"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 4 listopada 2014

zamknij oczy i... patrz ;-)))

Mały Książę mówił, że:
"Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"
Moje serce się odradza...
Jak Feniks rodzi się z popiołów
do nowego życia...


Po wielu latach tułaczki 
zaczynam zapuszczać korzenie w ojczyźnie...
Po latach szukania sensu
cel staje się coraz bardziej wyraźny...
Czasami jeszcze brakuje odwagi, 
czasami zawiedzie pewność siebie  
ale marzenia stają się rzeczywitością
a kolejne wyznaczają nowe szlaki ;-)))


Jest we mnie spokój...
Jest we mnie ufność...
Jest we mnie wiara, że tuż za zakrętem czeka na mnie 
moje Przeznaczenie ;-)))


 Jest tak jakbym uczyła się patrzeć na nowo
Jakbym zamknęła oczy na kłopoty,
 których góra zaczyna dorównywać wysokością Mount Everest
Jakbym zamknęła oczy na przeszłość
która snuła się za mną niczym gradowe chmury
Jakbym zamknęła oczy i...
zaczęła żyć

By nie poddać się chwilom zwątpienia,
aby w stronę rozpaczy nie skręcić,
by nie umrzeć z rozgoryczenia
trzeba wierzyć tej oto sentencji:

Najpiękniejsze jest to, co przed nami,
co nam przyjdzie dopiero przeżyć,
co się zjawi z nowymi wiosnami,
by nam życie cudownie odświeżyć.

To co było i jest, bardzo boli,
targa nerwy i wzrusza sumienie,
więc - by  zdrowie psychiczne uchronić -
najpiękniejsze trzeba mieć w rezerwie.

Najpiękniejsze dopiero nadejdzie -
może rok, może dwa, może dziesięć -
tak się trzeba pocieszać mizernie,
gdy bez przerwy przedwiośnie lub jesień !

Najpiękniejsze są dni, które będą,
założenie to nic nie kosztuje,
borykając się z biedą codzienną,
niech się każdy, jak umie, oszukuje.

I tej racji nie wolno nikomu
kwestionować, negować, przesłaniać.
Najpiękniejsze jest to, co przed nami,
najtrudniejsze są chwile czekania...


Magnesy przygotowałam na wyzwanie
A Wam życzę abyście spojrzeli na swoje minione życie jak na lekcję..
na porażki, na smutki, na łzy
jak na kładki ku nowemu życiu


bo...
"Kto wie czy za rogiem
Nie stoją Anioł z Bogiem?
Nie obserwują zdarzeń,
I nie spełniają marzeń!!!"

14 komentarzy:

  1. Ojej coś chyba dxieje się w twoim zyciu ....cos co niesie tule emocji ...sporo tego ...a zdjęcia cudowne bajkowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu a ja całym swoim serduchem życzę Ci żebyś złapała to szczęście i by trwało to zawsze, żeby żadne zło nie zburzyło Ci tych cudownych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również życzę Ci wszystkiego co najlepsze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko zamykając drzwi do przeszłości, można otworzyć okno w przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jakie piękne zdjęcie się pojawiło:)

      Usuń
  5. Piękny post tyle mądrych i wartościowych słów:) magnesy urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnesy śliczne! I post cudny. Bardzo miło czyta się takie piękne słowa.
    Dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, ależ u Ciebie ostatnimi czasy tak nostalgicznie, melancholijnie i jesiennie... I oczywiście też pięknie kartkowo! A Venus pomiędzy liśćmi i mufinami - bezcenny widok:-)
    Ależ mi się melnacholijnie na duszy zrobiło:-) Dziękuję i pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały książe jest bliski memu sercu :):) pamiętam jak mama wpisała mi kiedyś do pamiętnika myśl "patrz sercem" ...zapytałam ją co to znaczy (miałam 7-8 lat i za bardzo bie rozumiałam) na to ona, że kiedyś zrozumiem. Nie lubiłam jak tak mówiła, bo to znaczyło, że ma mnie za mało rozgarniętego dzieciaka. Wkrótce jednak pojęłam o co chodzi i do dziś jest to dla mnie ogromnie ważne. Małego księcia mam do tej pory na półce i staram się nie zapominać, by patrzeć sercem. Fajnie, że tymi kartkami przypominasz o tym, co ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ps. Gdzie kupujesz magnesy pod te kartoniki? Chetnie zrobilabym podobne dla mamy na lodówke ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :) wiesz, że Ci całym sercem kibicuję i życzę, żeby wreszcie zaczęło się wszystko prostowac i iść ku lepszemu

    OdpowiedzUsuń
  11. Brujito, jestem Twoim Mikołajem w Wymiance u Edyty, ale nie dostałam od Ciebie listu... napisz go prosze jak najszybciej, bo czas leci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ty to pięknie napisałaś! Dziękuję za te myśli, były mi potrzebne:)
    a magnesiki cudowne:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magnesiki są śliczne :).

    Tekstem przedstawiłaś całą mnie na obecną chwilę ...

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń