Twoje prace i przyjemnie się o nich czyta, że o oglądaniu zdjęć nie wspomnę... Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie Ci się skomponował fiolet ze srebrem, bardzo fajny stroik

    OdpowiedzUsuń
  25. jejciu cudne wianek i to w moich kolorach , aż zal ze znalazł juz dom , spróbuję zrobic sama :)
    ja pielegnuję w sobie dziecko :)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Udany zimowy stroik,urocza Venusjanka ;) A Dzieckiem warto pozostać chociaż w małej części,zapobiega to zgorzknieniu i pozwala się prawdziwie cieszyć drobiazgami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny stroik. tylko tulić i głaskać Venus za natchnienie i kulanie bombek :)
    Pięknie ułożone ozdoby i dobrane kolory. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny połączenie z fioletem - energetyczny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny świecznik - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świecznik jest śliczny, a tekst certyfikatu jakże nawiązuje do świątecznego sreberka, czyż to nie o dzieciach właśnie mówi sie "żywe sreberka"?
    Bez względu na to ile mamy lat bądźmy dziećmi:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ten post:) tekst bezcenny:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stroik-cudo! Piękne połączyłaś kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cóż, kot artysta, a może raczej muza? Pięknie prezentuje się stroik w srebrze i fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały stroik, zdjęcia fantastyczne, bez narzekania na pogodę, na światło...srebro i fiolet-cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Stroik jest śliczny, pięknie go skomponowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny świecznik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny stroik!!! Ja też jestem ogromnie wdzięczna Danusi, że podzieliła się z nami kursem. Co rusz ktoś dodaje coś od siebie, ma własny pomysł i wychodzą takie cudowności jak Twoje!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny stroik , a fiolet ze srebrnym idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny stroik. Nie dziwię się że szybko znalazł właściciela.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny stroik i w moich ulubionych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. W roku ubiegłym wpadłam w mały szał tworzenia stroików wg inspiracji Danusiowych :)
    Tak,że świetnie rozumiem,jak to może wkręcić :)
    Jednakże uważam,że Twoje o wiele lepiej prezentują się od moich ;)
    Gratuluję :) W tym roku nie zrobiłam ani jednego stroiku,ale sądzę że Twój może być idealną inspiracją
    dla mnie na kolejne święta :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej pierw zdjęcie mnie tytułowe zmroziło ....niczym królowa śniegu ....zdjęcia i praca pierwsza klasa czuć że znasz się na fotografii:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czyli koty górą - mój na razie głęboko śpi i w ogóle nie myśli o wsparciu mojej niemocy twórczej - a u Ciebie - śliczny stroik i przyznam, że gdybym tego nie widziała, to nigdy bym nie przypuszczała, że fiolet ze srebrem stworzy tak piękny tandem. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny stroik, właśnie takie połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba, zdjęcie po mimo braku światła jest profesjonalne. Co do certyfikatu akceptuję w całości i mimo słusznego wieku realizuję go w pełni. Przyznam się nieskromnie, że z młodzieżą i moją osobistą latoroślą mam wspaniały kontakt, tylko dlatego, że nigdy nie przestałam pielęgnować dziecka w sobie:) pozdrawiam cieplutko i tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wygląda w srebrze!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. No widzisz, a ja mam własnie takie noworoczne marzenie żeby zacząć wkońcu realizować marzenia. Zaczęłam od najmniejszych a zbaczymy co mi się uda osiągnąć. Jednak wierzę, że się uda :) Stroik wyszedł cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny stroik stworzyłaś ;)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne połączenie srebra z fioletem, a na dodatek wyszły Ci piękne zdjęcia - fiolet bywa czasami złośliwy :D Dziękuję za certyfikat - już zapisała i na pewno sobie wydrukuję :)
    Dziękuje też za odwiedziny u mnie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pieny stroiczek. I super Ci wyszło to połączenie srebra z fioletem. Rewelacyjnie to wyglada.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękny świeczniczek, bardzo podoba mi się użycie srebra i fioletu bo pasują do siebie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń