"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 13 grudnia 2014

Czy to jest przyjaźń czy to jest... kochanie??

 "Trudno serce okłamywać,
Bo mądrzejsze jest niż ty,

Trudno sercu się sprzeciwiać,
Gdy wyrywa się i drży.

Jeszcze nie wiesz, kto on taki,
Ten twój miły, ten twój ktoś,

A już miłość daje znaki,
Że się w życiu stało coś.

Pierwszy znak, gdy serce drgnie,
Ledwo drgnie, a już się wie,
Ze to właśnie ten, tylko ten."

Pamiętam tamten dzień gdy zobaczyłam go po raz pierwszy
Był luty - krótko po Walentynkach
wieczór
 z nieba spadały płatki śniegu...
On siedział - całkiem sam...
Czekał... na mnie
Mój...
FALKO


To była miłość od pierwszego wejrzenia ;-)))

i kiedy w tamtej chwili pisałam komentarz pod postem
a sekundę później maila do Falkowej Mamy 
nawet nie pomyślałam o tym, że ten kudłacz,
który podbił moje serce stanie się
przyczyną/pośrednikiem/zaczątkiem 
długiej przyjaźni


Miałyśmy się spotkać wiele razy, w różnych częściach kraju
los jednak drogi plątał...
Zamiast tego były rozmowy telefoniczne i pisane wiadomości
Wcale nie codziennie...
Czasami tylko "od czasu do czasu"
a jednak gdy się znajdzie
duszę, która w duszy czyta...
słowa nie są ważne ;-)))


Aż nadszedł ten dzień...
nie tylko jeden ale cały weekend ;-)))


Są takie miejsca, w których Miłość drzwi otwiera ;-)))
Tak właśnie jest w Roszpunkowie...
Od pierwszej chwili, 
gdy Roszpunka wraz z roszpunkowym MENżem 
wyściskali mnie w drzwiach autobusu.
Czułam się jak najważniejszy pod słońcem gość -
długo wyczekiwany przyjaciel...

Kanapki doprawiane czułością, 
rozmowy okraszone uśmiechem,
obiad , w którym czuć było oddanie...



Do tego domu nawet Mikołaj zagląda ;-)))
Znalazł mnie na drugim końcu kraju 
i przyniósł prezenty ;-)))

Piękny ręcznie robiony wisiorek
i ręcznie malowanego aniołka ;-)))

Mikołaje wiedzą wszystko
pewnie dlatego kotek jak i Aniołek
dołączyły do niemałej kolekcji
kotów i Aniołków w brujitowym domu  ;-)))


Weekend minął szybko - zbyt szybko
Czas nagle przyśpieszył
słów wciąż było za mało...
a tu trzeba było się pakować,
trzeba było wyjeżdżać...


W misiowym królestwie
czas zatrzymał się na godzinie "radość"
W misiowym królestwie
panuje życzliwość i miłość
W misiowym królestwie
mieszka dobro, współczucie i tolerancja


Gdy przekracza się próg Roszpunkowa
wkracza się w krainę
nadziei,
to taka brama Powrotu do Dzieciństwa
W Roszpunkowie łatwiej odnaleźć w sobie dziecko 
ale co najważniejsze...
w Roszpunkowie po prostu można być sobą ;-)))
Zaspaną, rozczochraną, marudną ;-)))


"Gdy cię nie widzę, nie wzdycham, nie płaczę,
Nie tracę zmysłów, kiedy cię zobaczę;
Jednakże gdy cię długo nie oglądam,
Czegoś mi braknie, kogoś widzieć żądam;
I tęskniąc sobie zadaję pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?"


Już wiem!!

To miłość - ta najsłodsza - od pierwszego wejrzenia
do Falko
To przyjaźń - ta sprawdzona, ta która rozumie, ta która deklaracji nie żąda
która połączyła mnie i Misiową Mamę

Dziękuję Ci Roszpunko 
już wyczekuję kolejnego spotkania ;-)))

19 komentarzy:

  1. O kochasz misiaczki jak ja :)) Zdjęcie kotków jest rozkoszne :)) Miłego Brujitko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak... takie ze mnie duze dziecko - uwielbiam pluszaki... i mam ich całkiem sporo i...
      Wszystkie mają imiona ;-)))

      Usuń
  2. Śliczny miś, w takim to nie da się nie zakochać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... super, ze mnie rozumiesz ;-)))

      Usuń
  3. kociaki cudne :-)))
    a jaki Ty masz kubraczek czerwony! to Ty z Mikołajcem hasasz !?
    buźki

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że to już jest kochanie:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita, piszesz o spotkaniu tak, jakbyś spotkała stado Aniołów , i być może tak jest :) może Anioły siebie przyciągają :)
    obyś tylko takich wspaniałych ludzi spotykała
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula... Ty nawet nie wiesz z jakim utesknieniem ja wyczekuje naszego spotkania...
    A do stycznia juz niedaleko, jeszcze tylko chwilunia ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te zdjęcia :-)
    Takie pełne nadziei i dobroci :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię i mam nadzieję niebawem znowu się spotkamy :) Kubek Herbaty ,ciepły koc i długie rozmowy :):) Dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadszedł czas zeby to powtórzyć :-)

      Usuń
    2. Nadszedł czas zeby to powtórzyć :-)

      Usuń
  9. Wdzięczna z Ciebie śnieżynka, Bru:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń