"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 18 grudnia 2014

Posypały się święta

 
Święta mi w tym roku jakoś nie wyszły
Za późno zrobione zakupy, 
Brak weny do świątecznej pracy, 
Wciąż inne ważniejsze rzeczy do zrobienia...


Odgrażałam się i obiecywałam 
i nawet chęci miałam...
ale jak to mówi stare mądre porzekadło...
"dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane" 


Chciałam tak powoli, systematycznie
każdego dnia coś wstawić...
każdego dnia coś napisać...
każdego dnia czymś się pochwalić...


Święta mi w tym roku jakoś nie wyszły ;-)))


A skoro nie wyszły to dziś będzie hurtem 
Kartki, bombki, stroiki 

Bombki poczynione przez koleżankę, która uczy mnie metody karczochowej ;-)))

Tylko słów będzie mało...
Bo nie tylko na blogu zaniedbałam święta ;-)))
W moim domu też jeszcze liście spadają, 
jesień króluje...


Dziś wyrobiłam ciasto na pierniczki
właśnie wstawiłam bigos
i zastanawiam się co jeszcze
kiedy zacząć porządki skoro wciąż coś robótkuję, 
wciąż coś tnę i kleję ;-)))


Śpieszę się tak jakoś...
w zwolnionym tempie ;-)))
Z jednej strony mam świadomość, że to już 
że już za chwilę...
że tyle jeszcze do zrobienia


a z drugiej strony 
cieszę się tym czekaniem
Nie chcę przedwcześnie zapalać światełek
nie chcę przedwcześnie wdychać zapachu cynamonu i jabłka


Wciąż jeszcze jedna świeczka została do zapalenia w adwentowym stroiku
wciąż jeszcze kilka odcinków Plastra Miodu do wysłuchania


Więc tak odwlekam to mycie okien, to pastowanie podłóg
Poganiam siebie w myślach a równocześnie
powiększam bałagan w robótkowym kąciku ;-)))


Trzymajcie więc za mnie kciuki 
cobym jednak zdążyła się pośpieszyć i..
zdążyć ;-)))


Tych, którzy chcieliby zobaczyć 
WSZYSTKIE poczynione przeze mnie
w tym roku Kartki Bożonarodzeniowe zapraszam na 


Ja zmykam do kuchni bo mam nieodparte wrażenie, że coś...
się przypala ;-))) 

Otulam Was ciepło swoimi myślami 
i życzę aby przygotowania do świąt nie zmęczyły Was 
zbytnio 
Śpieszcie się powoli,
Śpieszcie się bez nerwów,
Śpieszcie się pamiętając o śnie
o uśmiechu, o uścisku o kawie


Śpieszcie się pamiętając, że 
Bóg rodzi się w Człowieku

21 komentarzy:

  1. Omamuniu, Bru, nie wpędzaj mnie w panikę. Ani u mnie pierniczków, ani bigosu, ani zakupów. O oknach i podłogach nie rozmawiam. W tym roku Święta będą w mojej duszy. I o to chodzi, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Właśnie o to Hana - właśnie o to ;-)))
      Ale jak chcesz trochę bigosu Ci podeślę ;-))) Ja go robię dwa razy do roku - wieeeelki gar ;-)))

      Usuń
    2. Chętnie przygarnę bigosik. Ślij:)))

      Usuń
  2. Ale w zamian karteczki wyszły, bombki wyszły...i z tego się trzeba cieszyć. Oj, gdybyś wiedziała Brujitko jak bardzo mnie w tym roku święta nie wyszły. Ile niefortunnych zdarzeń losowych na same święta się zadziało i po prostu musiałam odpuścić. Ale za rok...
    U Ciebie Kochana zawsze tak pięknie, magicznie i nastrojowo, że nawet gdy tak piszesz to ja i tak te święta u Ciebie już czuję. I zabieram tę miłą atmosferę z Twojego bloga ze sobą:):)
    A kciuki trzymam, choć wiem, że i tak ze wszystkim zdążysz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierz... zabierz...
      pełnymi garściami bierz i niech u Ciebie zagości radość, miłość, spokój i szczęście...

      Usuń
    2. Biorę, biorę ile mogę:)))i dziękuję za życzenia:)))) przeczytałam wczoraj wiadomość i odpisałam na e-mail ale nie doszło, nie wiem dlaczego. A mój adres to kastorm4@wp.pl

      Usuń
    3. to dziś wieczorem zapraszam na bajkę ;-)))
      bajkę dla Ciebie

      Usuń
  3. dobrze że przypominasz - Bóg sie rodzi w człowieku...

    karteczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje karteczki sa prześliczne, a i stroiki takie strojne. Świeta sie czuje w sercu, niekoniecznie przy przy umytych oknach i zapastowanych podlogach. U Ciebie na blogu w każdym Twoim slowie czuć swięta i całą tą świąteczną atmosferę. I to się liczy, tak trzymaj. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewcia - samo tak jakoś wychodzi ;-)))

      Usuń
  5. Pięknie napisałaś,śpieszmy się powoli,żeby radość była w nas.U Ciebie już czuje się magię...i to jest to....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Dziękuję - dajesz mi wzruszenie :*

      Usuń
  6. Ach !!! Co Ty gadasz ??? Karteczki cudne potworzyłaś ! Jak to święta Ci nie wyszły ? Wszystko się uda - jak będziesz pamiętać o uśmiechu, uścisku, spokoju i o bliskich :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie Ci to wychodzi , i skądy Ty bierzesz te cudne rysuneczki vintage do wykonywania karteczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... chyba z galerii papieru ;-)))

      Usuń
  8. ojjj jak ja dawno nie byłam u Ciebie:) Wróciłam po długiej przerwie;)
    Twoje karteczki są piękne;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie daaawno Cię nie było ;-)))
      witaj ;-)))
      zapraszam jak zawsze serdecznie

      Usuń
  9. oj tam, oj tam, najwyżej "barszczyku nie będzie" ;-D

    ja tez w tym roku na jakichś zwolnionych obrotach.... i trudno
    córa ma lepić pierogi a barszczyk kupię :-)

    ale co się nacięłaś i nakleiłaś... i efekt jest! :-D

    I życzę Ci wesołych, radosnych, zdrowych, spokojnych, rodzinnych, idyllicznych, beztroskich, bezpretensjonalnych, magicznych, zaczarowanych, ekscytujących, śnieżnych, zimowych, oszronionych, pełnych miłości, wzajemności i zrozumienia Świąt Bożego Narodzenia* i świetnego Mikołaja ;-)

    * wybrać najbardziej oczekiwane a niepotrzebne skreślić :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to ci nie wyszły - przecież same piękności narobiłaś
    Przy tak pięknym podejściu do życia i świąt wiesz doskonale co jest najważniejsze w Święta :)
    a to masz już w sercu:)
    Buziaki ogromne od tej co ma tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle pięknie materialnie i duchowo:) Dziękuję za życzenia i ja Tobie również życzę wspaniałego drugiego dnia Świąt! U mnie właśnie pada śnieg, ale dlaczego się nie cieszę? Bo trzeba będzie odśnieżać:( Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń