"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 27 grudnia 2014

Gdy cichną słowa kolędy...

Święta minęły zbyt szybko...
zdecydowanie zbyt szybko...
Chciałoby się zatrzymać jeszcze na chwilę te zapachy
ten gwar rozmów przy stole
blask światełek w oczach

W moim domu pachnie cynamonem 
Jak co roku przystroiłam całe mieszkanie 
zielonymi gałązkami, światełkami i
kotami ;-)))


W sumie kotowe same wkomponowały się w świąteczny wystrój ;-)))
każda zaklepała sobie swoją miejscówkę i...
jakoś w ogóle nie ma dla nich znaczenia co ja o tym myślę ;-)))


i choć nie wyrobiłam się ze wszystkim 
i choć w tym roku nie mogłam sobie pozwolić aby kupić prezenty dla najbliższych 
i choć nie udało mi się wysłać  ani jednej kartki świątecznej
i choć zabrakło śniegu 
i choć... 


święta były dokładnie takie jak miały być 
ciepłe, radosne, rodzinne
pełne pokoju w sercu i w duszy 


A teraz w błogim poświątecznym lenistwie 
delektujemy się ciszą i spokojem 
i tylko Venus mruczy mi na kolanach 
i tylko w radiu cicho gra muzyka 


i choć post miał być całkiem o czymś innym
to tak się właśnie ułożyły słowa i myśli
Życzę Wam wszystkim 
spokojnej, leniwej niedzieli


21 komentarzy:

  1. najważniejsze, że były dobre :) ale mieszkanie wciąż masz świąteczne i jeszcze jakiś czas będzie Ci o świętach przypominać :) ja jutro nie poleniuchuje, Arek wieczorem do Zabrza wraca, wcześniej odwiedzimy rodziców na cmentarzach

    OdpowiedzUsuń
  2. Królowa Śniegu powróciła, jak miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że święta przychodzą niezależnie od ilości "posprzątań":)
    Też lubię Królową Śniegu:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj znowu Królowo śniegu:)
    Tobie również miłej spokojnej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż w szlafroczku ;-))) Nadrabiam zaległości blogowo-mailowe ;-)))
      a na usprawiedliwienie mam fakt, że Venus mi kolana okupuje i ruszyć się nie mogę - przecież nie można budzić księżniczki ;-)))

      Usuń
  5. Ponieważ ja na Twoim blogu jestem "nowa" ,Królową Śniegu widzę pierwszy raz :))) Jest zjawiskowa , chciałabym wiedzieć ,kto robi ci takie zdjęcia ?
    Mój Myk też wkomponowywał się w choinkę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario zanim odkryłam i pokochałam papier moją wielką pasją był modeling
      Jest kilka sesji, z których jestem dumna - ta zimowa była jedną z nich ;-)))
      Tutaj można zobaczyć więcej zdjęć
      http://catarina-brujita.blogspot.com/2013/01/krolowa-sniegu-i-zaginiona-korona.html

      Usuń
  6. Kotowe najpiękniejsze, ale zaraz po Tobie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz Gosiu, że rok temu o tej porze widziałyśmy się pierwszy raz??

      Usuń
  7. Nie ważne co się udało a co nie,czy to posprzątać, czy zrobić czy kupić, u nas też nie było prezentów, bo taka była umowa, ze tylko dzieci dostają, żeby się nie wykończyć ekonomicznie, część rzeczy nie była zrobiona a i tak było cudnie i tak jak zawsze przyjemnie, więc skoro pozostały miłe wspomnienia to znaczy, że Święta był jak najbardziej udane :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie błogie lenistwo każdemu się należy.... i ludziom i kotom :)))
    Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie, kto robi zdjęcia? Piękne zresztą? Królowej Śniegu trochę się bałam w dzieciństwie. No i te koty obok choinki i nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu..fotograf robi ;-))) a czasami cała ekipa ;-)))
      Królowej Śniegu i ja nie lubiłam... ale ta z banerka jest tą... dobrą wersją ;-)))

      Usuń
  10. Wszyscy oddajemy sie błogiemu lenistwu :-)
    Ja niestety juz jutro muszę iść do pracy, ale nie narzekam, odpoczęłam...
    Czego i Tobie, Kasiu życzę!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie było u ciebie :-)

    a ja w sumie mało co swój dom w te święta oglądałam, i chociaż spotkania przemiłe były to nic nie odpoczęłam... teraz muszę szybko odsypiać, żeby w sylwestra nie paść przed północą ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. i o to chodzi by Święta były rodzinne :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie napisałaś... Ślicznie wygląda Twój dom i kotki :D...:). Wszystkiego dobrego, kochana :)! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie,swiatecznie,nastrojowo.
    Kochana ja Ci życzę wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku.
    Spełnienia marzeń, nieustającej weny i pełnej satysfakcji z tego co robisz;)
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ nastrojowo u Ciebie...tak bajecznie, ciepło i przytulnie:) nic dziwnego, że chciałoby się przedłużyć ten świąteczny klimat:) Ja jednak już tęsknię do wiosny:)))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń