"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 3 listopada 2014

Zamotana - nominowana ;-)))

  "Tak wiele można zdziałać każdego dnia. Możesz kogoś rozbawić, wywołać na jego twarzy uśmiech, dać mu nadzieję albo skłonić go do zastanowienia.  Najważniejszym dniem w roku nie jest Boże Narodzenie ani Wielkanoc, Twoja rocznica ani urodziny, tylko ten dzień, który właśnie trwa, więc wykorzystaj każdą minutę."


Witam listopadowo ;-)))
Poniedziałkowy poranek - 
u mnie świeci słonko, ja delektuję się kawunią
 i zastanawiam się o czym Wam napisać...
Tyle myśli w głowie,
tyle rzeczy do pokazania ;-)))


ale... przyjemności trzeba przecież dawkować ;-)))
Pokażę Wam więc dziś coś nowego -
nowego u mnie


i przyznam się, że sama wciąż jeszcze nie do końca potrafię uwierzyć, że to zrobiłam ;-)))
Kocham wełnę...
delikatną, ciepłą, mięciutką
wełnę
Powszechnie jednak wiadomo, że zdolności szydełkowo - drutowe
w tym modelu Brujity
NIE WYSTĘPUJĄ ;-)))


Dumałam, szukałam,
jak połączyć "chcę" z "nie umiem"
aż w połowie października zajrzałam do
Pokoju na poddaszu
Zbieg okoliczności lub przeznaczenie 
sprawiły, że tego samego wieczora 
Nela wypełzła z mojej szafy ciągnąc za sobą poplątane nitki wełny ;-)))

Dwa seriale, dwa kubki cudnie pachnącej, owocowej herbaty, jedna awantura z kotami
i wymotałam sobie zamotkę 
Mięciutką, wełnianą szaro-beżowo-różową zamotkę ;-)))

Już mam plan na kolejną ;-)))


" Sekret życia to wiedzieć, że sam spełniasz swoje marzenia!!
 Gdy idziesz za głosem serca. Wierzysz w siebie. 
Gdy możesz robić to, co chcesz, wtedy, kiedy chcesz. 
Gdy pamiętasz, kim jesteś i skąd pochodzisz.
Sekret życia to żaden sekret. 
Przenika całe twoje życie. To radość z tego, co już jest. 
Właśnie tu. Właśnie teraz. Wszędzie wokół ciebie."
 Regina Brett

AgaSutasz sprawiła mi wczoraj wyjątkowo miłą niespodziankę
nominowała mnie do Liebster Blog Award 
Przyznaję - zaskoczyła mnie ;-)))
ale jakże miło ;-)))
Poniżej pytania Agaty i moje odpowiedzi: 
             1.       Jaka jest Twoja dewiza życiowa? 
  - Żyj!! Chwytaj każdą chwilę!! Wstecz oglądaj się tylko po to aby wyciągnąć wnioski na przyszłość ;-)))
2.       Kto / co Cię inspiruje?
-  Ludzie, którzy wiedzą czego chcą i maja odwagę sięgać po swoje marzenia
3.       Co uważasz za swoje największe osiągnięcie?
-  ono wciąż jeszcze przede mną
4.       Gdybyś mogła robić dosłownie wszystko, czym byś się zajmowała?
- podróżowałabym po świecie, po miejscach  mało znanych, publikowałabym reportaże z tych wypraw. 
- otworzyłabym schronisko dla zwierząt
- kupiłabym domek, w którym się ostatnio zakochałam i stworzyłabym w nim dom starców
5.       Bez jakich 3-ech rzeczy nie potrafiłabyś się obejść na bezludnej wyspie?
- bez przyjaciół, bez Venus, bez kawy!!, 
6.       Masz do wyboru 3 tabletki: zielona, czerwona i biała. Po zjedzeniu zielonej przenosisz się w czasie do wybranego momentu na godzinę i wracasz; po czerwonej czytasz w ludzkich myślach przez tydzień, po białej stajesz się niewidzialna na jeden dzień. Którą wybierasz?
- zielona - marzę o podróży w czasie...
7.       Jak widzisz siebie za 5 lat od tego momentu?
- z kubkiem gorącej kawy w dłoni, głaskając Venus będę podziwiać  widok z mojego tarasu w domku w górach planując co zrobię na obiad dla mojej śpiącej wciąż rodziny
8.       Jeśli podróż to wycieczka zorganizowana czy „samopas”?
- samopas - zdecydowanie ;-))) 
Nie lubię być ograniczana i nazbyt często lubię zaglądać tam gdzie nie wolno ;-)))
9.       Ile czasu w ciągu dnia poświęcasz na to, by zadbać o swoje dobre samopoczucie?
- tyle ile potrzebuję Czasami tylko 5 minut a czasami cały dzień  ;-)))
10.   W jaki sposób dbasz o siebie (o swoje ciało i umysł)?
-  Czytam, uczę się, poznaję, zwiedzam smakuję ;-)))
- unikam używek (poza kawą), uprawiam sport, delektuję się dobrodziejstwami kąpieli i balsamów ;-)))
            11.   Gdybyś spotkała osobę z przyszłości, o co chciałabyś ją zapytać?
- o to czy my czyli ludzie zmądrzejemy. Czy nauczymy się szanować Ziemię, ludzi i zwierzęta. Czy docenimy dar jakim jest życie. 

 Życie jest szansą, schwyć ją.
Życie jest pięknem, podziwiaj je.
Życie jest radością, próbuj ją.
Życie jest snem, uczyń je prawdą.
Życie jest wyzwaniem, zmierz się z nim.
Życie jest obowiązkiem, wypełnij go.
Życie jest grą, zagraj w nią.
Życie jest cenne, doceń je.
Życie jest bogactwem, strzeż go.
Życie jest miłością, ciesz się nią.
Życie jest tajemnicą, odkryj ją.
Życie jest obietnicą, spełnij ją.
Życie jest smutkiem, pokonaj go.
Życie jest hymnem, wyśpiewaj go.
Życie jest walką, podejmij ją.
Życie jest tragedią, pojmij ją.
Życie jest przygodą, rzuć się w nią.
Życie jest szczęściem, zasłuż na nie.
Życie jest życiem, obroń je.

(Matka Teresa z Kalkuty)


Ona Ma Siłę napisała piękny  post... do zamyślenia, do wzruszenia, do zatrzymania...
do siły aby ruszyć dalej

15 komentarzy:

  1. Pasuje Ci ten szal :)) Kawoszko :) Miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz... w pełni się z Tobą zgadzam ;-)))

      Usuń
  2. To coś dla mnie - taka zamotka! Bo ja też chcę, a nie umiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Ci zrobię - chcesz??
      a jakie kolory lubisz??

      Usuń
    2. Dziękuję Bru, ja się zachwyciłam tym sposobem dla umiejących inaczej i żadną miarą nie chcę zawracać Ci głowy, gdzieżby!

      Usuń
  3. O mamo piękny szal:) zdolna z Ciebie bestia szybko go wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Ciebie jak zwykle przyjemnie się zagląda :) Szalik wygląda na ciepły i milusi. Ładnie wyszłaś na tym słonecznym zdjęciu :):) A odpowiedzi świetne (bardzo byłam ich ciekawa ;p)
    Ps. Mam na imię Agata (już kolejna osoba myli mnie z Agnieszką). W każdym razie ja od urodzenia jestem AGATA, co po grecku znaczy dobra...choć nie wiem czy nie przeobrażę się w tę złą, jak jeszcze raz kiedyś usłyszę "Agnieszka" w moim kierunku ;p Nie mam nic do tego imienia. Po prostu nie jest moje ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Acha...te koty na uszach pasują do Ciebie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna "zamotka". A to zdjęcie z niebem i kolorowymi liśćmi - bardzo udane;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje nominacji a zamotka sliczna sama ostatnio zrobiłam , a było to tez w połowie października :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki milutki przytulaczek:)
    jeżeli kocia awantura Cię tak motywuje, to ja Ci życzę żeby Cię te koty tak codziennie denerwowały:):)
    Kiedyś w Twoim mieście była ....fabryka?? nie wiem jak to nazwać ale chyba fabryka włóczek, jeździłam tam:):) oj było w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że już jej nie ma... może odwiedziłabyś mnie przy okazji ;-)))

      Usuń
  9. zawsze powtarzam, że zdolna bestyjka z Ciebie :) ale jak Ty przy 3 kotach zdołałaś cokolwiek z wełny wymotać to ja już nie pojmuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana twoim blogiem i twoją osobowością:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))) dziękuję - niezwykle miło czyta się takie słowa ;-)))

      Usuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń