"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 4 grudnia 2014

Grudzień - czy to już zima??

"Zaspy zaspały śnieg we śnie,
szybuja szyby w białe kwiatki.
Pan lud dziś blady ,pada śnieg,
to mroźne kwiatki gubią płatki.
Bieli nawiało dobry metr,
słońce ma wąsy pobielone.
Zimowe dzieci lubią biel,
to od niej uszy są czerwone."


Grudzień...
Choć kalendarzowa zima zaczyna się 21 grudnia 
dla mnie grudzień jest zimą...
Bezsprzecznie i bezdyskusyjnie
Marzną mi dłonie, marznie mi nosek - jest zima ;-)))
i chyba łatwej byłoby mi się z nią pogodzić gdyby spadł śnieg...
Gdyby skrzypiał pod stopami, skrzył się w blasku księżyca, 
prószył za oknem otulając świat mięciutką pierzynką...
Wtedy przynajmniej mogłabym odciągnąć uwagę od zsiniałych paluszków 
i bordowego noska a skupić uwagę na NIE połamaniu nóg 
podczas nauki jazdy na nartach ;-)))
Bo - 
zdradzę Wam sekret -
Brujita w tym sezonie zamierza nauczyć się jeździć na nartach ;-)))

W zeszłym roku zakupiłam odzienie 
Od skarpetek poczynając na goglach kończąc
jedyne czego zabrakło to 
śniegu ;-)))

W tym roku też go jeszcze nie ma
więc... wyczarowałam go sobie na kartkach ;-)))


Biel ze srebrem w połączeniu z chłodnym błękitem
Czyli...
zima z moich marzeń
skrzący bialutki śnieg i błękit nieba


Cudny stempelek z Agaterii, w którym zakochałam się od pierwszego wrażenia
sprawia, że karteczka choć prosta...
Jest niezwykle elegancka ;-)))


Posyłam ją do 
oraz do 

Narty nartami ale...
czymże by była zima gdyby odebrano nam sanki ;-)))


"Zima lubi dzieci najbardziej na świecie,
dorośli mi mówią nie wierzę.
Dzieci roześmiane stawiają bałwana,
dorośli stawiają kołnierze."


Z tęsknoty za sankami  zrobiłam karteczkę ;-)))
radosną, skłaniającą do myśli, że....
zima może być piękna ;-)))
 
Zgłaszam ją do Digi-scrap
 
 
 
"Zima zimuje w swoim śnie,
ciepło okryta puchem kołdry.
Zima naprawdę lubi cie,
więc ty bądź czasem dla niej dobry.
Jadą kolędy w cichą noc,
gorąca nuta z okien płynie.
I w chłodnych ludziach taje śnieg,
tak ciepło bywa tylko w zimie."
 
 
Sezon zimowych karteczek uważam zatem za oficjalnie otwarty ;-)))
Od dziś będę Was zasypywać świątecznymi kartkami, stroikami, bombkami
a gdyby ktoś chciał te wszystkie rzeczy zobaczyć, pomacać 
a może też i spotkać się ze mną...
To przez cały weekend 
będzie to możliwe 
w Galerii Miejskiej
 przy Zespole Szkół Plastycznych w Rzeszowie
 
ZAPRASZAM ;-)))

17 komentarzy:

  1. W Rzeszowie? Podróżujesz koleżanko po Polsce! Piękne prace, bajeczne. Powodzenia na targach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to dobrze, że masz tak blisko góry i możesz poszaleć na nartach.
    Moja wyprawa na narty to cały, albo i więcej dzień drogi.
    A zatem korzystaj z dobrodziejstw natury, narty zjazdowe to cudowny sport!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki. No i życzę śniegu, by narty nie stały w kącie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro już musisz mieć ten śnieg, to się zgadzam. Mnie wystarczyłby ten na Twoich ślicznych kartkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Rzeszowie.... Hmmm. Kartki urzekająco piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna zimowa praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń
  7. uważaj na siebie i powodzenia w Rzeszowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w wyzwaniach i w Rzeszowie:) No i śniegu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No coś Ty, jesień jeszcze mamy! Karteczki są cudowne! Bajecznie świąteczne :) Powodzenia w nauce. Oby ten śnieg spadł specjalnie dla Ciebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdradzę Ci sekret Brujita to Zdolna Dziewczyna nauczy się szybko:):)
    Karteczka cudowna:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę, marzę o prawdziwej zimie z sankami i pomimo ze zdecydowanie nie jestem juz dzieckiem...pohasałoby sie na sankach ....
    Ten mróz szczypiacy policzki to jest to :-)
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja białą zime to najchętniej przez szybkę ;-)
    ciagle powtarzam, ze ja bardzo chętnie będę banany chodować;-DDD

    owszem ma swoj urok ale czy musi byc tak zimno! ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki są śliczne, zwłaszcza ta pierwsza mnie oczarowała :).

    Ja też lubię zimę i śnieg :). Teraz jest tak ponuro, bo nie ma liści na drzewach i wszędzie szaaaarooooo ...

    Oj narty, podziwiam Cię. Ja ze śnieżnych sportów to tylko sanki i "ślizgodupki" ale kiedy, to było hihi.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja dawno na łyżwach nie jeździłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna! Bardzo lubię ten stempelek z kościółkiem i często gości także na moich pracach.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń