"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 20 listopada 2014

spotkanie

"Spotkanie to coś fundamentalnego, jakieś drzwi uchylone, pęknięcie, chwila, która naznacza czas stwarzając jakieś przed i po. "


i nagle w domu zrobiło się tak cicho...
i nagle w domu zrobiło się tak pusto...

choć jeszcze powietrze drży echem jej śmiechu...
choć jeszcze nie wystygł kubeczek po ostatnim łyku kawy...
wyjechała...
i nawet koty wydają się  zdziwione...


Najpierw miałyśmy spotkać się w Bieszczadach...
potem wyruszyć wspólnie w rejs
nasze  szlaki przecięły się jednak dopiero w moim mieście...


ahhh... cóż to był za stres...
prawie jak przed pierwszą randką ;-)))
Oczekiwanie, przygotowanie, sprzątanie...
Odkurzacz się zepsuł, sernik przypalił...
pociąg już prawie wjeżdżał na stację a ja...
bez makijażu ;-)))


wśród tłumu ludzi, wysiadających z pociągu
wyłoniła się ona - Arteńka
Mała istotka z wielkim plecakiem 
i jeszcze większym uśmiechem


Nie zastanawiałam się o czym będziemy rozmawiać...
Po prostu gadałyśmy
od świtu do środka nocy,
o wszystkim i o niczym, 
gubiąc wątek i wracając do pytania sprzed godziny,
O górach i marzeniach, o życiu i trochę o śmierci



Pogoda, zgodnie z zamówieniem , dopisała
Piękna złota jesień rozpieszczała nas kolorami, widokami i temperaturą


przedreptałyśmy sporo kilometrów
do zbudowanej w 1735r gotyckiej Bazyliki Cystersów w Krzeszowie


do piastowskiego zamku Zamku Książ
trzeciego co do wielkości zamku w Polsce
(po Malborku i Wawelu)


a także do ruin Starego Zamku


Były warsztaty haftu matematycznego
był pokaz brujitowej magii
tej dobrej rzecz jasna ;-)))


i tylko czasu było za mało...
i tylko czas biegł za szybko


Wierzę, że to nie ostatnie nasze spotkanie...
wierzę, że to dopiero początek - długiej i wyjątkowej znajomości
Przecież tyle jeszcze jest do zobaczenia....
Przecież tyle jeszcze do powiedzenia zostało


"Świat należy do ludzi którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia.  
I starają się robić to jak najlepiej"

32 komentarze:

  1. aaa to i u Ciebie była CudArteńka? i u Mariji we Wrocławiu, a chwilowo chyba z domu się odmeldowała :) niezły wędrowniczek z niej! ale fajnie miałyście, też mi kiedyś ten zamek pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto zajechać i do Wrocławia i do Książa:)

      Usuń
  2. Pokażę ;-)))
    I ten i jeszcze kilka innych moich ulubionych sekretnych miejsc tylko...
    PRZYJEDŹŻE w końcu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna wycieczka :)
    Zamek Książ bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi wrazenie. Zamek sam w sobie ale tez jego cudowne polozenie...
      Mozna spokojni zaplanowac wycieczk na caly dzien. Jest co robic, jest co podziwiać ;-)))

      Usuń
  4. Jak miło spotkać pokrewną duszę i spędzić z nią cudowny czas. Pięknie napisałaś...ubrałaś słowa w cudowne zdjęcia...
    A ja uwielbiam zwiedzać zamki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - to prawda... takie spotkania sa jak balsam na zbolałą duszę... jak dawka energii w pigułce ;-)))
      Oooo.... u nas na Dolnym Śląsku zamkow do zwiedzania bez liku... w samej mojej najblizszej okolicy bedzie ich z 6 a pewnie i wiecej ;-)))
      Zapraszam ;-)))

      Usuń
    2. Tak pięknie opisane, że nie wiem, co napisać na swoim blogu. Po prostu - piękniej nie będzie:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Hmm...teraz czas na Ciebie...
      Kapciuszki czekają... sernik tez... przypalę ;-)))

      Usuń
  6. Taka właśnie jest Arte ,rozmawia się z nią o wszystkim i o niczym jakby się ja znało od lat :))) Potrafi się tak pięknie zachwycać światem i czarownie uśmiechać .
    Atmosfera na naszych spotkaniach była podobna ,ale nie potrafiłabym o tym tak interesująco napisać :))))
    Marija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzien dobry bardzo ;-)))
      A słyszałam ja... słyszałam i o Waszych wrocławskich przygodach i ciutkę ich zazdrościłam... zadaniu sprostac musiałam w związku z tym ;-)))

      Usuń
    2. Dzień dobry cieszę sie że Arte miło wspomina nasz razem spędzony czas :)
      A więc wyzwanie :))) Jak sie mieszka w takiej okolicy to sprostanie wyzwaniom to wspaniała przygoda . Trochę sie tam pętałam ,ale juz jakis czas temu . W Książu ostatnio podobno zaszło duzo pozytywnych zmian , a przecież zawsze był imponujący . Bywałam tam na Święcie Kwiatów .

      Usuń
    3. Mysle, ze Zaunteresowana sama najlepiej się wypowie ale myślę, że dobrze jej bylo we Wroclawiu ;-)))
      Ksiaz sie zmienil... Walbrzych generalnie sie zmienia ciagle i cały czas i to na "+"
      W Ksiązu udostępniono wieżę i podziemia. Mam wrazenie, ze wiecej sal jest otwartych... mozna kupic bilet, ktory od razu pozwala wejsc do Palmiarni...
      Mysle, ze warto tu wrocic ;-)))
      Jakby co... zapraszam na kawke ;-)))

      Usuń
    4. A najpiękniej to chyba tam jest w porze kwitnienia różaneczników:)

      Usuń
  7. I tak najpiękniejsze jest pierwsze zdjęcie...i Ty taka delikatna na nim :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i jesiennie u Ciebie, wspaniałę zdjęcia, również to pierwsze, cudne spotkanie, życzę kolejnych a Ciebie ciepło pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kasienko...tak mi pieknie,jesiennie w duszy gra ;-)))
      Usciskow moc zasylam

      Usuń
  9. Tak milo i cieplo piszesz, aż chce sie spokojnie czytac i oglądać Twoimi oczami wszystkie te cudenka. Pieknie piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;-)))
      Rozgosc sie, zaczytuj...czerp garsciami...a ja bede w slowa zaplatac moje dobre mysli ku Tobie plynace ;-)))

      Usuń
  10. Zachwyciłam się
    tajemniczą kobietą w bieli, co na płatkach liści przysiadła, wśród lśniących pni brzozy co złote warkocze rozpuściły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze jestes... widze Twoja cichą obecność i cieszy sie serdycho... ale gdy juz slowo napisac zechcesz...tak cieplo, tak dobrze robi sie na sercu - DZIĘKUJĘ

      Usuń
  11. A, to tu Was mam! Wiedziałam, że Arte udaje się do W. ale nie przyszło mi do głowy, że do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czujnym byc trzeba... niespodziewanego sie spodziewac ;-)))

      Usuń
  12. Miasto i okolice na Twoich fotografiach wyglądają jeszcze piękniej niż w rzeczywistości:). Po prostu - magia:))) Serdecznie dziękuję za gościnę i pyszny sernik, i za rozmowy, i za oprowadzenie mnie po tych miejscach:) A sobie i Tobie życzę, aby nasze następne spotkanie było w ... Bieszczadach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sie spelni!!
      Ale jesli tylko zapragniesz odwiedzic W-ch... we dnie i w nocy...zapraszamy ;-)))

      Usuń
    2. Dzięki za zaproszenie:) Ale... niech się spełni życzenie Twoje-moje:)

      Usuń
  13. Ale pięknie opisałaś wizytę Arteńki u Ciebie :).

    Masz cudną okolicę wokół siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Książu, Krzeszowie...ale tylko Twoje przepiękne zdjęcia przywracają magię tym miejscom.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń