"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 28 grudnia 2014

oszronione - świąteczny stroik w srebrze

Miało być wczoraj 
będzie dzisiaj ;-)))

 
Poszalałam w tym roku ze stroikami...
Po pierwszym był drugi 
a po tym jeszcze kolejnych  5
Ostatnie kończyłam w wigilijny poranek i jak się pewnie domyślacie
sama dla siebie nie zrobiłam ani jednego ;-)))


Większość była w tradycyjnych złotych kolorach
i chciałabym powiedzieć, że takie podobają mi się najbardziej
Takie na pewno  najbardziej pasują do mojego mieszkania 


Jeśli jednak mam być szczera to te dwa - srebrne
są moją największa dumą ;-)))
Wyszły mroźne ale wyjątkowo eleganckie 
Drugi można zobaczyć TUTAJ

Stroik powędrował w świat
do osoby, która ma słabość do ptaszorków
Już wiem, że zaskoczył i sprawił radość
a to dla mnie największa nagroda


Dzięki Danusi za kursik
robienie stroików wciągnęło mnie,
sprawiło wiele radości
( i mnie i kotowym)


Choć przyznaję - były momenty gdy wena się buntowała
i bałam się już, że nie uda mi się nic nowego i oryginalnego wymyślić
Zazwyczaj wtedy odkładałam wszystko i szłam na spacer


Jak mi tak przemroziło dłonie, stopy i mózg to po powrocie
praca szła jakoś sprawniej ;-)))

Stroik zgłaszam do:
- Szuflady - Oszronione 


- Scrapgang - Nastrojowe Święta

Brokaty, kryształki, koraliki, srebrny spray
mam nadzieję, że olśnią również DT ze Skarbnicy Pomysłów


- craft-szafa - dekorujemy świąteczny stół


Na dziś wystarczy...
i mnie i Wam ;-)))
Jutro czeka mnie ważny dzień - wiele od niego będzie zależeć 
Trzymajcie kciuki aby to był dobry dzień 
a jak się uda - będę się chwalić ;-)))


 Życzę Wam aby był to radosny, bogaty w miłe niespodzianki dzień


18 komentarzy:

  1. Niech wszystko będzie dobrze:)
    Stroik bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroiki piękne! Królowa Śniegu również piękna. Dostojna i chłodna...
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w moim szufladowym wyzwaniu. Mieszkamy w tym samym mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny ten ten srebrno - niebieski stroik. Jak zwylke zresztą, bo piekne jest wszystko co zrobisz. Trzymam mocno kciuki za dzis :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię srebro :-)

    miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Stroiki wygladają pięknie:) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny, prawdziwie skrzący sie stroik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się natknęłam na ten kurs i chcę z niego skorzystać w przyszłym roku :).

    Twój stroik jest cudny :).

    Jestem zachwycona Twoim zdjęciem w tytule bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności ,życzę powodzenia w wyzwaniu,mam nadzieję ,że stroik na podst. mojego kursiku będzie najlepszy czego Ci życzę ogromnie :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne stroiki, w całości zachwycające...hmm...na kciuki już za późno jednak mam nadzieję, że wszystko poszło po Twojej myśli i z powodzeniem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały stroik! taki mroźny ale aż chciałoby się przejechać dłonią po tym szronie :D
    dzięki za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ozdoba. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna dekoracja! Pozdrowienia od Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny!
    I nie dziwię się, że wena wracała po spacerze w tak romantycznej scenerii...

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie bogata w detale praca, aż czuć chłód i śnieg, którego niestety nie mamy za oknem, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i jedyny w swoim rodzaju stroik. Dziękuję za udział na blogu Craft Szafa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna mrożna ozdoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń